Har under nattens gång intagit runt 2,5g Lyrica, vilket jag började med ca 20:30 och intog då runt 1,5g sen fortsatte jag upp till 2,5g tills ca klockan 02. Och jag känner fortfarande en del effekt av Lyrican.
Men jag satt vid datorn och tänkte att jag skulle gå och göra mig en macka eller nåt då man blir rätt hungrig av Lyrican.
Men då såg jag en påse Kratom av strainen Red Borneo i en hylla. Hade glömt att jag ens hade det.
Blev att jag tänkte varför inte slänga i sig några gram nu och se vad det ger.
Så jag vägde upp ca 10g och slängde i mig det genom toss and wash metoden. Smakade fruktansvärt äckligt men det gick ner ändå.
Och jag som aldrig gillat opiater och liknande preparat blev extremt förvånad.
En otroligt skön avslappnande kännsla smög sig på efter en stund, riktigt gott. Kom även en riktigt fin och speciell eufori som jag nog aldrig upplevt förut. Känner mig riktigt go, mysig och lullig på ett väldigt trevligt sätt.
Och denna gången mådde jag heller inte illa alls och blev inte tvungen kaskadspy som har hänt typ alla andra gånger när jag provat Kratom innan.
Var riktigt gott, och speciellt när man hade tagit några Lyrica innan
Är såpass att jag sitter och noddar och bara njuter av euforin nu.
Kommer definitivt att prova mer Kratom, kanske lite olika strainer också men då blir det enbart Kratom utan att blanda in något annat.
/Mvh