2020-02-10, 05:26
Medlem
yepp Hagamannen har setts av flera stycken på gymmet, har själv pratat med 2 kvinnor som sett honom där. Han är dock inte och tränar på tider, då det är som mest folk, han går tydligen på dagarna, och har gärna huvtröja på sig
Citera
2020-02-10, 06:03
Medlem
Aha hur kommer det sig Hagamannen lokaliserat om sig till Boden? KJ och han kan ju eventuellt bli vänner lika skruvade jävlar båda två
Citera
2020-02-10, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nate.Higgers
Kj är i stan, likaså hagamannen, han håller till i sävast, och ses på gymmet där

Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Tackar, då stämde alltså det som jag hört, att KJ var tillbaka i Boden.

Ser man på, är det i Sävast som Hagamannen numera finns.

Citat:
Ursprungligen postat av Nate.Higgers
yepp Hagamannen har setts av flera stycken på gymmet, har själv pratat med 2 kvinnor som sett honom där. Han är dock inte och tränar på tider, då det är som mest folk, han går tydligen på dagarna, och har gärna huvtröja på sig

Citat:
Ursprungligen postat av VeOchFasa
Aha hur kommer det sig Hagamannen lokaliserat om sig till Boden? KJ och han kan ju eventuellt bli vänner lika skruvade jävlar båda två

Hagamannen jobbar utanför Umeå. Vill gärna ha en säker källa på det som påstås.
Citera
2020-02-11, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lj666
Nu har ju förvisso GM som du själv benämner hen avverkat sitt straff, och personligen så skulle jag inte riskera min frihet för en cs spelande dåre. Dock tror jag att hen inte bör känna sej allt för trygg i sin omgivning. Det finns ju dårar överallt... Fråga: vet du om hen lever som Kristoffer eller Kim-Marie nu ute i friheten?
Varför skriver ni "hen"? Är denna KJ en transa?
Citera
2020-02-11, 00:50
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernfeldt

Det är ganska imponerande att Du har lyckats missa KJ:s omvandling......
Citera
2020-02-11, 11:45
Medlem
Verkar bara vara hörsägen ang att dom skulle vara i Boden, ta det med en STOR nypa salt..

Citat:

Vilken sten har du gömt dig under?
Citera
2020-02-11, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FotParmesan
Verkar bara vara hörsägen ang att dom skulle vara i Boden, ta det med en STOR nypa salt..

Vilken sten har du gömt dig under?
Har inte alls läst på om det här fallet, därpå min fråga.
Citera
2020-02-11, 20:41
Medlem
Citat:
Har inte alls läst på om det här fallet, därpå min fråga.

Okey, trodde du var spydig.
Ja, han har "förvandlats" till en tjej och heter nu mer "Kim-Marie". Flyttades till kvinnofängelse och allt. En ding ding värld vi lever i...
Citera
2020-02-12, 10:07
Medlem
Är det någon som vet och kan bekräfta att förbrytaren är utsläppt igen?
Citera
2020-02-13, 07:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jonalfven

Det undra jag också.
Citera
2020-02-13, 15:06
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonalfven

Tidningarna brukar väl skriva när en uppmärksammad mördare släpps? Det enda som står är att henen kunde blivit släppt i januari men återigen, henens taskiga beteende innanför murarna, mordhot, ett antal varningar osv KAN resultera att frigivningen skjuts upp. Jag hoppas att idioten fortfarande är inlåst men fan vet?

"Frigivning kan skjutas upp

Kim Johansson bad i ett senare brev om ursäkt till avdelningens personal och önskar att de sätter sig in i hennes situation: Att hon aldrig tidigare suttit på kvinnoanstalt och att hon inte är van vid den täta kontakten mellan intagna och personal som finns på hennes avdelning.

Förutom hotfullheterna har hon varnats och rapporterats för misskötsamhet efter att vid upprepade tillfällen ha vägrat att delta i avdelningens obligatoriska morgonmöten, promenader och sysselsättningar.

Kim Johansson hade kunnat bli villkorligt frigiven under januari nästa månad. Att hon nu dragit på sig flera varningar gör att den villkorliga frigivningen kan skjutas upp. "

https://www.expressen.se/nyheter/krim/raseri-i-kvinnofangelset-hotade-honom-till-livet/
Citera
2020-02-13, 18:27
Medlem
DoctorBlock1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Tidningarna brukar väl skriva när en uppmärksammad mördare släpps? Det enda som står är att henen kunde blivit släppt i januari men återigen, henens taskiga beteende innanför murarna, mordhot, ett antal varningar osv KAN resultera att frigivningen skjuts upp. Jag hoppas att idioten fortfarande är inlåst men fan vet?

"Frigivning kan skjutas upp

Kim Johansson bad i ett senare brev om ursäkt till avdelningens personal och önskar att de sätter sig in i hennes situation: Att hon aldrig tidigare suttit på kvinnoanstalt och att hon inte är van vid den täta kontakten mellan intagna och personal som finns på hennes avdelning.

Förutom hotfullheterna har hon varnats och rapporterats för misskötsamhet efter att vid upprepade tillfällen ha vägrat att delta i avdelningens obligatoriska morgonmöten, promenader och sysselsättningar.

Kim Johansson hade kunnat bli villkorligt frigiven under januari nästa månad. Att hon nu dragit på sig flera varningar gör att den villkorliga frigivningen kan skjutas upp. "

https://www.expressen.se/nyheter/krim/raseri-i-kvinnofangelset-hotade-honom-till-livet/

Det här citatet klingar ju extra sant mtp vad alla hajar att svinet gjorde mot sin hund, som säkerligen var en liten generalrepetition för vad som skulle ske sen:
"Hon menade även att hon som jägare inte hade ”emotionella problem med att döda små lurviga varelser”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in