Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-03-10, 22:22
Medlem
Är det lugnt att tha lergigan efter MDMA?
Citera
2020-03-11, 15:49
Medlem
Undrar på vad som hände med mig för 2 dagar sen när jag tog rent mdma, var nog 3-4 timmar efter jag hadde tagit mdma att jag började skaka som fan i benen och händerna precis som att jag frös, men svättade som fan, även om jag bara satt ner och chillade vid datorn. gick inte att kontrollera skakingen, det stoppade efter 2-3 timmar, men undrar vad som kan ha händt med kroppen. Kan det vara dehydration?
Citera
2020-03-11, 19:03
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnTalented
Är det lugnt att tha lergigan efter MDMA?
Ja, det är helt lugnt.

Citat:
Ursprungligen postat av 782
Undrar på vad som hände med mig för 2 dagar sen när jag tog rent mdma, var nog 3-4 timmar efter jag hadde tagit mdma att jag började skaka som fan i benen och händerna precis som att jag frös, men svättade som fan, även om jag bara satt ner och chillade vid datorn. gick inte att kontrollera skakingen, det stoppade efter 2-3 timmar, men undrar vad som kan ha händt med kroppen. Kan det vara dehydration?
Det där lät inte så bra. Käkar du någon medicin?
Citera
2020-03-12, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Ja, det är helt lugnt.

Det där lät inte så bra. Käkar du någon medicin?

Bara när jag ska sova, då tar jag insomnia piller. men det är låga doser och jag måste vilja sova för att sova. Hadde inte tagit något annat än mdma den kvällen.
Citera
2020-03-12, 01:32
Medlem
Skulle vilja ha lite hjälp, jag har tagit mdma/e ungefär tio gånger nu, så känner mig rätt trygg. Men till mig fråga.

Jag och mina vänner röker nästan alltid på nedgången eftersom vi alltid kan sova bättre då. Vi har dock aldrig "vågat" röka mellan olika doser. Hur känns det att röka innan dos? låt oss säga att vi börjar med 100mg i var, för att sedan röka en på comdown plus bomba 100mg direkt efter. Hur skiljer sig det ifrån vanligt "E" rus?
Citera
2020-03-12, 03:39
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tOBBEeeeeeeee
Skulle vilja ha lite hjälp, jag har tagit mdma/e ungefär tio gånger nu, så känner mig rätt trygg. Men till mig fråga.

Jag och mina vänner röker nästan alltid på nedgången eftersom vi alltid kan sova bättre då. Vi har dock aldrig "vågat" röka mellan olika doser. Hur känns det att röka innan dos? låt oss säga att vi börjar med 100mg i var, för att sedan röka en på comdown plus bomba 100mg direkt efter. Hur skiljer sig det ifrån vanligt "E" rus?
jag tycker att röka hasch på ecstasy är väldigt trevligt, smaken blir nästan bättre än den redan är och E ruset blir lite djupare och lugnare.
tycker att det är en utmärkt kombo om man tänkt chilla med några polare.
enligt mig så ska man inte ta mer E under "comedown" istället föredrar jag att ta mer en till två timmar efter den första kickat in.
Citera
2020-03-13, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tOBBEeeeeeeee

Vad han skrev ovanför, är ni inbitna flummare så är det bara röka på, går alltid åt massor med brass för mej när jag tar molly.
Fyller alltid på med mer på peaken. Alldeles försent att göra det på comedown.
Citera
2020-03-18, 16:14
Medlem
KringExs avatar
Svalde just en rosa superman som ska innehålla drygt 180 mg MDMA.
Tog en djup tupplur före på 2 timmar för jag sov dåligt som jude i natt.
Jag har även ätit Lyrica idag (900 mg utspritt mellan kl 09-12). Men jag har så skyhög tolerans på Lyrica så det ska inte vara några problem. Eller hur är det att blanda Lyrica och E? Har ni några erfarenheter?
Citera
2020-03-19, 09:24
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Svalde just en rosa superman som ska innehålla drygt 180 mg MDMA.
Tog en djup tupplur före på 2 timmar för jag sov dåligt som jude i natt.
Jag har även ätit Lyrica idag (900 mg utspritt mellan kl 09-12). Men jag har så skyhög tolerans på Lyrica så det ska inte vara några problem. Eller hur är det att blanda Lyrica och E? Har ni några erfarenheter?
Jag har inga egna erfarenheter, men på Bluelight påstår en användare att det förstärkte effekten (se fetning):

https://www.bluelight.org/xf/threads/lyrica-pregabalin-and-mdma.735143/
Citat:
So I posted a few days ago, saying that I didn't want to do MDMA but had to, I decided to take some Lyrica to sort of dull the effects of the MDMA and dear god, it potentiated it. However on the plus side, there was no come down as lyrica is longer lasting than the MDMA. I did 300mg of lyrica and 60mg of MDMA.

I am putting this up here because Lyrica being quite a common AED, as well as painkiller and GAD medication, it might be useful to those of you who are on it who also do MDMA.
Citera
2020-03-19, 10:40
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Jag har inga egna erfarenheter, men på Bluelight påstår en användare att det förstärkte effekten (se fetning):

https://www.bluelight.org/xf/threads/lyrica-pregabalin-and-mdma.735143/

Det var iaf inget fel på dom jag köpte alls Fick en helt vanliga E-upplevelse.
Citera
2020-03-29, 01:18
Medlem
Cashleys avatar
Frågar er mer vana flashbackare att hjälpa mig angående doseringen.
Hur ska jag dosera för att få bästa effekt?
Väger väl ca 87 och är kanske 187cm lång.
Har några på 180mg.
Citera
2020-03-29, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cashley
Frågar er mer vana flashbackare att hjälpa mig angående doseringen.
Hur ska jag dosera för att få bästa effekt?
Väger väl ca 87 och är kanske 187cm lång.
Har några på 180mg.

Jag hade tagit en hel och fyllt på med en halv när du peakar. Är det din första gång kan du börja med 3/4 om du vill men hade nog endå rekommenderat en hel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in