2020-03-11, 17:53
Medlem
Vad stod i brevet de fick in nu?? Gick på toaletten precis och hörde Jasmine läsa, men inte vad hon sa...
2020-03-11, 17:53
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så 6 personer är nominerade, 1 kanske huset får rädda, 1 får tittare rädda. Så kommer 4 att vara nominerade???
Självklart inte

Du har varit här sedan starten. Hur fan kommer den tanken fram? Jag ser liknande idiotiska saker från andra användare som har varit här hela tiden.
2020-03-11, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Nej, jag tycker de är astråkiga tillsammans. Men det har funnits många bittra män här inne som har uttryckt sig nedvärderande om henne för att hon ej är med Sami. Det är alltid också dagliga diskussioner om Martin är snygg eller inte.
Hon letade ett offer av killarna från start, väldigt tydligt dessutom, hon tror hon vinner röster på att ha nån i huset
2020-03-11, 17:54
Medlem
Kan BB införa sovförbud mellan 09-23.
2020-03-11, 17:55
Medlem
Ja, av dessa 6 så är det så att en kan rädda den i en tävling, en räddar huset, en räddar tittarna och en räddas på måndag av deltagarna. Så Vilka tre tror ni ställs upp för nominering på Måndag??
2020-03-11, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vad stod i brevet de fick in nu?? Gick på toaletten precis och hörde Jasmine läsa, men inte vad hon sa...

Dom kommer få brev från nära och kära.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag är nog den enda härinne som är glad för Lennies skull att han vann
Nejdå, jag är #TeamLennie
Medlem
Fick Jasse nå straff för hon inte hade tävlingströjan på sig igår
2020-03-11, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så 6 personer är nominerade, 1 kanske huset får rädda, 1 får tittare rädda. Så kommer 4 att vara nominerade???
Kan ju bli mer tävling
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Hon letade ett offer av killarna från start, väldigt tydligt dessutom, hon tror hon vinner röster på att ha nån i huset
Men Flashback är såååå smaaaarta som ser igenom Jasmine hooooorans speeeel. Hennes taktik verkar inte fungera.

Eller nej, jag tror tjejer är människor också och att även dem gillar män.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe11
Dom kommer få brev från nära och kära.
Ah, okej. Tyckte jag hörde något liknande men var inte helt säker haha. Tack så mycket för svaret!
2020-03-11, 17:58
Medlem
gabrielle2s avatar
Det som är intressant med det här sociala spelet är att man också ser redaktionens spel i spelet.
Förut i BB fick deltagarna rösta ut varandra vilket tydligen ledde till att en deltagare tog livet av sig efteråt. Den redaktionen fick skit för sitt så kallade " mobbarprogram"
Idag är det tittarna som får rösta ut deltagarna.
Tittarna blir " mobbarna" då slipper redaktionen undan ansvaret.
Självklart gör tittarna det deltagarna gjorde förut.
Avskyr, gillar, påpekar beteenden, ser olika egenskaper man retar upp sig på eller tycker om osv.
Hela programmet går ut på att gilla eller ogilla människor/ deltagarna.
Här i tråden diskuteras det hej vilt. Man både avskyr, gillar deltagare i BB och beter sig illa mot varandra eller inte som medlemmar här inne.
Jag kan garantera att den här tråden kommer att användas i ett syfte utav övriga media och pellejönsar av alla de slag som finns fast hela jävla programmet går ut på att välja människor.
De enda som kommer att klara sig undan är skaparna till BB eftersom de likt systembolaget har en liten fin text i högra hörnet( vi är oskyldiga)

Halelujah, amen och fuck you alla " snälla" pluttar i Sverige. Ni som kommer att jaga " elakingarna" som väljer vilken deltagare de tycker att kan dra åt helvetet😂
Jag är nog en elaking kanske, eventuellt inte.
Roligt med oss människor vill jag lova.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in