2019-05-29, 19:45
Medlem
Existensens avatar
Tror jag känner av lite. Lite lugn, mindre smärta (skönare i kroppen) och smått piggare. Fick lite ont i magen men börjar bli bättre.
Ingen eufori att tala om men är tveksam att man ens kan känna det när man går på antipsykotiska.

Segt att jag får så ont i magen när jag tar höga doser. Kan tänka mig att det skulle vara skönt att ta runt 20g om jag inte började spy i flera timmar. Finns det något receptfritt som hjälper med just illamåendet? Läste något om det på amerikanska forum.

Ska nog testa att gamea lite och se om jag presterar något bättre nu tror jag. Känner mig dock lite slö på nått sätt som att jag bara vill fortsätta kolla serier lol.

Får känslan av att kratomet skulle gå ihop bra med coluracetam (min favorit nootropic.) Ska beställa coluracetam och fasoracetam imorgon. Lär uppdatera hur effekten blir
Citera
2019-06-02, 10:18
Medlem
funktioners avatar
Orsakar kratom korstolarnas mot tex oxycontin?
Citera
2019-06-02, 18:44
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Orsakar kratom korstolarnas mot tex oxycontin?
Enligt mig så orsakar kratom korstolerans mot de flesta opioider, ingen stor tolerans förvisso men ändå.
Citera
2019-06-02, 21:35
Medlem
BorkaOdalmans avatar
Jag är lite nyfiken på Kratom så jag skickade efter red borneo och green maeng da. Jag återkommer när jag har testat produkterna!
Citera
2019-06-04, 22:17
Medlem
Nån som vet hur många gram en struken tesked är?Vill inte ta onödigt mycket så man blir tolerant eller för lite så man inte känner nått, tänker 5g är väl lagom dos😁
Citera
2019-06-04, 22:37
Medlem
kattendauds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbacktrollet
1. spontant så känns det som om det väl skulle kunna ligga till så, det är så med t.ex grönt té också.
2. vet inte riktigt med smärtstillande då jag inte lider av någon kronisk smärta, men den bästa euforin har jag upplevt på green horn, green borneo kommer på andra plats och är dessutom på rea på ss. tredje plats (utom maeng da) går till green malay men den är betydligt mildare än de förstnämnda, den var min favorit tills jag testade green horn.
för smärtstillande så sägs röda strains vara effektivast, men jag tycker att de inte har lika påtaglig eufori. bästa röda strainen jag testat är red bali och red horn. du kanske kan blanda en röd och en grön för att få det bästa av två världar? jag gör detta ibland och det blir ibland väldigt bra.

Ahh, tack! Det är så många som hyllat Green Horn nu, så funderar faktiskt på att skaffa en sån. Tror/tycker du den är snäppet vassare än GMD då?
Citera
2019-06-07, 15:15
Medlem
BorkaOdalmans avatar
Jag testade 2 gram. Efter 30 min så tog jag 2 gram till. Känner inte ett skit efter en timme efter första intaget. Red Borneo va den som jag testade. Ska jag ge upp för idag eller dra 2 gram till?

Drog 2 gram green maeng da.
Senast redigerad av BorkaOdalman 2019-06-07 kl. 15:21.
Citera
2019-06-07, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorkaOdalman
Jag testade 2 gram. Efter 30 min så tog jag 2 gram till. Känner inte ett skit efter en timme efter första intaget. Red Borneo va den som jag testade. Ska jag ge upp för idag eller dra 2 gram till?

Red Borneo var inget som funkade bra för mig heller, däremot Green horn och RMD höll riktigt bra kvalitet.
Citera
2019-06-07, 17:26
Medlem
Hur skilljer sig kratomruset från ruset av tramadol?
Citera
2019-06-08, 07:58
Medlem
BorkaOdalmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Red Borneo var inget som funkade bra för mig heller, däremot Green horn och RMD höll riktigt bra kvalitet.

Jag förstår inte riktigt grejen. Varför köper man in sorter som bevisligen inte håller någon bra kvalité? Sen försöker man dessutom pracka på folk sin värdelösa skit. Köplusten ökar ju inte direkt när man erbjuder skitprodukter...
Citera
2019-06-08, 22:56
Medlem
Testat Grön mang da samt röd borneo några gånger var under dom senaste veckorna.

Gmd är trevligt vid lägre intag, inte direkt en kick men jag känner mig mer nöjd med tillvaron.
Värkar få en jobbig stressliknande ångest vid lite högre dos.

Röd borneo är fantastisk, tagit både ensamt eller efter ett par öl för att varva ner efter en hård dag. Det jag är mest förundrad över är drömmarna, värkar vara drömgranti när jag dricker jag detta.

Värmer en kopp med vatten i micron lagom varm, häller i önskad mängd kratom och blandar i en hyfsad mängd honung.
Citera
2019-06-10, 02:45
Medlem
Snorbromsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorkaOdalman

Om du har dåligt kratom måste du ta mer ibland av tex gmd brukar ja ta två rågade teskedar eller mer men är det bra kratom tar det en liten tesked
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in