2020-02-15, 19:55
Medlem
Resplendents avatar
Förstår att coacherna blir jävligt griniga då de bara får 5k svenska kronor per månad för coachjobbet...
2020-02-15, 19:57
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Jag jobbar för dem. Seriös arbetsgivare.

Jag tar tillbaka vad jag sade här för tre år sedan!
2020-02-15, 21:18
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Jag tar tillbaka vad jag sade här för tre år sedan!
Vad är det du tar tillbaka kanske du skulle dela med dig av.
Vem har följt dig i 3 år tänkte du nu?
Vad är det som får dig att tro dom tjänat 5000/Mån
2020-02-15, 23:18
Medlem
CYBERTECs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Herr cybertec hela tråden vet att du är en coach som nosar folk i röven för minsta stavfel det är okej, detta är flashback du är anonym.

Ärligt talat så är jag faktiskt inte coach och jag skiter fullständigt i hur folk stavar!
Hade jag brytt mej i folks stavningar hade jag redan gnällt på dina stavfel!
Hur kommer det sig att du har fått för dej att jag är coach?
2020-02-15, 23:20
Medlem
Citat:
Förstår att coacherna blir jävligt griniga då de bara får 5k svenska kronor per månad för coachjobbet...

Undrar vem som är grinig här egentligen? Vem fan orkar sitta här och gnälla hela dagarna?
2020-02-15, 23:31
Medlem
DonLatinos avatar
Hur blir man ens en s.k "coach"? Denna fråga har ännu inte blivit besvarad.
2020-02-15, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonLatino

Förväntar du dig verkligen att få svar här? 90 procent som skrivs här av alla gnällkärringar är ju bara rena spekulationer.
2020-02-15, 23:41
Medlem
Citat:
Man golar ner alla sina polare och slickar röv.
2020-02-16, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CYBERTEC
Ärligt talat så är jag faktiskt inte coach och jag skiter fullständigt i hur folk stavar!
Hade jag brytt mej i folks stavningar hade jag redan gnällt på dina stavfel!
Hur kommer det sig att du har fått för dej att jag är coach?

För att du snackar om att man ska skriva bra meddelanden stup i kvarten...
Förklara detta för mig, och det här gäller inte bara dig det gäller alla dårar som försöker göra bra ifrån sig bara för sakens skull. Jag säger inte att man ska försöka skriva jättedåligt bara för att paja, för kollegor eller företaget. Men..att göra mer än man behöver göra, och därmed skriva långsammare, skicka färre meddelanden, och därmed torska pengar, kanske flera tusen i månaden. Varför i hela fridens namn skulle man göra det? Jag får det inte att gå ihop? Jag kan inte tänka mig något mer korkat och döfött. Jag har haft den typen av inställning och arbetsmoral på jobb förrut, men det har varit situationer då jag varit nära personlig vän med chefer och dylikt, det är ju en annan sak. Betänk vilka du jobbar för nu, och vilka typer av kunder du har? Kom igen för i hela helvete mina kära kära vänner.
2020-02-16, 11:14
Medlem
CYBERTECs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
För att du snackar om att man ska skriva bra meddelanden stup i kvarten...
Förklara detta för mig, och det här gäller inte bara dig det gäller alla dårar som försöker göra bra ifrån sig bara för sakens skull. Jag säger inte att man ska försöka skriva jättedåligt bara för att paja, för kollegor eller företaget. Men..att göra mer än man behöver göra, och därmed skriva långsammare, skicka färre meddelanden, och därmed torska pengar, kanske flera tusen i månaden. Varför i hela fridens namn skulle man göra det? Jag får det inte att gå ihop? Jag kan inte tänka mig något mer korkat och döfött. Jag har haft den typen av inställning och arbetsmoral på jobb förrut, men det har varit situationer då jag varit nära personlig vän med chefer och dylikt, det är ju en annan sak. Betänk vilka du jobbar för nu, och vilka typer av kunder du har? Kom igen för i hela helvete mina kära kära vänner.

Jag kan inte mer än svara för min egen räkning, dårarna får svara för sig själva

Givetvis skall man inte sabba för företaget eller andra, men det verkar vara en grej många sysslar med på sidorna.
Personligen så anser jag att man skall göra ett gott jobb, även om det kanske tar lite längre tid.
Men det är min åsikt inte bara på sidan utan rent generellt. Gör ett bra jobb helt enkelt.

Kunderna på dessa sidor vill ju höra och se "Snaskiga" saker, så det får man ju bjuda på, då återkommer dom och det är ju lite av poängen, eller?

Och nej jag tjatar inte om stavning i tid och otid Men ser ju givetvis att det är varierande på den fronten på sidorna. Vilket enligt vad jag erfar så hojtar Coacherna om det mest hela tiden.

Jag gör vad jag skall göra enligt mina egna mål, och åtaganden, det räcker bra, jag har inte lust tid eller ens betalt för att jaga folk som stavar som krattor, och har en meningsbyggnad så får en ÅK 3 elev att bli stolt.
2020-02-16, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CYBERTEC
Jag kan inte mer än svara för min egen räkning, dårarna får svara för sig själva

Givetvis skall man inte sabba för företaget eller andra, men det verkar vara en grej många sysslar med på sidorna.
Personligen så anser jag att man skall göra ett gott jobb, även om det kanske tar lite längre tid.
Men det är min åsikt inte bara på sidan utan rent generellt. Gör ett bra jobb helt enkelt.

Kunderna på dessa sidor vill ju höra och se "Snaskiga" saker, så det får man ju bjuda på, då återkommer dom och det är ju lite av poängen, eller?

Och nej jag tjatar inte om stavning i tid och otid Men ser ju givetvis att det är varierande på den fronten på sidorna. Vilket enligt vad jag erfar så hojtar Coacherna om det mest hela tiden.

Jag gör vad jag skall göra enligt mina egna mål, och åtaganden, det räcker bra, jag har inte lust tid eller ens betalt för att jaga folk som stavar som krattor, och har en meningsbyggnad så får en ÅK 3 elev att bli stolt.

Inget svar på min frågeställning egentligen. Kunderna återkommer nog inte för att du är extra snaskig. Jag har just nu 600 väntade mess framför mig här, behövs inget jävla snask för att hålla igång dom här gubbarna uppenbarligen.
Eller ska jag tolka det som att du väljer torskar pengar för att vara snäll? För du säger ju att du inte är dum så då är det väl snäll du är då? Det är beundransvärt, men du kan inte förvänta dig att vanligt folk ska vara på det viset.
2020-02-16, 15:08
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:

Du anmäler allt och alla och skapar band med någon coach. Därefter blir du erbjuden andra arbetsuppgifter och till slut kommer du att bli coach. De skiter i om du sitter och trycker en massa mess, utan det gäller att slicka röv och synas!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in