2020-03-18, 22:25
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Superjobbigt att läsa detta bara en gång. De höll på dagligen med liknande konversationer.
Hon är mest angelägen att reda ut.
Han KAN inte, för han är ändå samtidigt med sina fru / exfru.
Han kan ge korta kommandon, hon långa förklaringar.

Bilden / filen går inte att ladda upp!?
Fick följande meddelande:
"This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below."
Ojdå ursäkta hade lite bråttom när jag postade. Här är bilden som togs 4 dagar innan konversationen.. 17 aug 2017
https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/7be71c67-01f9-4373-9fa3-d97486abd0be_l.jpg
Citera
2020-03-18, 22:25
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttenot
https://minfil.com/vboegbieoe/_rebro_TR_B_2705-18_Aktbil_438_0_pdf
Aktbilaga 438

Tack Puttenot!

Sista vittnet är HDs pappa Sven Olof Axelsson. Vad kan han överhuvudtaget tillföra??
Båda föräldrarna verkat nu ha levt strutsliv. .
Citera
2020-03-18, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Går ju att söka på personnummer på flera platser på webben.

Jo vet det, t.ex. Mr K*ll. Men jag tror ändå att polisen vill ha info från sina egna register. Det handlar ju inte om en olaglig slagning heller, så..
Citera
2020-03-18, 22:31
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttenot
Hanna D ska höras av både åklagare och försvaret den dagen. Det beslutades i rätten en av dagarna jag va där.

Men i det dokumentet från idag som du la ut, där står hon som försvarets vittne. Alla får ju självklart höras av både åklagare och försvar löpande, antar jag? Men hon står uppställd bland försvarets vittnen. Inte åklagarens.

#TeamÅsaHiding
Citera
2020-03-18, 22:32
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Har läst den uppgiften i tråden.
Lite märkligt om det stämmer eftersom Hiding enl förståsigpåarna har som bakomliggande syfte med åtalet mot SD att även ansamla bevisning mot HD som talar för hennes inblandning i mordet så att Hiding då rättegången mot SD är över direkt kan inkomma med åtal mot HD.

Man kan tycka att Hiding då borde ägna lite mer än bara kvarten åt att pressa sanningen ur HD.

En tanke är att Åkl inte vill pressa Hanna så mycket så att riskerar så tvivel om Stefan som GM
Citera
2020-03-18, 22:35
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Det viktigaste dokumentet idag!

2/4 Försvarets vittnen. Det blir en intressant dag, inte minst:
....
11.05 H*nna D*vidsson
14.15 J*n*s D
...
Det ser ut som om HD mycket väl kommer att mala på om alla SD´s plussidor, samt hur oskyldig och änglalik han är i kanske ett par timmar? Andra vittnen har 10 minuter på sig.

Jag kanske är blind, men jag hittar henne inte alls på åklagarens sida?

Ni som drömmer om att HD ska säga sanningen i denna rättegång, trots att hon ljuger och slingrar sig i förhören, ni kan nog sluta dagdrömma.

#TeamÅsaHiding

Jag kan inte annat än att hålla med dej här. Varför skulle HD sälja ut SD sina barn sina svärföräldrar sina egna föräldrar, För vad?? Om 10 år är allt glömt vare sej ni vill det eller inte.Livet går vidare HD går vidare SD går vidare UW går vidare barnen går vidare. Ett fåtal personer kommer att komma ihåg mordet på LW.vi här på FB kommer att få grotta ner oss i minst 100 mord på en 10 års period som är minst lika hemskt som mordet på LW
Citera
2020-03-18, 22:37
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Ja ordet hepp använde han.

Det var en rejäl avvikelse iallafall. Det känns så konstruerat.
Mig veterligen första och enda gången han använde frasen i deras kontakt.
Inte omöjligt att det var HD som skrev..

Läser om hans förhör nu, fast jag har massor oläst kvar, så känner jag att jag måste göra det. Saker kommer hela tiden i nytt ljus.

Han säger till polisen att han brukar säga "nattis" till henne (och HD) varje kväll. Jag tror det mycket väl kan vara HD som skrev det. Medan SD hade fullt upp med att "vattna gräset"....
Citera
2020-03-18, 22:37
Medlem
Vi kanske även kan tänka oss viss förskjutning i förhandlingen i dessa Corona-tider.
Citera
2020-03-18, 22:44
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Jag kan inte annat än att hålla med dej här. Varför skulle HD sälja ut SD sina barn sina svärföräldrar sina egna föräldrar, För vad?? Om 10 år är allt glömt vare sej ni vill det eller inte.Livet går vidare HD går vidare SD går vidare UW går vidare barnen går vidare. Ett fåtal personer kommer att komma ihåg mordet på LW.vi här på FB kommer att få grotta ner oss i minst 100 mord på en 10 års period som är minst lika hemskt som mordet på LW
Bra med lite perspektiv. Tack. Det behövs.

Genusknarkarna förstår inte heller att det nog var en lättnad för HD att bli med den efterhängsna och ondskefulla Lena. Den poletten går inte ner om man borser vad Lena utsatte Hanna för. Dvs ingen daglig dos av mans-hat.

Varför skulle Hanna vara behälplig att sätta dit Stefan som de facto befriade henne?

#TeamSanningen
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-03-18 kl. 23:05.
Citera
2020-03-18, 22:54
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skibladner
Tack för den! 31/3 blir en spännande dag.

Ja 12 dagar kvar för Jerry...innan flashbacks, medias, universitets anställda, geocaching-Sveriges blickar riktas mot honom....det blir nog lite extra svårt att komma till ro på kvällen den 30 mars...redan kl 09 ska han vittna.
Hur var det nu Jerry...vad var det du raderade? ”Heteroporr”? Sexting with Mandy?
Eller något graverande meddelande om SDs involvering i mordet på Lena?
Citera
2020-03-18, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
En tanke är att Åkl inte vill pressa Hanna så mycket så att riskerar så tvivel om Stefan som GM

Jovisst, är med på det. Har nog också skrivit om det tidigare.
Men samtidigt så behöver ju Hiding få fram bevisning/indicier etc mot HD eftersom hon planerar ett åtal mot HD.
Som vissa menar.
Och det är den matematiken som jag inte riktig får ihop.
Citera
2020-03-18, 23:04
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Ojdå ursäkta hade lite bråttom när jag postade. Här är bilden som togs 4 dagar innan konversationen.. 17 aug 2017
https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/7be71c67-01f9-4373-9fa3-d97486abd0be_l.jpg

Ett tips:

Du kan lägga den bilden i din signatur. Du har väl länkat till den 20 gånger minst redan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in