2010-09-20, 15:22
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Kanske.

Hoppas det, benso boostar ju opiater. =)
Citera
2010-09-20, 15:48
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Min syns har fuckat ur och har vart så här i många månader har sökt till vuxenpsyk, finns det några forskningar om krypton om hur dess effekter är på hjärnan? Har en konstig feeling i huvudet och allt känns overkligt :/. Har testat uppehåll på någon vecka men ska ta några månader nu och "heala till mig". Är rädd att jag fastnat i någon skev sak och aldrig kommer bli normal.

Använder du krypton i stora mängder istortsett dagligen är det inte så konstigt. Sluta med det och rör på dig, ät frukt osv.
Citera
2010-09-20, 19:35
Medlem
moppepeters avatar
Hej.

Var ett tag sedan man inhandlade krypton nu och jag tänkte köpa på mig lite för bruk till helgen.
Såg på smartbar.se där jag brukade handla kryptonet att det var slut. Finns det någon annan bra sida som ni kan rekommendera?

MVH
Citera
2010-09-20, 19:39
Medlem
Brunbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moppepeter
Hej.

Var ett tag sedan man inhandlade krypton nu och jag tänkte köpa på mig lite för bruk till helgen.
Såg på smartbar.se där jag brukade handla kryptonet att det var slut. Finns det någon annan bra sida som ni kan rekommendera?

MVH
legalhigh.se/
Riktigt bra dessutom måste jag säga!

Någon som har lite tips ang att pissa lättare?
Vatten i kranen, varm om fötterna , slappna av osv är inte så effektivt hehe.
Citera
2010-09-20, 19:45
Medlem
moppepeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunbanan
legalhigh.se/
Riktigt bra dessutom måste jag säga!

Någon som har lite tips ang att pissa lättare?
Vatten i kranen, varm om fötterna , slappna av osv är inte så effektivt hehe.

Tack för tipset, men det hjälpte inte mycket. Det är out of stock där.. :/
Citera
2010-09-20, 19:48
Medlem
Brunbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moppepeter
Tack för tipset, men det hjälpte inte mycket. Det är out of stock där.. :/
Ah, missade det, stod visst först efter man tryckt på köp knappen... Kollat prylshoppen?

edit

Japp dem har inne, snabb leverans brukar dem ha med, dock lite sämre men ändå bra krypton!
Senast redigerad av Brunbanan 2010-09-20 kl. 19:51.
Citera
2010-09-20, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunbanan
Ah, missade det, stod visst först efter man tryckt på köp knappen... Kollat prylshoppen?

edit

Japp dem har inne, snabb leverans brukar dem ha med, dock lite sämre men ändå bra krypton!

Har du testat LH;s senaste som levereras i en svart påse? Får hem en sådan imorgon och vill bara höra hur du tycker kvaliteten är. Provade förra veckan och tyckte det kändes mycket klenare.

Nåja, hoppas det berodde på min dagsform och att det imorgon funkar prima.
Citera
2010-09-20, 21:00
Medlem
gemejmeras avatar
Hej

har aldrig provat krypton, vad händer om man överdoserar?
hur mycket ska man använda och om man inte har någon våg så hur mäter man?
matsked? har beställt nu 9g krypton
tack för svar
Citera
2010-09-20, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeckenBenet
Har du testat LH;s senaste som levereras i en svart påse? Får hem en sådan imorgon och vill bara höra hur du tycker kvaliteten är. Provade förra veckan och tyckte det kändes mycket klenare.

Nåja, hoppas det berodde på min dagsform och att det imorgon funkar prima.

Det är helt okej kvalité på kryptonet som levereras i svarta rökmix-påsar.

Har slängt i mig 0,8g totalt idag (hälften vid 14 och hälften vid 18) och är fortfarande ganska påverkad.
Citera
2010-09-20, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MedecineMan
1. Nej. Beställ poste restande eller hem i brevlådan om du besväras av det, eller sluta beställ.
2. Finns väl en del som inte lider speciellt mycket av AT, inklusive jag själv. Det är dock ingen anledning till att bitcha om att folk brukar eller missbrukar på ett sätt som inte passar dig. Visst är det synd om det skulle klassas men vad fan, välkommen till Sverige! Allt som är kul är förbjudet, eller kommer att bli.

Passar mig och passar mig, närmare hälften av inläggen här är ju gnäll om vilka jobbiga symtom bruk och AT på kra/kry leder till. Inga tips eller varningar direkt heller, många beskriver sig ju som regelbundna brukare men lik förbannat AT:n som något av det värsta en människa kan genomlida och "inte värt det". DET är väl bitching om något, och det jag försökte peka på; om det är så hemskt så sluta använd det, det lär ju bli olagligt fortare om någon klantar till det rejält och typ får hjärtstillestånd av kraftigt missbruk (om man nu kan få det, var bara ett exempel) eller dör i någon utmattningsrelaterad olycka. Någon okunnig förälder som skyller sitt barns självmord på drogen etc. Så varför angripa mig som försöker ge en nykter version av hur en av oss som INTE mår asdåligt av kratom/krypton, och dessutom försöker bruka mycket måttligt, ser på saken? Nog för att det är inne att resonera "sköt dig själv och skit i andra" i alla tänkbara lägen men faktum är att klantighet och medvetet missbruk kan drabba mig, och dig, i längden. Tycker du det är märkligt att det är lite provocerande, även om det inte är något livet kretsar kring?

Sen undrar jag fortfarande om affärsinnehavare har befogenhet att beslagta försändelser och ge dem till polisen, och isåfall om fenomenet är vanligt förekommande. Har du ett hum om hur det står till med den saken?
Citera
2010-09-20, 22:10
Medlem
hollkeftens avatar
kratom = Krypton fast svagare

ta 1-2g, bomba skiten och bli awesome. Blanda garna med absinth
Citera
2010-09-21, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnyfuge
Text

Jag beställer alltid med postförskott och som du skriver så kollar dem snett på mig varenda gång jag ska hämta ut ett paket. Ingenting som stör mig längre dock.

Och nej butiksägaren har absolut ingen rätt att beslagta något.

edit: har hänt att polisen hämtat försändelser från utlämningsställen..
Senast redigerad av BeckenBenet 2010-09-21 kl. 08:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in