2020-04-17, 10:12
Medlem
submariners avatar
Hej,

Har kollat läget på Sugardaters, och en sökning i åldersspannet 18-30 gav kanske 50 träffar i Sverige varav hälften varit aktiva den senaste veckan - merparten av tjejerna med bild såg bra eller väldigt bra ut.

En del yngre tjejer hade presentationer av typen ”Hej! Jag söker någon som vill skämma bort mig för att den genuint vill skämma bort mig. Söker ingen sexuell kontakt. Hör av dig!”.
Andra ville få en swish på några tusen kronor till shopping, hästar etc. för att sedan träffas några dagar senare - givetvis var de även intresserade av `intimitet´...

Fanns även några tjejer kring 25 som utan tvekan skulle platsa på Scandal Beauties

Väldigt svårt att bedöma den generella seriositeten, men vissa profiler hade klar scamvarning. Bilderna kunde tillhöra en tjej med >10k följare på Instagram som ville ligga/domineras nästintill obegränsat för 4-5k/månad.

Sidan som sådan får SprayDate anno 2004 att kännas väldigt modern vilket väl säger en del om ambitionsnivån
Senast redigerad av submariner 2020-04-17 kl. 10:33.
Citera
2020-05-22, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bromolus
Här kommer ett litet tips från en som brukar vara i andra änden av den här typen av arrangemang:
Testa siten travelgirls i stället. Där är det mer "uttalat" att man åker på en resa ihop och att det finns vissa förväntningar –*utöver goda middagar, trevligt hotell etc – åt båda håll. Reser en hel del i tjänsten och har många gånger arrangerat med trevligt resesällskap därifrån. Är rätt övertygad om att även själva sällskapet har uppskattat arrangemanget och hur tydligt ett sådant upplägg är.

Jag har även använt mig av seeking vid flera tillfällen men min känsla är att det är lite mer vagt kring arrangemangen där.

Travelgirls är fejk. Kolla på bilderna, det är vattenmärket på vissa profiler. Så dåligt fejk är den.
Citera
2020-05-22, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnsnow1337
Travelgirls är fejk. Kolla på bilderna, det är vattenmärket på vissa profiler. Så dåligt fejk är den.

Det är klart det finns fejks där, det gör det överallt. Det är därför man flyttar konversationen därifrån och kollar upp sånt innan man bokar något. Det är rätt enkelt att avgöra när man väl bokar flygbiljetter i någons namn och måste ha en bild av dennes pass.
Citera
2020-08-05, 16:57
Medlem
Jaha. Blev lite snopet i dag om man säger så. Vet någon varför Sugardaters är helt förstört helt plötsligt? Kan tänka mig det är nya ägare, araber som inte kan göra en hemsida eller något.
Vad tror ni?
Citera
2020-08-05, 17:19
Medlem
Dom annonserade att dom skulle lansera en mycket bättre websida... Vet inte om det har att göra med att bolaget såldes för nåt år sen.
Citera
2020-08-05, 17:21
Medlem
Nån som har fått nåt meddelande på sugardaters sen dom uppdaterad sajten?
Citera
2020-08-05, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daz4me
helt värdelöst nu
Citera
2020-08-05, 19:44
Medlem
Citat:
Nej, sa upp mitt premium direkt. Helt fantastiskt att de kan förstöra en bra sida så.
Jag vet inte vad jag ska säga om det egentligen, man blir liksom stum.
Citera
2020-08-05, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erasmus11
Nej, sa upp mitt premium direkt. Helt fantastiskt att de kan förstöra en bra sida så.
Jag vet inte vad jag ska säga om det egentligen, man blir liksom stum.

Katastrof. Skitirriterad. Vilken annan sajt rekommenderar ni?
Citera
2020-08-06, 11:13
Medlem
Citat:
Katastrof. Skitirriterad. Vilken annan sajt rekommenderar ni?
har mailat dom 10 gånger och dom bara säger att det fungerar..kommer tappa många användare
Citera
2020-08-06, 11:17
Medlem
Vad har ändrats?
Citera
2020-08-06, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Vad har ändrats?
Användargränssnitet, funktionalitet som saknas eller inte funkar. Så jävla klantigt. Idioter som har utvecklat lösningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in