2020-02-16, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Och där vaknade du.

Godmorgon. Kan du länka?
Citera
2020-02-16, 18:27
Medlem
Tuxxas avatar
Enligt en inne i gruppen Hunny & the bees är de döda systrar. Den som kommenterat heter Elm@ Bl@zevic och hon skriver att det är hennes kusiner.
En av de som dog ska tydligen också heta Elm@.
Citera
2020-02-16, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Lutar åt två tjejer när totalt 4 omkom? Hur får du ihop den ekvationen?
Hur begriper du inte vad som avses. Problem med ekvationerna är nog ditt problem, inte alla andras.
De var fyra - grundantagandet var fyra av manlig kön. Nu lutar det åt att så inte var fallet, utan att två var av kvinnligt kön. Svårt va... - eller inte.
Citera
2020-02-16, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Jag håller inte alls med. Det är demokratiskt nödvändigt, naturligt och bra att folk skall få filma och dela med sig information om vad som händer i samhället. Det gäller i allra högsta grad olyckor och ännu mer terrordåd. Den som vill ha en fördjupad diskussion om varför kan med fördel fortsätta här: (FB) Allmänhetens fotografering av brott och olyckor

Att polisen ger sig på vår informationsfrihet är missriktat och fel.

Måste finnas en gräns. Har man möjlighet att rädda någons liv men istället väljer att stå där och filma personen på ett förnedrande och kränkande sätt så ska såklart fanskapet åka fast.
Citera
2020-02-16, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuxxa
Enligt en inne i gruppen Hunny & the bees är de döda systrar. Den som kommenterat heter Elm@ Bl@zevic och hon skriver att det är hennes kusiner.
Kan nog stämma då, 23 år boende i Partille, man kör den vägen från Mölndal och svänger höger mot Partille efter platsen där dom krockade.
Citera
Medlem
Tuxxas avatar
En annan i gruppen (Z*zzi Ismai* *= u, l) skriver att en av dem är hennes moster.
Citera
Medlem
Citat:

Om det är en somalier och alban hur kan de vara biologiska systrar?
Citera
2020-02-16, 18:32
Medlem
Privat IG konto men en av offren då?
https://www.instagram.com/n@glarelma/ = @=a
Citera
2020-02-16, 18:33
Medlem
Tuxxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Om det är en somalier och alban hur kan de vara biologiska systrar?

Det kan jag inte svara på. Personen kommenterade bara att de båda döda är systrar.
Citera
2020-02-16, 18:33
Medlem
mrTretton37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhoppsans1
Kan nog stämma då, 23 år boende i Partille, man kör den vägen från Mölndal och svänger höger mot Partille efter platsen där dom krockade.
Man kör väl knappast av mot Olskroken för att ta sig till Partille? E20 mot Stockholm har avfart längst till vänster och där tror jag de flesta som bor i Partille kör av.
Citera
2020-02-16, 18:34
Medlem
Citat:
En annan i gruppen (Z*zzi Ismai* *= u, l) skriver att en av dem är hennes moster.
Hon har nya vänner på Fejjan, troll?
Citera
2020-02-16, 18:34
Medlem
Citat:
Det kan jag inte svara på. Personen kommenterade bara att de båda döda är systrar.

De vet jag, men en annan tjej skrev att den ena var hennes moster, om de båda är biologiska systrar så hade hon skrivit ”mina mostrar”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in