2013-03-15, 15:47
Medlem
Jag kan tänka mig att vara Sugar Daddy till en trevlig tjej i Mälardalen/Stockholm. Kravet är att du gillar sex.
Citera
BlueStars avatar

Moderatormeddelande

Postat av BlueStar 2013-03-15, 17:41
Medlem
Om den här tråden ska få leva krävs att ni MOTIVERAR era svar till varför ni kan tänka er skaffa en sugar daddy/mommy, menlösa oneliners utan motivering kommer raderas då dessa inte tillför diskussionen något. Tänk även på att det inte är tillåtet att i inläggen direkt söka efter sådana på forumet då det bryter mot regel 1.01, utan diskussionen ska vara rent teoretisk.

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
2013-03-17, 19:32
Medlem
Om det var raka rör, dvs om mannen ifråga är helt medveten om vad som gäller, en trevlig stund då och då i utbyte mot att bli bortskämd med presenter eller en slant att göra något skoj för...däremot skulle jag aldrig kunna spela förälskad eller låta någon tro att jag är intresserad av ett riktigt förhållande, enbart sex och belöning...någon som jag tyckte om på riktigt skulle aldrig få köpa mig..
Citera
2013-03-18, 22:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nackapappa
Tror inte det finns några SD lr SM i Sverige alls, inte som det funkar tex i USA.
Här är det tidsbestämda möten som gäller. Det är inte samma sak...
Skulle dock vara bekvämt att vara ihop med någon typ 2 helger i månaden och vara singel annars.
Men då skall det vara ungt, smalt och i Sthlm...

Detta svar till mig själv tillför inte sakfrågan något alls annat än att jag hade fel.
Inkorgen levererade.
Citera
2013-03-19, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nackapappa
Detta svar till mig själv tillför inte sakfrågan något alls annat än att jag hade fel.
Inkorgen levererade.

Bara att gratulera isåfall!

Kan bara säga att i Skåne finns det inga!
Iallafall inte några smala

Men man hoppas väl att inkorgen ska leverera!
Citera
2013-03-19, 18:34
Medlem
BlueStars avatar
Seriöst, är ni helt blinda eller bara allmänt korkade? Det står tydligt i det klistrade moderatormeddelandet som syn ovanför rutan VARJE GÅNG man skriver ett inlägg att det inte är tillåtet att i inläggen direkt söka efter sugar daddies/mommies på forumet då det bryter mot regel 1.01.

Envisas ni med att fortsätta söka sådana och begära att folk PM:ar er om detta kommer tråden låsas för tid och evighet.

Frågor på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2013-03-20, 22:49
Bannlyst
Jag skulle kunna tänka mig att agera sugarbabe. Sex (?) i kombinationen med att bli bortskämd verkar ju rimligt. Så länge det inte är gamla gubbar med ett skrumpet russin till kropp
Citera
2013-03-25, 15:39
Medlem
jag skulle absolut kunna tänka mig vara en sugarbabe. jag föreställer mig att man blir bortskämd, omhändertagen och så slipper man allt sånt där trist vardagspojkvän-tjafs. sexigt och spännande ;)

jag ser bara win-win, så länge killen är seriös och förstår skillnaden mellan att ha en sugarbabe och en prostituerad. men det tycks vanligare utomlands än här i sverige..
Citera
2013-03-25, 19:21
Medlem
Jag har sökt aktivt ett tag nu efter en sugarbabe. Har fått kontakt med några och fört över pengar men det har aldrig visat sig bli som man tänkt sig. En tjej gick det ganska bra med men det kändes inte rätt. Hon va typ lite för "snäll", hon tog inte för sig. En annan försökte ta en massa utan att ge. Vet inte hur marknaden ser ut men utifrån min erfarenhet är hälften scammers och resten förstår inte vad det går ut på eller tror att man tänker ge 5000 kr utan att ens ha träffats.
Citera
2013-03-29, 16:09
Medlem
lisa.berggrens avatar
Hur gammal måste man vara för att definieras som en sugar daddy? Går det att vara en 25årig kille intresserad av tjejer i 18-25årsåldern? Ingen daddy, men väl sugar.
Citera
2013-03-29, 18:34
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lisa.berggren
Hur gammal måste man vara för att definieras som en sugar daddy? Går det att vara en 25årig kille intresserad av tjejer i 18-25årsåldern? Ingen daddy, men väl sugar.

Jag tror inte det hänger bara på åldern även om det krävs en viss mognad för att klara diskretionen och att förstå och hålla distansen. Jag tror också att de flesta under 40-45 års åldern har svårt att klara det ekonomiskt. Man kan ju inte klara det på studielån eller med nyinköpt dyr bostad och instegslön.

I min värld måste man kunna erbjuda guldkant utan att själv stå på öronen

/Antex
Citera
2013-03-29, 20:38
Medlem
Har man ett par miljoner, ett schyst kåk, bilar och dyra vanor så kan man utan tvekan fixa en vanlig tjej som nöjer sig med att vara i ditt sällskap. Att du sen ibland köper smycken och tar med henne utomlands hör till men detta fenomen med "sugardaddys" är för mig helt obegripligt. Till skillnad från dom vanliga tjejerna som vill ha en säkrad framtid så umgås dessa lyxhoror med flera sugardaddys samtidigt enbart för att få gåvor/pengar.

Jag tror inte att dessa män är ute efter att knulla heta tjej utan dom verkar även bli tända av att ta hand om unga tjejer. En del av denna fetisch är att slösa bort pengarna på... ingenting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in