Att jag lyckas posta två inlägg under varann säger ganska mycket om hur torrt BB är.
Det säger faktiskt allt - såpass mycket att jag inte ens tänker bemöda mig att öppna upp Cmore ikväll heller.
Jag har en grej att jag måste krama något för att kunna somna, har någonting med positionen när jag ligger på sidan att göra typ. När jag är hemma har jag en extra kudde som jag kramar, när jag hälsar på hos mina föräldrar sover jag med ett gosedjur jag fick när jag föddes.
Fint.
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Nej det är ingen jävla tjejgrej 😂 Barn har gosedjur i sängen.
Att jag lyckas posta två inlägg under varann säger ganska mycket om hur torrt BB är.
Det säger faktiskt allt - såpass mycket att jag inte ens tänker bemöda mig att öppna upp Cmore ikväll heller.
Jag håller mig ofta till bara den här tråden också, vägrar ge dom bra tittarsiffror
Undrar om Tv4 överväger att berätta för deltagarna om situationen i världen utanför huset. Det ÄR en extraordinär situation. Å andra sidan så kanske de kalylerar med högre tittarsiffror än någonsin, nu när folk håller sig hemma...
Läste i BB gruppen på fb att tittarsiffrorna har gått från 390k till knappt 150k. Tycker ändå det låter osannolikt att så många som 150k kollar på den här skiten, tror ni det stämmer?