Citat:
Ursprungligen postat av
Memnok
Skojar du eller? Inas tårfyllda försvar av allsvenskan var fan det finaste jag hört sedan jag konfirmerades.
Blir besviken på dig nu 'Karl-Bertil' Memnok. Du brukar skriva bra, detta är något bedrövligt och jämmerligt du hyllar. En fet asiat som pratar om svensk fotboll fast hon får betalt för att prata om Flashback?
Kan det bli uslare? Det är som att du går till Mcdonalds och beställer ett meal och istället får en fryst finsk pirog, en möglig morot och stavmixat gräs blandat med filmjölk.
Citat:
Ursprungligen postat av
Petronius
Ina har naturligtvis inte tid läsa inlägg på flashback nu när hon är på turne. Men hon vill ändå ha betalt av sina Patreons för avsnittet. Alltså kör hon ett ämne hon kan utantill. Nästa vecka pratar hon förmodligen om konserverad mat.
Exakt hon är busy making money! Skit i fucking Flashback som podden heter! Vi har bara den som reklam för våra svindyra turnébiljetter och merch.
Jag hade inte haft nåt emot de tre hororna om de enbart hade hållt sig till Flashback! Men nu är det fotboll och deras privata pissliv och familjeliv.se och Mi(k)as homosexuella livsstil med barn! Det är äckligt.