2024-04-04, 22:51
Medlem
JonasTheKids avatar
Jahopp, är jag den enda som tyckte att Inas inslag om allsvenskan var fantastiskt?
Citera
2024-04-04, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Skojar du eller? Inas tårfyllda försvar av allsvenskan var fan det finaste jag hört sedan jag konfirmerades.
Blir besviken på dig nu 'Karl-Bertil' Memnok. Du brukar skriva bra, detta är något bedrövligt och jämmerligt du hyllar. En fet asiat som pratar om svensk fotboll fast hon får betalt för att prata om Flashback?

Kan det bli uslare? Det är som att du går till Mcdonalds och beställer ett meal och istället får en fryst finsk pirog, en möglig morot och stavmixat gräs blandat med filmjölk.
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Ina har naturligtvis inte tid läsa inlägg på flashback nu när hon är på turne. Men hon vill ändå ha betalt av sina Patreons för avsnittet. Alltså kör hon ett ämne hon kan utantill. Nästa vecka pratar hon förmodligen om konserverad mat.
Exakt hon är busy making money! Skit i fucking Flashback som podden heter! Vi har bara den som reklam för våra svindyra turnébiljetter och merch.

Jag hade inte haft nåt emot de tre hororna om de enbart hade hållt sig till Flashback! Men nu är det fotboll och deras privata pissliv och familjeliv.se och Mi(k)as homosexuella livsstil med barn! Det är äckligt.
Citera
2024-04-05, 00:14
Medlem
JohanLiljegrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Det hon absolut inte ska pyssla med är att sjunga och låtsas vara nån pånyttfödd Anna Mannheimer/P3 Rally-personlighet. Det fungerar verkligen inte!

Vilket är försent då det redan gjorts så många gånger. Man får vibbar av Väder-Annika när sångerna väl dyker upp.
Citera
2024-04-05, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohanLiljegren
Vilket är försent då det redan gjorts så många gånger. Man får vibbar av Väder-Annika när sångerna väl dyker upp.
"Ät inte snö som blivit gul, snö som är gul är inte kul"

Mannheimer ägde ju på sin tid! Det här Rollsboludret har inte ens en sångröst. Hon är bara fet, ful, misslyckad, söndertatuerad och saknar utbildning. Det enda hon har lyckats med i livet är att få barn och skrika högt i en mikrofon.. Grattis! Byt namn till Familjeliv 4-Ever.

Sämsta podden i världshistorien.
Citera
2024-04-05, 19:37
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
"Ät inte snö som blivit gul, snö som är gul är inte kul"

Mannheimer ägde ju på sin tid! Det här Rollsboludret har inte ens en sångröst. Hon är bara fet, ful, misslyckad, söndertatuerad och saknar utbildning. Det enda hon har lyckats med i livet är att få barn och skrika högt i en mikrofon.. Grattis! Byt namn till Familjeliv 4-Ever.

Sämsta podden i världshistorien.

Varför så arg? Nog för att hon kan kritiseras för olika saker men objektivt sett är hon varken fet eller ful. Inte heller misslyckad. Hon har förmodligen mer pengar än de flesta (inte mer än mig såklart) som skriver i den här tråden.

Det är bara en podd vi snackar om.
Citera
2024-04-06, 10:26
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Blir besviken på dig nu 'Karl-Bertil' Memnok. Du brukar skriva bra, detta är något bedrövligt och jämmerligt du hyllar. En fet asiat som pratar om svensk fotboll fast hon får betalt för att prata om Flashback?

Kan det bli uslare? Det är som att du går till Mcdonalds och beställer ett meal och istället får en fryst finsk pirog, en möglig morot och stavmixat gräs blandat med filmjölk.

Exakt hon är busy making money! Skit i fucking Flashback som podden heter! Vi har bara den som reklam för våra svindyra turnébiljetter och merch.

Jag hade inte haft nåt emot de tre hororna om de enbart hade hållt sig till Flashback! Men nu är det fotboll och deras privata pissliv och familjeliv.se och Mi(k)as homosexuella livsstil med barn! Det är äckligt.
Fast du har ju gnällt på podden sedan den startades, det är väl inte så att du höjde den till skyarna innan och att du nu tycker att de har sålt ut sig.

Känns som att du blir något mindre trovärdig i din kritik på grund av det.
Citera
2024-04-06, 22:34
Bannlyst
Citat:
Fast du har ju gnällt på podden sedan den startades, det är väl inte så att du höjde den till skyarna innan och att du nu tycker att de har sålt ut sig.

Känns som att du blir något mindre trovärdig i din kritik på grund av det.
Ja det är sant. Men jag har också berömt den när det varit befogat!

Att jag är mer kritiskt nu beror på att den blivit märkbart sämre. De har kanske tröttnat, eller så vill de underhålla poddens patroner som inte nödvändigtvis älskar Flashback?
Citera
2024-04-06, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JonasTheKid
Jahopp, är jag den enda som tyckte att Inas inslag om allsvenskan var fantastiskt?
Fantastiskt tråkigt, tyvärr. Synd att förstöra podden med sport.
Citera
2024-04-06, 23:01
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Råkade (tyvärr) lyssna på senaste avsnittet.

Mia lajvar norska i 25 min och citerar från allt annat än Flashback, Ina (som är asiat) pratar om hur "vi svenskar" beter oss, och Emma pratar om någon som har trång förhud och vill ha hjälp att operera den själv.

Aktuella ämnen verkar helt nedlagt och relevansen för forumet på (vecko)aktuell basis är obefintlig.

1.5h rent kobajs. Hur är detta bra reklam för Flashback?
Av dina ca 100 inlägg i den här tråden skulle jag säga att 99% är rent gnäll och 1% är gnäll med lite beröm.

Du har inte blivit mer kritisk, du har alltid varit en gnällig grusfitta. Det urvattnar din kritik. Ingen bryr sig om att du fortfarande inte gillar Flashback forever.

Passade på att citera ditt första inlägg i den här tråden förresten, det är inte jättemycket utveckling av dina åsikter. Känns inte heller som att du har blivit jättemycket mer kritisk.
Senast redigerad av Memnok 2024-04-06 kl. 23:04.
Citera
2024-04-06, 23:56
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Fantastiskt tråkigt, tyvärr. Synd att förstöra podden med sport.
Sök på på ”Allsvenskan” på forumet och se om det är ett relevant ämne att ta upp. Du kanske blir överraskad, vad vet jag?

Jag tyckte att det var en riktigt fin prata! Närmast rörande t o m. Extra fint att premiären hon såg fram emot slutade 1-4 till det vackra bortalaget.
Citera
2024-04-07, 10:36
Bannlyst
Citat:
Av dina ca 100 inlägg i den här tråden skulle jag säga att 99% är rent gnäll och 1% är gnäll med lite beröm.

Du har inte blivit mer kritisk, du har alltid varit en gnällig grusfitta. Det urvattnar din kritik. Ingen bryr sig om att du fortfarande inte gillar Flashback forever.

Passade på att citera ditt första inlägg i den här tråden förresten, det är inte jättemycket utveckling av dina åsikter. Känns inte heller som att du har blivit jättemycket mer kritisk.
Du har både rätt och fel. Det är inte "mitt" första inlägg.

Grusfitta? Aldrig hört talas om, vad innebär det? En fitta med grus i? Låter ju exakt som Ina, Scroll-Mika och Emma.
Citera
2024-04-07, 19:50
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Har det kommit någon databas över vilka trådar/användare som omnämns i avsnitten? Vet att det finns för Alex och Sigge, även F&F.

Finns en Flashback Forever-wiki men jag tror inte den går ner på detaljnivå över vilka användare som nämns, utan där finns mest sammanfattningar av avsnittens prator.

Jag tänkte göra en Excel-fil över användare som nämndes när jag var sjukskriven och bara gick långsamma promenader lyssnandes på FF, men jag la ner efter ett par avsnitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in