Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-02-04, 17:41
Medlem
Hejsan, jag äter betablockerare bisoprolol 2,5 mg. Jag tar en varje dag. Jag fick det utskrivet efter att jag fick problem med hjärtat på ett tjackrace. Jag kommer inte riktigt ihåg vad felet var, men det var pågrund av amfetaminet som jag fick problem med hjärtat. Dom sa iaf att mitt blodtryck var för högt.

Jag undrar om det det är farligt för mig att ta ecstasy/mdma en kväll. Tacksam för svar!
Citera
2020-02-04, 22:28
Medlem
Sterios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngaChefen
Hejsan, jag äter betablockerare bisoprolol 2,5 mg. Jag tar en varje dag. Jag fick det utskrivet efter att jag fick problem med hjärtat på ett tjackrace. Jag kommer inte riktigt ihåg vad felet var, men det var pågrund av amfetaminet som jag fick problem med hjärtat. Dom sa iaf att mitt blodtryck var för högt.

Jag undrar om det det är farligt för mig att ta ecstasy/mdma en kväll. Tacksam för svar!

Jag lever och har kört ett x antal race. Men dosera lugnt .
Citera
2020-02-09, 04:30
Medlem
Hej Ang ssri och xtcy hur länge ska man vara utan ssri innan man poppar?
Går på 200 mg dagligen
Mvh
Citera
2020-02-09, 19:07
Medlem
premufs avatar
Ta ecstacy med 2 veckors mellanrum?

Tjena nu är det såhär att jag har det lite tråkigt ikväll och funderar på att ta en halv E med motsvarande 130mg rent MDMA och jag undrar nu bara hur farligt det borde vara med tanke på vissa överdrifter ofta oså sen ser man folk ta de varje helg nästan?? brukar hålla mig till 2-3 månader igentligen men har vart lite extra sugen sedan nyår och tagit ca 3 ggr
Citera
2020-02-09, 19:16
Medlem
HermaeusMoras avatar
Kör på!
Du kanske känner dig lite nere efteråt men det är ingen fara
Citera
2020-02-09, 20:52
Medlem
premufs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermaeusMora
Kör på!
Du kanske känner dig lite nere efteråt men det är ingen fara
blir inget ikväll, sparar det till annat tillfälle men tack för svaret!
Citera
2020-02-09, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deux2
Hej Ang ssri och xtcy hur länge ska man vara utan ssri innan man poppar?
Går på 200 mg dagligen
Mvh

2 veckor är det jag har hört.
Citera
2020-02-13, 20:37
Medlem
Har en liten fundering kring alla er som skriver här och ibland tar MDMA, hur lever ni? Har ni en familj? Bor ni själva, kan ni försörja er? Vet dom i din närhet om att ni tar MDMA? Har ni ett jobb? Är MDMA bara någonting som ni tar ibland för att ha roligt eller kontrollerar det era liv?
Citera
2020-02-14, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Is4kq
Har en liten fundering kring alla er som skriver här och ibland tar MDMA, hur lever ni? Har ni en familj? Bor ni själva, kan ni försörja er? Vet dom i din närhet om att ni tar MDMA? Har ni ett jobb? Är MDMA bara någonting som ni tar ibland för att ha roligt eller kontrollerar det era liv?

Varför tror du att man inte skulle kunna försörja sej? MDMA är en relativt billig drog i dagsläget. Tror de flesta här brukar det nån gång ibland bara då att missbruka denna drog bara är puckat. Been there done that.

Men för att svara på frågan så bor jag själv, inga barn. Har haft förhållande tidigare och samtidigt brukat, alltid haft ett kneg. De flesta av mina vänner vet att jag tar MDMA och hallucinogener.
Citera
2020-02-15, 08:47
Medlem
Ja man blev ju chockad på flugsvamp när man såg priserna. Vendors där tar ungefär samma peng och allt skickas inrikes.
Mdma är ju ingen drog man går på flera dagar i veckan heller utan vid speciella tillfällen 🤪
Tog 250mg i torsdags. Sen under peaken märkte jag att synen blev sämre och att jag skelade som fan haha. Såg roligt ut när man kolla sig i spegeln. Maxade pupiller och skelögd. Tur man var återställd dagen efter
Citera
2020-02-15, 08:52
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Is4kq
Visst finns det folk som missbrukar mdma(allt går att missbruka), det är dock ingen typisk missbrukatdrog och väldigt få varken orkar eller vill gå på det i nån större omfattning. Den övervägande majoriteten tar det bara vid speciella tillfällen.

Således så är din fråga lite dumt ställd, de flesta som brukar mdma påverkas inte alls av det på det sätt du verkar tro. Det är inte samma sak som att missbruka tjack eller heroin.

//Tripportreat
Citera
2020-02-15, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gladeviking
Ja man blev ju chockad på flugsvamp när man såg priserna. Vendors där tar ungefär samma peng och allt skickas inrikes.
Mdma är ju ingen drog man går på flera dagar i veckan heller utan vid speciella tillfällen 🤪
Tog 250mg i torsdags. Sen under peaken märkte jag att synen blev sämre och att jag skelade som fan haha. Såg roligt ut när man kolla sig i spegeln. Maxade pupiller och skelögd. Tur man var återställd dagen efter

Klassiskt när man kommer upp i höga doser. Skelögd, dubbelsyn, suddigt, ögonvobbel och hallisar =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in