2020-02-05, 18:02
Medlem
meas19s avatar
Minfil.com

Citat:
Ursprungligen postat av Kissungen49
Har hittat en bild på mamman. Men vet ej hur jag får in den här
Citera
2020-02-05, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chillwill
Mamman är ju MGM?

Ja men gud!! Jag trodde ni pratade om RGs mamma... Är det bilder på RG så är det bara att köra på förfan!
Citera
2020-02-05, 18:03
Medlem
Citat:
Okej då behåller jag bilden

Jo men lägg ut den! Jag trodde ni pratade om RGs mamma.
Citera
2020-02-05, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Du missförstod nog. Det är mamman som är GM.

Ja jag trodde ni pratade om en bild på RGs mamma.
Citera
2020-02-05, 18:04
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pannknackarn
Tack för info!

Jasså Ulricehamn. Såg att hon bott på Maria ungdomsboende i Sthlm (då det låg på Söder). Vet inte om U-hamn remitterar dit. Där tar de emot ungdomar med missbruksproblem upp till 25 år vad jag förstår.

Vet du om hon varit fosterhemsplacerad eller hurdan hennes familj var? Hon verkar ha problem med separationer. Jag finner det ytterst intressant att få mer bakgrund på henne. En bild? Absolut! Finns inte en bild på henne att hitta någonstans på nätet.
Jag har ingen aning om hur familjen är. Men stora sonen var fosterhemsplacerade hos mormodern en period.
Citera
2020-02-05, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Jag har ingen aning om hur familjen är. Men stora sonen var fosterhemsplacerade hos mormodern en period.

Då måste ju dom vara okej? Annars placerar man väl inte ett barn där.
Citera
2020-02-05, 18:07
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Okej då behåller jag bilden

Postaren missforstod. Trodde nog det var ”mammans mamma”

Så lägg gärna upp bllden.

Gå in på på Forumbilder, en bra sida utan massa reklam. Tryck på Ladda upp och följ instruktionerna. Superenkenkelt

https://forumbilder.com/
Senast redigerad av T34Panzer 2020-02-05 kl. 18:19.
Citera
2020-02-05, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinkyminky
Jag uppfattar det som att det är restaurangens personal som vittnat om detta, inte att det finns någon skriven artikel som händelsen.

Jag har försökt att hitta något som styrker berättelsen. Vad som helst. Har kollat nätet och sociala medier. Borde ju ha varit många som såg. Men har hittills inte hittat något.
Citera
2020-02-05, 18:11
Medlem
https://forumbilder.com/i/roSJ
Citera
2020-02-05, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pannknackarn
Tack för info!

Jasså Ulricehamn. Såg att hon bott på Maria ungdomsboende i Sthlm (då det låg på Söder). Vet inte om U-hamn remitterar dit. Där tar de emot ungdomar med missbruksproblem upp till 25 år vad jag förstår.

Vet du om hon varit fosterhemsplacerad eller hurdan hennes familj var? Hon verkar ha problem med separationer. Jag finner det ytterst intressant att få mer bakgrund på henne. En bild? Absolut! Finns inte en bild på henne att hitta någonstans på nätet.

Ja, hon och syskonen är födda där. Stor del av familjen bor kvar där. R.G. var i alla fall inte fosterhemsplacerad före 10 års ålder, så länge hon inte var folkbokförd hos föräldrarna förstås.

Jaha, det kan ju förklara hur hon hamnade i Stockholm. Så det verkar i nuläget vara Ulricehamn-Sthlm-Norrköping. Man kan ju undra var och när hon stötte på P.L.

Angående hennes familj tänker jag fortfarande inte ange någon jag hittat. Tycker inte de har med detta att göra. De verkar allihop vara helt normala människor med välordnade liv, är ute och reser, har familjer och bra jobb och så vidare. Finns ingen anledning att dra upp deras namn här.
Citera
2020-02-05, 18:15
Medlem
Morriisss avatar
Citat:
https://forumbilder.com/i/roSJ

Hur gammal är hon på denna bild?
Citera
2020-02-05, 18:16
Medlem
Citat: