2020-02-03, 04:42
Medlem
Det är nog en ganska dum idé att försöka ge sig på GM om man tänker till lite grann. Här har vi en person som har suttit på bla. KVA Kumla psyk avd och KVA Norrtälje SRI avd i flera år som öppen HBTQ-person och aldrig fått stryk (har GMs VSP framför mig). Detta tyder på att GM antingen är extremt smart eller extremt farlig, troligtvis både och. Om domen är rätt är KJ en av få personer i världen som har kunskap och erfarenhet i hur man utrotar brottsplatser (och stycknings platser), och ni känner att det vore en god idé att gå och mucka med den här personen??? Tänk ett par varv till gubbar.
Citera
2020-02-03, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheShadowMaster
Det är nog en ganska dum idé att försöka ge sig på GM om man tänker till lite grann. Här har vi en person som har suttit på bla. KVA Kumla psyk avd och KVA Norrtälje SRI avd i flera år som öppen HBTQ-person och aldrig fått stryk (har GMs VSP framför mig). Detta tyder på att GM antingen är extremt smart eller extremt farlig, troligtvis både och. Om domen är rätt är KJ en av få personer i världen som har kunskap och erfarenhet i hur man utrotar brottsplatser (och stycknings platser), och ni känner att det vore en god idé att gå och mucka med den här personen??? Tänk ett par varv till gubbar.

Vad är en VSP?

Och förresten; Föreställer din bild en airsoftkrigarmask?
Citera
2020-02-03, 09:23
Medlem
DoctorBlock1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Vad är en VSP?

Och förresten; Föreställer din bild en airsoftkrigarmask?

VSP = verkställighetsplan:
https://www.kriminalvarden.se/fangelse-frivard-och-hakte/verkstallighetsplan

Nu hoppas vi att the shadow master går loss med fler diskreta inlägg om KJ's navy seals-mässiga criminal master mind, det kan vara så att självnöjdheten övertrumfar självbevarelsedriften där med tanke på bildval, och så
Citera
2020-02-03, 09:43
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
KJ är väl skickligare än så. Har för mig att hen trollade bort även tidpunkten för brottet, och motivet.
Citera
2020-02-03, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorBlock1

Nu hoppas vi att the shadow master går loss med fler diskreta inlägg om KJ's navy seals-mässiga criminal master mind, det kan vara så att självnöjdheten övertrumfar självbevarelsedriften där med tanke på bildval, och så

Ok, tack. Tänkte att det borde vara nåt sånt. Är det en handling som vem som helst kan begära att få utlämnad?🤔

Ja skuggmästaren verkar initierad. Fortsättning lär följa.

Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
KJ är väl skickligare än så. Har för mig att hen trollade bort även tidpunkten för brottet, och motivet.

Men all hans kompetens och trolldomskunnande kunde ändå inte hålla honom utanför murarna. En mer exakt tidpunkt och ett motiv skulle nog ha kvittat lika i slutändan.
Citera
2020-02-03, 12:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Ok, tack. Tänkte att det borde vara nåt sånt. Är det en handling som vem som helst kan begära att få utlämnad?🤔

Ja skuggmästaren verkar initierad. Fortsättning lär följa.

Men all hans kompetens och trolldomskunnande kunde ändå inte hålla honom utanför murarna. En mer exakt tidpunkt och ett motiv skulle nog ha kvittat lika i slutändan.
Nej, det är det inte.
Det är dessutom en handling som uppdateras hela tiden --- den anger innehållet i verkställigheten och inga bedömningar om brott etc.
Så för mig framstår det mer som om någon stött på förkortningen/ordet -- men gissar vilt om vad en VSP omfattar för uppgifter.
Citera
2020-02-03, 12:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Ja, han trollade ju till och med bort sig själv ...
Citera
2020-02-03, 12:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
SRI var väl en placering för att skydda hen från stryk --- inte för att hen var så farlig för andra.
Citera
2020-02-03, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorBlock1

Ja ett sådant inlägg av en ny medlem i januari var ju bara väntat att det skulle dyka upp i denna tråd nu.
Citera
2020-02-03, 17:16
Medlem
Combivals avatar
Citat:

Nu har ju Kristoffer plockat fram sin kvinnliga sida. Han har väl på sin höjd en liten handväska och veva med? Jag är helt emot att folk ska ge sig ut och hämnas men jag förstår varför vissa vill ta honom av daga. Vidrigare snubbe får man leta efter.

Jag har aldrig sett Kristoffer som smart. Tvärtom faktiskt då han gjorde bort sig så totalt i förhören.
Senast redigerad av Combival 2020-02-03 kl. 17:21.
Citera
2020-02-03, 22:25
Medlem
skillemandinkis avatar
Rykten på stan i Boden är att ett mord skedde efter att KJ frigavs och hämnd är ett ”rykte” de talas om! Någon som vet ? Vem är mördad i Boden? Lever Karate M?
Citera
2020-02-04, 06:21
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Rykten på stan i Boden är att ett mord skedde efter att KJ frigavs och hämnd är ett ”rykte” de talas om! Någon som vet ? Vem är mördad i Boden? Lever Karate M?

Hur tänkte du nu? Det hade varit mer logiskt om du frågat ifall Kristoffer fortfarande levde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in