2012-03-06, 17:12
Medlem
jag har funderat länge på att sälja sex för att ha råd att ta hand om mig, då menar jag allt möjligt, ha råd med spa och skönhetsprodukter, köpa kläder skor och även resa vart jag vill..

jag har gjort det innan eller hade en sugardaddy som var väldigt rik då han betalade mig varje gång vi sågs flera tusen för lite sex... men han har flyttat till paris nu så har inte kvar honom

nu vill jag hitta mera sugardaddys men vet inte vart jag kan hitta =)

vill ha lite råd vart man kan få tag på sånna?
Citera
2012-03-06, 17:33
Bannlyst
Du hittar oss på vanliga överklass ställen, där det finns pengar, vafantrordu,

eller på sajter för sxmöten, räkna inte med respekt för det får man inte när man är en parasit
Citera
2012-03-06, 17:55
Medlem
BlueStars avatar
OT raderat. Kan ni inte ge seriösa svar på TS fråga så ge fan i att svara i tråden. Alla moraliska synpunkter på företeelsen TS vill syssla med ska tas i delforumet Etik, moral och politik:

https://www.flashback.org/f396

Fortsatt trams och OT-inlägg kommer fr.o.m. nu att ge varning för brott mot regel 0.03. Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2012-03-06, 20:41
Medlem
ShaabAbuRamadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av destinywaits
Om man säger sharmoota på arabiska är det vadå? du måste skoja röven av både moderatorer och medlemmar som inte vet vad det betyder på arabiska. sitter och garvar här. men vill du ha en seriös arabisk sugerdaddy får du ändra ditt nick. och antagligen är du blåst eller så är du en sharmoota. troll!

Noterade samma sak. Mkt illa valt nick för ämnet. Ha ha ha...

OnT: På Stureplans innekrogar kan man få förslag om både det ena och det andra mot betalning. Relativt god sådan, kan jag tänka.

Mvh, S.A.R
Citera
2012-03-06, 22:40
Medlem
Bystskuggas avatar
Hur hittade du din förra sugardaddy? Du som har haft en borde ju rimligen veta mer än vi hur du får tag i en.
Citera
2012-03-06, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Hur hittade du din förra sugardaddy? Du som har haft en borde ju rimligen veta mer än vi hur du får tag i en.

jag träffade honom genom en vän, så nej jag har ingen anning.
Citera
2012-03-06, 23:00
Medlem
Bystskuggas avatar
Hur menar du? Du har ju just givit ett utmärkt sätt att hitta sugardaddies? Genom vänner och bekanta.
Citera
2012-03-07, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Hur menar du? Du har ju just givit ett utmärkt sätt att hitta sugardaddies? Genom vänner och bekanta.

är inte vän med henne längre, och nej jag vill helst hålla det hemligt så skulle aldrig fråga min omgivning
Citera
2012-03-07, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sharmoota
jag har funderat länge på att sälja sex för att ha råd att ta hand om mig, då menar jag allt möjligt, ha råd med spa och skönhetsprodukter, köpa kläder skor och även resa vart jag vill..

jag har gjort det innan eller hade en sugardaddy som var väldigt rik då han betalade mig varje gång vi sågs flera tusen för lite sex... men han har flyttat till paris nu så har inte kvar honom

nu vill jag hitta mera sugardaddys men vet inte vart jag kan hitta =)

vill ha lite råd vart man kan få tag på sånna?

ser du bra ut då ? nyfiken
Citera
2012-03-07, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sharmoota
jag gör exakt vad jag vill, och om jag vill få betalat för sex så ska du endå inte kalla mig hora för det.. vem är du för att döma mig till det.
jag bryr mig inte vad det kallas.
och inte är jag blåst heller... väldigt smart ska du veta
att jag vill ha ett förhållande där mannen ger mig det jag behöver och jag ger honom det han behöver betyder inte att jag är en hora.

typiskt män, kan slå vad om att män önska dem var kvinnor så dem kunde sälja sig själva för pengar.

En hora har sex för pengar, du har sex för pengar alltså är du en hora.

Jag tror att du kan hitta sugardaddys lite överallt på diverse communitys
Citera
2012-03-07, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmslina
En hora har sex för pengar, du har sex för pengar alltså är du en hora.

Jag tror att du kan hitta sugardaddys lite överallt på diverse communitys

okej tack, är du med en?
Citera
2012-03-10, 23:28
Medlem
Kolla in nedan siter, det finns inte jättemånga registrerade användare i Sverige men några tiotal iallafall:

www.seekingarrangement.com/

www.whatsyourprice.com

om du ser bra ut, sätt dig på Hotellbarerna på Hilton, Grand eller Stureplans barerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in