Citat:
En fråga till alla beträffande "bidrag utöver det..."
Om man bjuder med en SB på en "normal" resa över helgen eller så, vad är en anständig ersättning till tjejen? Resa, mat, dryck m.m. är naturligtvis redan ordnat.
Shopping eller pengar är väl egentligen samma sak?
Med "normal" menar jag en resa som inte är väldigt exklusiv, för då kanske man ska räkna annorlunda?
Om man bjuder med en SB på en "normal" resa över helgen eller så, vad är en anständig ersättning till tjejen? Resa, mat, dryck m.m. är naturligtvis redan ordnat.
Shopping eller pengar är väl egentligen samma sak?
Med "normal" menar jag en resa som inte är väldigt exklusiv, för då kanske man ska räkna annorlunda?
Det är såklart beroende på om det gäller en erfaren high-end sugarbabe som både är extremt attraktiv men också erfaren av sugardating eller om det gäller en mycket snygg tjej som får folk hon möter att vända sig om men som ändå inte ser ut som en ouppnåelig, rysk, rik supermodell 🤷🏽♀️
Jag vet inte heller riktigt vad du menar med ”normal” resa men jag tolkar det som att du menar att resa till tex en huvudstad/storstad i Europa istället för en resa till Dubai. Oavsett så kommer du inte undan att bo på ett hotell som är sämre än 4-stjärnigt eller med att äta snabbmat eller på billiga restauranger. Men självklart är några dagar i Tyskland generellt sett mindre kostsamt än några dagar i Dubai men du måste komma ihåg att Dubai är en lyxig upplevelse i sig och genom att åka till en vanlig stad så måste du kompensera detta med lyx på annat sätt.
Men säg att du tar med en sugarbabe till en fin stor stad i Europa, flyg för båda tur och retur går på 4 tusen, du bokar ett vanligt rum på ett schysst hotell i 3 nätter för runt 4500-5500 och ni äter mat på finare restauranger för ett x antal tusenlappar. Utöver detta så hade jag som sugatbabe förväntat mig minst 15-20 tusen, antingen i bidrag eller i presenter/en blandning.
Jag hade nog känt att jag kräver mer pengar desto mindre lyxig resan har varit eftersom en sugarbabe är ute efter riktigt rika män och inte några ”normalt” framgångsrika som har det bra ekonomiskt men inte lever i överflöd. Om en vanlig man bevisar sig kunna uppfylla detta ändå så tror jag ingen sugarvabe hade tackat nej, men det behövs säkerligen ett väldigt stor utdelning för att hon ska välja att vara kvar hos honom.