Citat:
Ursprungligen postat av
Schazz
Är slasken med sina 14 000 sidor offentligt material? Kan man begära tillgång till denna?
Det skulle verkligen vara intressant att det dyka ner i det som Åkl valt bort. Om inte annat för att se varför hon valt bort 14 000 sidor..
Tack igen för att du rakryggat stått upp för sanningen. Många var dom som kallade dig opålitlig.
Verkligheten har gett dig rätt i allt vad du delgav oss i början av tråden. Är det inte absurt vilket massivt motstånd sanningen om LW,s trasighet orsakat.
Måhända av intresse för nytillkomna då trovärdigheten på refererade medlemmar ska bebömas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Netherworld
Vi har förstått att Schazz och UW:s fru är din källa. Hur väl känner du de båda?
Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Flixa har berättat vilka källor hon har haft.
Det NW har berättat?
Vad gäller NW, så är källan Schazz.
Jag har inte sagt att det är osant, att det kan ha förekommit bråk och anmälningar. Källa är från en skribent.
Man kan inte säga att källan är NW. I något inlägg här igår uppgavs det att det var från många håll, från lärare, föräldrar och kompisar, utan att hänvisa till källa.
Källan om att NW har berättat saker, det är Schazz. Källa är inte NW i tråden. Källan i tråden är Schazz.
Om ni har fått uppgifter direkt från NW, lärare, föräldrar, kompisar.
Fine.
Skriv det då.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fleudhesten
Ja det är mycket riktigt synd om barnen då en vidrig mördare valde att ta hennes liv.
Och att tro på hörsägen från en enda skribent som källa, och nej då menar jag inte sonen eftersom dessa uppgifter verkar vara tredje och fjärdehandsuppgifter som kommer från Schazz.
Själv väljer jag att ta dessa påståenden som ”bullshit” om det inte kan styrkas från fler håll
Citat:
Ursprungligen postat av
Fleudhesten
Mycket möjligt. Dock tycker jag det är skamligt att en del tar dessa skriverier som fakta och således skapar trådsanningar som det egentligen inte finns några belägg för
Citat:
Ursprungligen postat av
Rosamund
Jag tycker det är skamligt att ni antyder att NW ljugit för sina vänner och lärare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fleudhesten
Och du vet alltså med säkerhet att sonen har framfört dessa uppgifter till dessa personer som Schazz och MH påstår?
Tillåt mig tvivla
Citat:
Ursprungligen postat av
Fleudhesten
Vart kommer uppgiften om att polisen blivit tillkallad två gånger pg.a handgemäng? Är det via PM så är det enligt mig inte trovärdigt. Den enda jag minns som skrivit något liknande är skribenten Schazz vilken inte har visat sig värst trovärdig då hen skrivit andra påståenden som sedan visat sig inte stämma
Citat:
Ursprungligen postat av
Ulanna
Schazz kan ha haft den fotobålsbrännande häxan MH som källa. Hon skrev ju om anmälningar och utredningar på sin blogg, vill jag minnas.
Citat:
Ursprungligen postat av
hoppsann
Det har ju visat sig tidigare att Schazz inte har många rätt.
Hen har själv sagt att hen inte känner de inblandade speciellt väl men befinner sig i periferin av deras bekantskapskretsar. Det hen har hört kan alltså ha förvrängts och förvanskats i flera led och behöver inte alls vara trovärdigt.
Om uppgifterna stämde så skulle det vara flera som kände till det som förstahandsuppgifter och inte bara genom att referera till Schazz.
Citat:
Ursprungligen postat av
Strof
Det är nog bäst du nyktrar till. Jag kan inte läsa någonstans vad NW skriver detta med egna ord. Är enbart Schazz som påstår detta och därmed är hen så länge källan. Dessutom en källa som enligt mig lämnar uppgifter som är starkt präglade utav SD. Behöver dock inte betyda att hen medvetet lämnar desinformation men åtminstone jag är skeptisk.
Men om jag skriver att Kungen sagt att SD är skyldig så menar du att källan i så fall blir Kungen?
Citat:
Ursprungligen postat av
miamania
Jag tvivlar på att någon kan övertyga dig om att Schazz och MH som du betraktar som rakryggade ”visselblåsare” bara fabulerar och spekulerar. Du verkar inte det minsta intresserad av fakta. Trots detta ska jag bemöta dina idiotiska påståenden.
1. Hur vet du att manliga vänner sov över i moderns säng? Är det visslingar du hört i ditt öra? Hur är detta relevant i mordet på Lena?
2. Vilka andra intima relationer än SD har du kännedom om? Hur är detta relevant i motdet på Lena?
3. Var finns denna anmälan, när gjordes den / diarenr och vad resulterade detta i? Hur är detta relevant i mordet på Lena?
4. Vilka vänner och vuxna är källa till detta påstående? Hur är detta relevant i mordet på Lena?
5. Varifrån kommer denna uppgift, villet barn handlar det om och hur har detta relevans i mordet på Lena?
6. Antar att du grundar antagandet på MHs uppgifter och man kan ju då undra varför UW inte lyssnade? Hur är detta annars relevant till mordet på Lena?
7.varifrån kommer dessa uppfifter? Löst skvaller eller något du kan backa upp? Och hur är det relevant i mordet på Lena?
8. Det sitter en person på sannolika skäl häktad för mordet på Lena. Hur vore det om du intresserade dig lite för den personens liv och leverne istället som omväxling?
Citat:
Ursprungligen postat av
LimeTime
Vad har du för källa till att LW är våldsam förutom din killkompis Schazz?
Dina råd kan du behålla för dig själv. Du förstår att du framstår som ett skämt va?
Citat:
Ursprungligen postat av
Strof
Har du någon källa på dessa uppgifter eller far du med osanningar igen? Vore ju plumpt om du nu inte kan styrka detta och blir sedd som en oseriös användare här på forumet. Senast du pratade om orosanmälan kunde du inte alls backa upp detta och vad jag vet så är det enbart Schazz som kommit med dessa obekräftade uppgifter. En användare som heller inte kunde styrka detta senast.
Så här har tråden till stora delar sett ut. Många är dom som varit rädda för att sanningen om BO skulle avslöjas. Så skrajsen för sanningen att man avstår sin heder och skjuter brevbärarna.
Speciellt Floudhesten, miamania och hoppsan bör nog visa curage och pudla.