Citat:
Ursprungligen postat av
Niffy
...
Som kjent så tror jeg jo at alle opplysninger av interesse vi egentlig har i saken var kjent av politiet ganske tidlig, i løpet av de første dagene, men at rekkefølgen det slippes i får det til å virke, for oss "tilskuere" som de kommer litt etter litt....
Det er avslørende for GM at de plantede sporene så entydig peker mot et entydig hendelsesforløp. GM må stadig vekk skrive mailer for å pense politiet inn på det fake hendelsesforløpet.
Citat:
Ursprungligen postat av
univers123
Artikkelen forteller oss at forskning viser at drapsoffer gjerne blir dumpet/skjult 10 km. fra åstedet eller GMs hjem. Altså at det er områder nærliggende to steder, enten GMs hjem eller åstedet, som offeret dumpes. At noen tolker det som at åstedet og GMs hjem er samme sted, sier jo litt om hvilke øyne man leser med.
Finnes det ingen ekte kidnappere må TH bli hovedmistenkt. Da blir åstedet det samme som GMs hjem. To forskjellige indikatorer som sammen peker mot Sloraveien 4.
Citat:
Ursprungligen postat av
POlROT
16. januar 2008 var politiet på stedet i den saken for å starte gravingen.
Denne tiden av året, før gress og annen vegetasjon starter å vokse, er nok en perfekt tid for å se etter forhøyninger.
Liket i blomsterbedet ble funnet i Lagårdsveien i Stavanger. Det er helt annet klima og normal mye mildere vintere på kysten i Rogaland enn i Lørenskog.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mystix
...
Jeg har ikke satt meg fryktelig mye inn i THs eiendommer og forretninger rundt omkring. Men jeg lurer på om noen har peiling på om han har tilknytning til plasser som er nevnt i dagens artikkel? Øde gårder, tomme bygninger, utmark? Nittedal eller Lillestrøm?
Forseglede leiligheter? Noen som skjønner hva som menes med det?
Bra du nevner dette med "
forseglede leiligheter". Er ikke sikker på hva det betyr.
Om jeg skulle gjette, kanskje politiet har sperret av og forseglet alle tomme/ledige leiligheter som TH og selskapene hans eier og disponerer. Ganske raskt etter forsvinningen. Og at politiets teknikere har gått gjennom disse leilighetene etter hvert. Søkt etter spor av AEH, søkt etter printere, papir osv, sjekket at eventuelle dypfrysere er tomme osv.
Det er et ganske inngripende tiltak, men det beste forslaget jeg kan komme på.