Citat:
Ursprungligen postat av
Maviel
Han nekar inte till något. Egentligen säger han inte mycket alls. Jag saknar en ursäkt till flickvännen. Jag vet ju iofs inte vad de har för överrenskommelse. Men i dokumentären verkar hon vara förvånad över det han gjort. Och uttrycker "vem är han egentligen"... själv så gör han inte så mkt mer än tittar med sina stora bruna ögon och försöker se oskyldig ut. Men det räcker inte långt.
Hon insinuerar nånstans att ”det har varit väldigt fritt i vårt förhållande” - om det är samma sak som öppet vet jag inte.
Men det var i samma segment där hon berättar att Soran är hennes bästa vän.
Märklig dokumentär ändå. Vet inte vad jag ska säga. Samma likgiltighet som tidigare typ.
Att han har varit ett svin är en sak, det får man vara. Det är omoraliskt, men inte olagligt.
Att däremot köra BDSM-liknande (låt oss säga att det var den typen av sex varje gång) på över hundra tjejer, där säkert 90% av gångerna är på fyllan och dessutom utgå ifrån att han ständigt velat ha bekräftelse från tjejer - är ju ett recept för att tappa kontrollen och inte fatta signaler eller hur man ska bete sig.
Då känns det nästan procentuellt givet att någon inte kommer förstå eller tycka om det.