2020-01-27, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jannos1992
Ska sluta logga andras då och se vad som händer. :P

Det gör du helt rätt i. Om du loggar ditt, håller ett snitt på 150 tecken och har med en fråga och inga stavfel - så är du redan en utmärkt anställd.

Känner andra som presterat extremt dåligt på JH. Inte loggat något etc. Det värsta som händer för sådana dåliga anställda är en 24 timmars avstängning. Ska vara något extremt (bestämt möte/fiskat kontaktuppgifter för utpressning/berättat att player är fiktiv) för att det ska bli avsked.

Kör ditt race och tjäna mer pengar!
2020-01-28, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
har du nu vaknat upp ur ditt ide går du på stadiga ben sedan sist?
Det vet vi bägge 2 att gurkan är allergisk mot gurkor dessvärre verkar du tagit över gurkrrollen.
Du får lära dig att knipa ihop skinkorna så det inte går att komma in enkelt
Lol vem fuck är du? Gurkans pojkvän eller? Du är avdankad
2020-01-28, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163

Kom igen nu orten vi tillhör väl alla samma familj?
2020-01-28, 11:28
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Du är ganska skoj prick koll på lagom snackar i vågor.
Hur kan man vara pojkvän om man är gift med en kvinna tänkte du?
Sug på den fråga mamma hon hjälper dig på traven
2020-01-28, 11:30
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Kom igen nu orten vi tillhör väl alla samma familj?
haha vem vill ha den personen i den familjen eller släkt såna håller jag mig alltid borta från.
Tro mig kluvet folk som bara stampar på samma plats kommer ingen vart i livet
2020-01-28, 12:42
Medlem
fått feedback nu, känns faktiskt bra. Tror jag varit för nojig, och lyssnat på folks erfarenheter för mycket. Iallafall dom i början av den här tråden.
2020-01-28, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonaseriking
fått feedback nu, känns faktiskt bra. Tror jag varit för nojig, och lyssnat på folks erfarenheter för mycket. Iallafall dom i början av den här tråden.

Ameh ge dig nu! Lyssna på Icarus, skriv 150 utropstecken bara och logga ditt eget telefon nummer, det är helt lugnt.
2020-01-28, 14:13
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jannos1992
Men om en operatör inte loggat och jag skiter i att logga den får ju båda en varning. Så varför ska jag inte sköta mitt arbete?

Så om en konversation hållit på 4-6 månader så läser du igenom allt och kollar så allt verkligen är loggat då eller? Som en annan skrev, måste ta väldigt mycket tid ifrån dig, dvs pengar
2020-01-28, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Så om en konversation hållit på 4-6 månader så läser du igenom allt och kollar så allt verkligen är loggat då eller? Som en annan skrev, måste ta väldigt mycket tid ifrån dig, dvs pengar

Visst är det så. Absurt hur vissa tror att man liksom måste göra perversa äckelgubben glad på alla möjliga vis, annars går jorden under. Det är en krona oavsett för i hela helvete.
2020-01-28, 18:09
Medlem
Någon som har koll på om man kan koppla ett Payoneer-kort till Paypal? Paypal kopplat till sin svenska bank känns inte så säkert när det kommer till Skatteverket.
2020-01-28, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolina90
Någon som har koll på om man kan koppla ett Payoneer-kort till Paypal? Paypal kopplat till sin svenska bank känns inte så säkert när det kommer till Skatteverket.

Skaffa Revolut. Så mycket bättre än Payoneer och Paypal. Du kan överföra bara du lägger in kortuppgifter. Jag tradar aktier och crypto via revolut. 10% av lönen investerar jag i crypto och aktier + att du får ett debitcard. Valutahandel och försäkringar.
2020-01-30, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonaseriking
Fick en varning, skulle få feedback lite senare. Vill inte skriva mer specifikt.

Du ser, oavsett om du skriver myckett och långa meddelanden så får du skit av coacherna...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in