2018-03-06, 18:46
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeex
Ja speciellt när nu Timell har åtalats.

http://omni.se/a/gPyPWL

Men det visar att dessa polisutredningar tar tid, om de utreder Soran så är det nog mycket mer komplicerat då han kanske har rest runt i Sverige och våldtagit länge.
Citera
2018-03-06, 18:55
Medlem
Har sett att några har kommenterat att Betnér är tyst, men nu har han vaknat till liv igen och igår och idag har han gjort inlägg på Facebook.

... och instagram
Citera
2018-03-06, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feovarberg
Har sett att några har kommenterat att Betnér är tyst, men nu har han vaknat till liv igen och igår och idag har han gjort inlägg på Facebook.

... och instagram

Insta har han varit aktiv på sedan den 23 januari vad jag kan se: https://www.instagram.com/p/BeSnvBxHRrF/

Varför skriver folk "krya"? Måste ju vara en riktig monster-salmonella han och Soran har åkt på.
Citera
2018-03-07, 11:19
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feovarberg

... och instagram

Han ser ju svårt sliten ut på de nya bilderna.

Som om hans världsbild rasat samman.

Eller är det AIDS?
Citera
2018-03-08, 11:22
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna

Eller är det AIDS?

kan vara alkohol, han har alltid sett ut som han har alkoholproblem och nu kanske han har ångestsupit ensam hemma under denna turbulenta tid?
Citera
2018-03-08, 12:21
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
kan vara alkohol, han har alltid sett ut som han har alkoholproblem och nu kanske han har ångestsupit ensam hemma under denna turbulenta tid?

Spriten. Ja så kan det absolut också vara. Nu när du säger det så har jag sett tendenser till fyllenäsa på vissa tidigare bilder.
Citera
2018-03-08, 13:22
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Spriten. Ja så kan det absolut också vara. Nu när du säger det så har jag sett tendenser till fyllenäsa på vissa tidigare bilder.

Den där trötta utstrålningen, fortfarande skärpt för man blir inte dum av sprit som olika amfetaminpreparat, men han har sett sliten ut. Tänk när han legat i sängen och berättat att Sverige aldrig varit tryggare och att folk blir mördade på IKEA inte spelar så stor roll. Han ser rätt söndersupen ut.

Vem vet kanske har han också kommit till insikt om att Sverige har blivit otryggare pga asylinvandringen och att han haft fel? Nu har han suttit vid köksbordet med vodkaflaskan och grubblat. kanske hans nya komedi-material inte längre är PK utan att han gör upp med lite lögner i samhället? Och sin egen roll? Som Soran började med att skämta om svartskallar kanske han kan skämta om sig själv som PK-riddare?
Citera
2018-03-08, 14:05
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:

Eller är det AIDS?
Säkerligen djup depression pga fallierad karriär men även raserad själv/världsbild, krydda gärna med psykofarmaka, spelmissbruk, alkohol, droger osv så är misären ett faktum.
Citera
2018-03-08, 15:07
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland

Det lär han absolut ha gjort. Han har ju inte ens jobbat särskilt mycket sen i höstas, och har hävdat att han bara kommer börja jobba 25% till att börja med, enligt inlägg från de senaste veckorna.

Jag tror han blev knäckt, av att inse att han hängt så mycket med en snubbe (Soran) som visat sig vara allt annat än en fin kille, och är nu fast i tankar om att dras ned i fallet till att fråga sig om hans egna karriär överhuvudtaget kan fortsätta p g a det här.
Citera
2018-03-09, 10:52
Medlem
Citat:

Likaväl som det finns bra sminköser (titta på morgonprogrammen i TV4) så måste
det finnas dåliga sådana. Eller så var de kanske duktiga på att få någon att se lätt
sliten ut. Eller hade han kanske mask ? Som Persbrandt i nya filmen, där han ju
verkligen inte är tjusig ...
Citera
2018-03-10, 22:36
Medlem
Skottihuvets avatar
Tråden håller på att dö.
Finns det inte någon som kan skingra lite ljus över vad komikern håller på med alternativt leka lite Sherlock Holmes?

Jag bor lite avsides för att agera....
Citera
2018-03-12, 09:59
Medlem
dobbelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skottihuvet
Tråden håller på att dö.
Finns det inte någon som kan skingra lite ljus över vad komikern håller på med alternativt leka lite Sherlock Holmes?

Jag bor lite avsides för att agera....
Oroa dig inte, jag kommer hålla facklan brinnande.
Ända tills råttan har krupit fram från sitt gömställe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in