Citat:
Ursprungligen postat av
Pannknackarn
Tack för info!
Jasså Ulricehamn. Såg att hon bott på Maria ungdomsboende i Sthlm (då det låg på Söder). Vet inte om U-hamn remitterar dit. Där tar de emot ungdomar med missbruksproblem upp till 25 år vad jag förstår.
Vet du om hon varit fosterhemsplacerad eller hurdan hennes familj var? Hon verkar ha problem med separationer. Jag finner det ytterst intressant att få mer bakgrund på henne. En bild? Absolut! Finns inte en bild på henne att hitta någonstans på nätet.
Ja, hon och syskonen är födda där. Stor del av familjen bor kvar där. R.G. var i alla fall inte fosterhemsplacerad före 10 års ålder, så länge hon inte var folkbokförd hos föräldrarna förstås.
Jaha, det kan ju förklara hur hon hamnade i Stockholm. Så det verkar i nuläget vara Ulricehamn-Sthlm-Norrköping. Man kan ju undra var och när hon stötte på P.L.
Angående hennes familj tänker jag fortfarande inte ange någon jag hittat. Tycker inte de har med detta att göra. De verkar allihop vara helt normala människor med välordnade liv, är ute och reser, har familjer och bra jobb och så vidare. Finns ingen anledning att dra upp deras namn här.