Citat:
Ursprungligen postat av
Combival
Tidningarna brukar väl skriva när en uppmärksammad mördare släpps? Det enda som står är att henen kunde blivit släppt i januari men återigen, henens taskiga beteende innanför murarna, mordhot, ett antal varningar osv KAN resultera att frigivningen skjuts upp. Jag hoppas att idioten fortfarande är inlåst men fan vet.
Lite så tänker jag också, media brukar vara snabba på det, speciellt när det gäller en sån stor mordutredning.
Jag är så fundersam på vart händerna tog vägen🤔
Händerna ja! Jag har svårt att släppa att Kristoffer hade på sin bucketlist att äta människokött. Alla kannibaler vet att den godaste biten på människor sitter mellan tummen och pekfingret.
Eller så rev Vatchareyya honom rejält. Han hade fula rivsår när han greps. Hans dna fanns förmodligen under hans naglar och så smart är han nog så han fattar att händerna måste bort. Resterande spår från honom kunde han skölja bort i den rinnande älven. Ja, jag tror att han styckade henne vid älven eftersom polisen inte funnit någon större blodmängd någonstans.
Man vet att mördare ibland börjar smått, dödar djur för att sedan gå på människor. Dessa rykten om att han dödat och styckat sin hund för att sedan dumpa den i älven. Varför enbart benen blev tvättade och inte resten kan bero på att han blev avbruten eller helt enkelt inte kunde fortsätta rent fysiskt eller psykiskt. Enligt ett annat rykte har Kristoffer i häktet haft mardrömmar och skrikit om blod som sprutat.
Det går inte att sätta sig in i hur han tänkte eller agerade. Vi vet egentligen bara att han inte har några emotionella problem med att döda. Det har han själv sagt och det tror jag är sant.