2020-03-11, 21:24
  #63301
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Lite halvt wierd att bete sig så omoget men vad vet jag, mitt ex hade också sina gosedjur kanske är en tjejgrej.

Nej det är ingen jävla tjejgrej 😂 Barn har gosedjur i sängen.
2020-03-11, 21:25
  #63302
Medlem
Så är det OK ifall Alex äter med händerna hemma utan folk?!?!?!?
2020-03-11, 21:25
  #63303
Medlem
Att jag lyckas posta två inlägg under varann säger ganska mycket om hur torrt BB är.
Det säger faktiskt allt - såpass mycket att jag inte ens tänker bemöda mig att öppna upp Cmore ikväll heller.
2020-03-11, 21:26
  #63304
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag har en grej att jag måste krama något för att kunna somna, har någonting med positionen när jag ligger på sidan att göra typ. När jag är hemma har jag en extra kudde som jag kramar, när jag hälsar på hos mina föräldrar sover jag med ett gosedjur jag fick när jag föddes.
Fint.

Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Nej det är ingen jävla tjejgrej 😂 Barn har gosedjur i sängen.

2020-03-11, 21:26
  #63305
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ja för min 1-åring är det normalt. Men han kommer snart lära sig hantera en gaffel ska du se.

Skön.
2020-03-11, 21:27
  #63306
Medlem
Hundsnack... zzzz
2020-03-11, 21:27
  #63307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Att jag lyckas posta två inlägg under varann säger ganska mycket om hur torrt BB är.
Det säger faktiskt allt - såpass mycket att jag inte ens tänker bemöda mig att öppna upp Cmore ikväll heller.

Jag håller mig ofta till bara den här tråden också, vägrar ge dom bra tittarsiffror
2020-03-11, 21:28
  #63308
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så är det OK ifall Alex äter med händerna hemma utan folk?!?!?!?

Ja.
2020-03-11, 21:28
  #63309
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Eld..? Ta din trolldom någon annanstans!

Ont: Blev Amilia mätt?

Citat:
Ursprungligen postat av nillanilla123
Det heter DIPPA INTE DIPP
Läs på den så står det dipp
2020-03-11, 21:29
  #63310
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Jag håller mig ofta till bara den här tråden också, vägrar ge dom bra tittarsiffror
Tråden är 100 gånger mer underhållande än programmet.
2020-03-11, 21:30
  #63311
Medlem
kendallos avatar
Undrar om Tv4 överväger att berätta för deltagarna om situationen i världen utanför huset. Det ÄR en extraordinär situation. Å andra sidan så kanske de kalylerar med högre tittarsiffror än någonsin, nu när folk håller sig hemma...
2020-03-11, 21:30
  #63312
Medlem
herpesvårtas avatar
Läste i BB gruppen på fb att tittarsiffrorna har gått från 390k till knappt 150k. Tycker ändå det låter osannolikt att så många som 150k kollar på den här skiten, tror ni det stämmer?

50k låter mer rimligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in