Citat:
Tänk såhär: vad gör du om han visar sig vara en supermärklig individ? Har du en plan b ifall det blir obekvämt/obehagligt?
Om du ändå överväger det så se åtminstone till att tala med honom på telefon innan (om du inte redan gjort det). Fråga om hans önskemål och diskutera gränser. Ingen anledning att sticka under stol med vad erat förhållande skulle innebära så lika bra att prata om det så du i största mån kan undvika otrevliga överraskningar. Jag har hört om män som anser sig ”för fina” för att prata om det och sedan anser sig ha rätt att få alla sina krav tillgodosedda för att de ”bjuder/betalar så bra”.
Lämna inget åt slumpen. Och ta hand om dig!
Om du ändå överväger det så se åtminstone till att tala med honom på telefon innan (om du inte redan gjort det). Fråga om hans önskemål och diskutera gränser. Ingen anledning att sticka under stol med vad erat förhållande skulle innebära så lika bra att prata om det så du i största mån kan undvika otrevliga överraskningar. Jag har hört om män som anser sig ”för fina” för att prata om det och sedan anser sig ha rätt att få alla sina krav tillgodosedda för att de ”bjuder/betalar så bra”.
Lämna inget åt slumpen. Och ta hand om dig!
Alltså min plan B är väl att sätta mig på ett plan tillbaka till Sverige (vi ska ses i Paris), om han nu skulle vara tvärkonstig eller jag skulle känna mig otrygg av någon anledning. Det hade varit en mycket jobbigare sits om vi skulle träffats i Dubai eller New York etc med tanke på hur långt det är och komplicerat det hade kunnat bli.
Ja du har rätt, jag måste nog förtydliga spelreglerna lite innan jag åker. Han har ju hintat rätt mycket om att han ska skämma bort mig och vi ska ha några roliga dagar tillsammans och hittills är det enda han efterfrågar lite utmanande och sexiga bilder och det har jag inget problem med att ge honom. Men jag ska kolla vad exakt han förväntar sig tillbaka och sen avgöra om det är tryggt nog att åka.
Tack snälla för svaret!