Citat:
Ursprungligen postat av
Sinlo89
Är RU58841 en tablett likt Finasteride? Minoxidil tycker jag bara bromsar ner avfallet - inte stoppar det. Finasteride enda som hjälpt i min mening. Hur förhåller du dig till hårtransplantationer?
Nej man har det på håret i flytande form som minoxidil. Kan även köpas i pulver och blandas ut med etanol eller minoxidil. Det ska tydligen stoppa DHT lokalt i hårbotten.
Har läst spaltvis på amerikanska forum, sett videos och hämtat så mkt information jag kan ang RU58841. Det verkar onekligen fungera bra för de flesta. Man kan nästan säga the big 4 nu faktiskt vilket är ganska stort inom denna världen.
Jag ska köpa pulver och hälla i minoxidilen.
Men du borde verkligen testa the big 3 + RU innan du gör transplantation. Problemet med det är at du faktiskt inte löser problemet, bara flyttar det. Jag trodde det ”nya” håret kommer falla av tillslut ändå eftersom DHT cirkulerar där.
Man har ju sett skräckexemplen på folk som fyllt på och fyllt på och vilket resulterar i att de får lite hår både i bak och fram och det lämnat stora ärr. Det är dyrt dessutom.