Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Å där har du för all framtid avsagt dig rätten att håna både LFC och united, tack för den.
Han och Generalandersson hugger hej vilt åt andra om helt orrelevanta saker för att i deras egna huvud "vinna argumentationen". Bara att ignorera det, hela världen håller med dig i det du skriver utom just dessa sortens arsenalfans, tom många av deras inbitna supportrar erkänner att de är en banterklubb.
Vad bra några som förstår min poäng, du och zantera. Jag får bara en sådan dålig känsla över hela klubben, osäkerhet blandat med någon sorts tråkig konstlad klubbkänsla som känns så fake.
Har själv läst om hur dålig stämning det är på deras matcher så det är inget taget ur luften. Om man inte ens vinner titlar så vill man åtminstone ha en fin inramning under matchen på arenan. Liksom brunkarlag, ingen nyhet direkt.
Visst kan väl inte vara så kul när hela världen ser dom som losers. Självbilden är så skum i den klubben och jag har alltid tyckt det så länge jag kan minnas. Alltid undrat varför dom är så malliga.
Denna kommentar ingen risk att Arsenal får höra från en engelsk spelare, större chans att jorden är platt:
https://m.youtube.com/watch?v=AZk1y7UNZzY