Citat:
Ursprungligen postat av
SAS404
Hur menar du, att CSN har använt dina poäng till en tidigare period och inte tar hänsyn till alla studier? Du skulle i sådana fall sakna 15 hp, förstår jag dig rätt?
Var nog lite otydlig då jag var igång på telefon för att försöka få rätsida på det hela.
Var registrerad på 2 kurser på heltid under 2019. Glömde att fortsättningsregistrera mig på dessa två kurser - En av kurserna gav jag upp på halvvägs in och tänkte dumt nog inte mer på den, och den andra låg kvar i systemet och jag tänkte inte mer på den. Registrerade mig på 15hp för HT19-VT20 - och tänkte att "då läser jag ju heltid" i och med att jag fortfarande var registrerad för helår på en av de föregående kurserna.
Hände lite saker i livet och jag valde att komplettera med gymnasiepoäng för heltid för att väga upp de 30hp jag missade VT-19. Jag hade dock inte fortsättningsregistrerat mig på kursen för helår, blev avregistrerad, och detta ledde till att jag i verkligheten bara var registrerad på 15hp. Stor tabbe av mig - CSN har rätt