2020-02-07, 11:47
Medlem
Lyssnade precis p Flashback Forever.
Podcast om Flashback, av Emma Knyckare, Ina Lundstrm, och anonym flashbackare "Scroll-Mia".

Kul d flashbackpodden varit dd i ver ett r. En del upplsning av trdar likt flashbackpodden, men mer kommenterande inslag. Tyckte de tv avsnitten jag lyssnat p var underhllande.

Vad tycker ni?

Blir vl lite meta denna trden, kommentera p Flashback om en pod som kommenterar Flashback. Meta r nice.
Citera
2020-02-07, 14:42
Medlem
salxars avatar
r det den hr skiten du pratar om?

https://www.youtube.com/watch?v=uVprXvprf30
Citera
2020-02-07, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
r det den hr skiten du pratar om?

https://www.youtube.com/watch?v=uVprXvprf30
Vad tror du?

Kan vara den med 2 tyska mn, eller denna med 3 svenska kvinnor https://player.fm/series/flashback-forever
Citera
2020-02-08, 09:36
Medlem
Hor-Ullas avatar
Rent spontant knner jag nej, och det beror bara p att ja tror det kommer bli massa feministiskt dravel. But prove me grna wrong.
Citera
2020-02-09, 03:21
Heil Hilter,

Har lyssnat p 36 min av frsta avsnittet, positivt verraskad. Flyter p bra, ingen krnkma och pekpinnefeminism. Skratt t absurditeter, och lttsam stmning.
Citera
2020-02-10, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Rent spontant knner jag nej, och det beror bara p att ja tror det kommer bli massa feministiskt dravel. But prove me grna wrong.
Nej, tyckte det var ganska hgt till tak. Uppskattning av dumheterna snarare n ngon jakt p frdmande.

Enklaste beviset r ju mitt framfr nsan p dig. Sl p ett avsnitt och lyssna - s finner du direkt proof ena vgen eller andra.
Citera
2020-02-10, 12:22
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av workinman
Nej, tyckte det var ganska hgt till tak. Uppskattning av dumheterna snarare n ngon jakt p frdmande.

Enklaste beviset r ju mitt framfr nsan p dig. Sl p ett avsnitt och lyssna - s finner du direkt proof ena vgen eller andra.

D kanske man ska ge det en chans nu nr Alex och sigges podd suger.
Citera
2020-02-10, 12:47
Medlem
r det samma Emma Knyckare som anordnade en mansfri festival nr vi svenska mn pltsligen inte kunde hlla hnderna i styr och brjade gna oss t taharrush med mera?
Citera
2020-02-10, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roosh
r det samma Emma Knyckare som anordnade en mansfri festival nr vi svenska mn pltsligen inte kunde hlla hnderna i styr och brjade gna oss t taharrush med mera?
Finns bara 1 Emma Knyckare enligt ratsit/hitta.se, och de nmner i podden att hon r lagom omtyckt p Flashback.
Ocks lst om hat mot henne hr p FB utan att jag riktig mins i vilka sammanhang. S r skert (bland annat?) i det samband du skriver.
Citera
2020-02-11, 12:34
Medlem
slimmbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av workinman

Right!?

Tycker det r s jvla hrligt med en pod dr man inte r dmande men inte heller rdd fr att hna alla idioter p flashback.
Kan sitta och stra mig ngot djvulskt p vissa flashback-anvndare, s det r sknt att f lite utlopp genom denna podden.

Tycker Alla 3 r goa som fan.
Ina knns vl liiite mer flashback-kompatibel som person, men de andra balanserar ju upp det hela.
Citera
2020-02-11, 19:13
Medlem
MelkerDs avatar
nd inte helt olidligt att lyssna p. Ser fram mot nr Knyckare (r hon nazist?) lser hgt ur Bobbytrden, I&I och lyfter fram flashbacks kompromissalsa yttrandefrihetsdiskussioner.
Citera
2020-02-11, 20:27
Avsnitt 3 idag, och de har upptckt denna trd.

Emma, som garanterat tar den i tvan var visst inne hr och hrjade innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in