2020-02-05, 18:21
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissungen49
https://forumbilder.com/i/roSJ

Tack!

Hon ser ju inte ut att må psykiskt bra på den bilden.
Citera
2020-02-05, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Tack!

Hon ser ju inte ut att må psykiskt bra på den bilden.

Tycker hon är fin på den bilden. Tragiskt att hon har spårat ur så...
Citera
2020-02-05, 18:28
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Highhigherhighest
Tycker hon är fin på den bilden. Tragiskt att hon har spårat ur så...

Det var ingen bedömning av hennes utseende.
Utan att bilden, ögonen ansiktsutrycket, andas smärta.
Citera
Medlem
Blackmonks avatar
Mitt inlägg verkar försvunnit.... Men Skatteverket har bekräftat att hon har en 1åring. Och att P inte står registrerad som äldsta barnets pappa
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissungen49
https://forumbilder.com/i/roSJ

Tack! Och äntligen nåt man kan klicka på och öppna utan att hela telefonen får tokspel! Minfil blir så, men det hör var perfekt.

Tycker det är svårt att avgöra hur hon mår i bilden. Eller om hon tagit nåt. När hon är tillfixad med smink och vänder blicken åt ett annat håll. Kan väl vara en rätt gammal bild också, eller? Men det var en rätt fin bild på henne, man kan ju inte tro att hon är ett psycho när man ser den här bilden iaf.
Citera
2020-02-05, 18:30
Medlem
EdKempers avatar
Fy fan, tänker på familjehemmet. Tänk så rättslös man måste känna sig, och maktlös. Dom älskade henne säkert som sin egen, gud vilket helvete dom måste leva i❤️
Citera
2020-02-05, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morriiss
Hur gammal är hon på denna bild?

Det vet jag inte då jag inte har haft med henne att göra på så många år. Styvdotter som hade fått bilden av en kompis.
Citera
2020-02-05, 18:33
Medlem
Pannknackarns avatar
Vill tacka för bild (bra uppladdad) och info.
Tragiskt o skrämmande! Undrar hur man kan tillåta livet att spåra ur så här. Varför skaffa barn om och om igen? För att mannen ska stanna? Mannen som är sjukare än sjukast. Läskigt att det helt plötsligt blir "normalt" för en del..
Citera
2020-02-05, 18:41
Medlem
Det här blir bara värre och värre.
Huvudet av, inplastad, tvillingar och nakenlopp genom stan.
Fy fan!

Är det någon som sprider sjuka ryken pga av morbid läggning eller är detta sant?

Folk som bor här mår jävligt dåligt. Ingen verkar ha sett något barn med dom här luffarna. Chock!

Kommunen har någon kris-grupp för sina anställda men vad tänker dom om alla barn, föräldrar och alla andra mår också jääääävligr dåligt av det här. Yani.. en krisgrupp för kommunalanställda men skolbarn då?? Rykten sprids fort i den här stan. Tom min kompis dotter som är liten (under 10 år) har hört talas om huvudet!! Var kommer de sjuka detaljerna ifrån?
När jag läste att P brukade tvinga sonen att sova i plastpåse brast hjärtat tamigfan. Vem i helvete gör så???

Ursäkta min affekt
!!! Därav alla !!!!!!!!
Citera
2020-02-05, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdKemper
Fy fan, tänker på familjehemmet. Tänk så rättslös man måste känna sig, och maktlös. Dom älskade henne säkert som sin egen, gud vilket helvete dom måste leva i❤️

Ja, jag mår fanimig illa av hela händelsen och då har jag inte egna barn sen spädåldern. Vet inte hur jag skulle ha reagerat om de va min styvdotter.... Arghh*#*
Citera
2020-02-05, 18:55
Medlem
Halloj,

Ser att en del efterfrågar bilder på R.G

Jag sitter på 2 st bilder men vet inte hur jag ska gå till väga på bästa sätt.
Jag är ingen flitig FB användare som ni ser utan sitter bara och läser inlägg.

För det andra vill jag inte få skit för detta eller att jag bidrar till något som gör att jag kan råka illa ut. Jag är en helt vanlig svensson som ogillar att beblandas med dåliga saker ni förstår.
Citera
2020-02-05, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yanii
Det här blir bara värre och värre.
Huvudet av, inplastad, tvillingar och nakenlopp genom stan.
Fy fan!

Är det någon som sprider sjuka ryken pga av morbid läggning eller är detta sant?

Folk som bor här mår jävligt dåligt. Ingen verkar ha sett något barn med dom här luffarna. Chock!

Kommunen har någon kris-grupp för sina anställda men vad tänker dom om alla barn, föräldrar och alla andra mår också jääääävligr dåligt av det här. Yani.. en krisgrupp för kommunalanställda men skolbarn då?? Rykten sprids fort i den här stan. Tom min kompis dotter som är liten (under 10 år) har hört talas om huvudet!! Var kommer de sjuka detaljerna ifrån?
När jag läste att P brukade tvinga sonen att sova i plastpåse brast hjärtat tamigfan. Vem i helvete gör så???

Ursäkta min affekt
!!! Därav alla !!!!!!!!
Inte osannolikt att det där med sova i plastpåse är att det menas att ha en plastkasse från midjan och ned som straff för sängvätning, har hört att det förekommit förr med barn som har föräldrar som inte fungerar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in