Citat:
Ursprungligen postat av
Hibiscrub
Jag och andra svenskar förvaltar ett arv av ingenjörskonst det behöver vi inte massinvandring från världens sämsta länder för att göra. Det hade ju enbart varit bättre om Afrika var obefolkat så att vi bara hade kunnat plocka råvarorna utan krångel, afrikaner i sig är enbart ett problem vilket vi även ser på hur de beter sig i Sverige.
Ett tips sluta med drogerna.
Ja men afrikanerna och asiaterna arbetar ju i fabriken, odlar mat, gräver fram resurser är du helt obildad? Tror du alla världsdelar sitter på häcken och röker hasch förutom väst? Kolla bara på kina - på 8 dagar har dem byggt ett sjukhus med flera tusen sängplatser. Kolla på McDonalds, alla lågstatusyrken. Jag kan medge att Sverige har tagit emot för många, och många bör säkert resa tillbaka. Men hade vi inte haft en ny arbetarklass i Sverige så jade Sverige gått på knäna. Alla stora civilisationer har förr eller senare behövt "förslava" ett lägre stående folk. För desto mer civiliserat desto mer avancerade yrken. Ett bondesamhälle kan vara helt homogent utan tvekan. Men du måste också förstå att andra faktorer spelar in. Mångkulturen är också begynnelsen på en universell gemenskap. Det tror jag.