Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-01-23, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yungyeey
kan vara impotenta grejjer, kanske kan vara medicinen eller så att du tagit det för mycket och att det är slut på det roliga, ta ett uppehåll på ett halvår eller nåt i den stilen. Jag får aldrig "kärlekskänslorna" och känner knappt någon eufori nuförtiden, blir enbart såsig och luddig i skallen

Senast var över en månad sedan, och innan de också en månad sedan om inte mer. Förutom det har jag inte tagit MDMA ofta, har kanske 4 resor under bältet.

Men då blir det att softa på skiten ett tag, kanske lagom till sommar revjsen?
Citera
2020-01-23, 20:07
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chill123
Senast var över en månad sedan, och innan de också en månad sedan om inte mer. Förutom det har jag inte tagit MDMA ofta, har kanske 4 resor under bältet.

Men då blir det att softa på skiten ett tag, kanske lagom till sommar revjsen?

Lagom till sommarraven än nog mer än lagom paus! Låter som en klok idé. Nog för att det alltid finns fysiska och psykiska risker, men man skall ej förglömma risken att "förlora magin" som en del hävdar har hänt dem (verkar stämma). Mao, MDMA känns inte riktigt som MDMA längre. Magin och det fantastiska ruset är borta.
Citera
2020-01-23, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Lagom till sommarraven än nog mer än lagom paus! Låter som en klok idé. Nog för att det alltid finns fysiska och psykiska risker, men man skall ej förglömma risken att "förlora magin" som en del hävdar har hänt dem (verkar stämma). Mao, MDMA känns inte riktigt som MDMA längre. Magin och det fantastiska ruset är borta.

Kan alltid hålla mig till gräs och psykedeliska så länge, de har ännu inte tappat sin magi.
Citera
2020-01-24, 22:39
Medlem
Om man ska dra på någon större festival, typ Tomorrowland, och tänkte poppa där, är det bäst att bara köra på en av dagarna då eller kan man ta alla dagarna (3) utan bestående men?
Hur hade ni förhållit er?
Citera
2020-01-25, 02:06
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForAttLasaSkrap
Om man ska dra på någon större festival, typ Tomorrowland, och tänkte poppa där, är det bäst att bara köra på en av dagarna då eller kan man ta alla dagarna (3) utan bestående men?
tar du mdma tre dagar på raken kommer du må riktigt skit mot slutet.
jag själv hade tagit det en av dagarna och sen supt/tjackat de andra två.
Citera
2020-01-25, 14:42
Medlem
Citat:

Ta mdma EN kväll, inte mer en så. Tänk på din mentala hälsa. Du vill väl kunna använda mdma till sommaren 2021 också, och uppleva samma underbara känsla? Det finns stor risk att du aldrig kommer kunna uppleva den magin igen, förutsatt att du poppar Mdma tre kvällar i rad...

Som ovanstående skrev: kör mdma en kväll, ladd eller tjack + alkohol de två andra.
Om jag var du så hade jag kört alkohol + ladd/tjack första kvällen, mdma andra och sen tillbaka på alkohol + ladd/tjack 3:e kvällen. I och med att du ej bör förtära alkohol i samband med mdma så ser jag mellandagen som ett perfekt tillfälle att nyttja denna drog, ifall du eventuellt skulle känna av en liten bakfylla
Citera
2020-01-25, 22:07
Medlem
Åt precis jätte mycket med min kompis som ska ta mdma med mig idag sen bomvade vi. Hur lång tid tar de tills de slår till?
Citera
2020-01-26, 00:38
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snogra
Åt precis jätte mycket med min kompis som ska ta mdma med mig idag sen bomvade vi. Hur lång tid tar de tills de slår till?
Menar du att ni åt en stor måltid strax innan ni bombade MDMA? Det var ju ganska korkat i sådana fall...
Citera
2020-01-26, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snogra

Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Menar du att ni åt en stor måltid strax innan ni bombade MDMA? Det var ju ganska korkat i sådana fall...

Haha, mjo, en mdma session håller ju inte superlänge, så det kanske är lite overkill att dra största måltiden inför, det är ju trots allt inget tjackrace. Men äsch, kan inte tänka mig att effekten kommer bli allt för mycket sämre, kanske 10-15% sämre max, inte hela världen.

Mdma brukar börja kännas efter mellan 25-90 minuter. De flesta bör dock känna det inom 45 minuter, men börja inte fyll på och skit om ni nu inte råkar göra det såpass snabbt.
Citera
2020-01-26, 20:55
Medlem
Citat:

EN!
1!
Ett dygn!

Snälla håll er till detta!
Citera
2020-01-27, 22:16
Medlem
Tack för svar.

Blir väl till att bärsa första dagen och sedan poppa nästa dag då. Så får man hoppas på lite schysst afterglow sista dagen.
Citera
2020-01-27, 22:40
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Tack för svar.

Blir väl till att bärsa första dagen och sedan poppa nästa dag då. Så får man hoppas på lite schysst afterglow sista dagen.
Skönt att se någon som lyssnar på ett så gott råd!

Tips: drick inga mängder alkohol samma dag som du ska ta MDMA - någon öl går an, men att vara full tar verkligen udden av ruset och kan även medföra minnesluckor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in