2020-03-11, 17:45
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Länk på klippet
Behövs ej, jag hörde det på liven. Det var inte vid samma tillfälle.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Behövs ej, jag hörde det på liven. Det var inte vid samma tillfälle.
När var det , jag har massa inspelat o kan kolla
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Men kan ni chilla 🤣
Jag är helt på det klara med att Anty åkte ut för att den allmänna åsikten om henne var densamma som på Flashback, det var då Flashbackare (somliga) trodde de styrde BB 2020. Senaste utröstningen fanns ingen sådan makt att finna. Jag tror INTE att Flashback kan rösta ut en deltagare helt själva även om så alla här inne är överens om en. Det beror såklart HELT på vad övriga tittare utanför FB tycker om det går att svinga åt nåt håll. Tydligen gillar folk Jassa lärde jag mig nyss. Då är det svårt med min lilla kampanj. Men jag kommer försöka fast att jag inte har allsmäktig makt.

Jag uttrycker mig om alla är hyfsat överens kring vem som ska ut, men det menade jag inte att Flashback bestämmer vem ska SKA ut, utan undrar vem folk här inne tycker ska ut. Det handlar om att FÖRSÖKA få ut någon, och jag undrar om man är hyfsat överens här, vilket ger NÅGON typ av makt. "Hyfsat överens" i denna utröstning fick jag snabbt reda på att man INTE här inne, och då har jag alltså mitt svar. Och det chockar inte mig att många människor inte tycker exakt likadant, och därmed då även försvagar dden makten man faktiskt har direkt. Jag ville känna av läget, Relax about it.
Fattar. Klumpade ihop dig med diverse andra korkade inlägg om detta. Ber om ursäkt
2020-03-11, 17:46
Medlem
nej glasman sluta skryt du är inte sveriges bästa hårkliare

100%
2020-03-11, 17:46
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Vad baserar ni det på? Vill bara ha en motivering
Två anledningar till att jag gillar Jasmine.

1. Min åsikt. Jag har tittat LIVE. Jag håller inte med om hatet hon har fått här inne.

2. Jag är inte en incel så jag har inga problem med att Jasmine inte är med Sami och istället börjar med Martin.
2020-03-11, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Två anledningar till att jag gillar Jasmine.

1. Min åsikt. Jag har tittat LIVE. Jag håller inte med om hatet hon har fått här inne.

2. Jag är inte en incel så jag har inga problem med att Jasmine inte är med Sami och istället börjar med Martin.

Vill man se nån som bara ligger o kramas med Martin eller skriker o pratar slut så är hon rätt att gilla
2020-03-11, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej glasman sluta skryt du är inte sveriges bästa hårkliare

100%

Han är universums bästa hårkliare.

Filosofen är bara ödmjuk när han säger Sverige.
2020-03-11, 17:49
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Men kan ni chilla 🤣
Jag är helt på det klara med att Anty åkte ut för att den allmänna åsikten om henne var densamma som på Flashback, det var då Flashbackare (somliga) trodde de styrde BB 2020. Senaste utröstningen fanns ingen sådan makt att finna. Jag tror INTE att Flashback kan rösta ut en deltagare helt själva även om så alla här inne är överens om en. Det beror såklart HELT på vad övriga tittare utanför FB tycker om det går att svinga åt nåt håll. Tydligen gillar folk Jassa lärde jag mig nyss. Då är det svårt med min lilla kampanj. Men jag kommer försöka fast att jag inte har allsmäktig makt.

Jag uttrycker mig om alla är hyfsat överens kring vem som ska ut, men det menade jag inte att Flashback bestämmer vem ska SKA ut, utan undrar vem folk här inne tycker ska ut. Det handlar om att FÖRSÖKA få ut någon, och jag undrar om man är hyfsat överens här, vilket ger NÅGON typ av makt. "Hyfsat överens" i denna utröstning fick jag snabbt reda på att man INTE här inne, och då har jag alltså mitt svar. Och det chockar inte mig att många människor inte tycker exakt likadant, och därmed då även försvagar dden makten man faktiskt har direkt. Jag ville känna av läget, Relax about it.

Jag håller faktiskt med dig i det mesta. Jasse är barnslig och osjälvständig, tror att hon bidrar mycket till att folk bara ligger och myser dessutom. Tror att hon kan visa riktigt falska sidor. Skulle vara kul att se vad som händer med Martin om hon försvinner. Kanske blir en romans mellan han och Amilia = rolig TV. Men jag vill nog ha ut Philip lika mycket.
2020-03-11, 17:52
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Vill man se nån som bara ligger o kramas med Martin eller skriker o pratar slut så är hon rätt att gilla
Nej, jag tycker de är astråkiga tillsammans. Men det har funnits många bittra män här inne som har uttryckt sig nedvärderande om henne för att hon ej är med Sami. Det är alltid också dagliga diskussioner om Martin är snygg eller inte.
Medlem
Så 6 personer är nominerade, 1 kanske huset får rädda, 1 får tittare rädda. Så kommer 4 att vara nominerade???
Medlem
aina08s avatar
Nej nu pallar jag inte att höra mer...
2020-03-11, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så 6 personer är nominerade, 1 kanske huset får rädda, 1 får tittare rädda. Så kommer 4 att vara nominerade???
Jag tvivlar på att de ändrar så mycket från tidigare utröstningar. Men det vore intressant

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in