2020-01-27, 18:39
Medlem
sebastian66s avatar
Alla tänker liksom inte på samma villkor dom sållar ut sig själva
Sen är det som jag säger det finns bessivisser som agenter som vill visa framfötterna
som lille bror duktig tyvärr
2020-01-27, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Alla tänker liksom inte på samma villkor dom sållar ut sig själva
Sen är det som jag säger det finns bessivisser som agenter som vill visa framfötterna
som lille bror duktig tyvärr

Jag har aldrig kontakt med coacherna. Så ni tycker det är okej att behöva hoppa in och logga efter en annan operatör? Det är slöseri med tid om något. Det är så en besserwisser gör.
2020-01-27, 18:45
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jannos1992
Jag har aldrig kontakt med coacherna. Så ni tycker det är okej att behöva hoppa in och logga efter en annan operatör? Det är slöseri med tid om något. Det är så en besserwisser gör.
Är du anställd för att sköta ANDRAS arbete menar du det står inte i avtalet på JH
Eller är det något nytt påfund från dig själv
Det är coachernas uppgift att sköta om och reda ut inte DU som anställd
Vill du ha guldstjärna eller vad är du ute efter och konversationen shappar så är det ju inte ditt problem
COACHER har en funktion och uppgift att hålla er i schack
2020-01-27, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86
Skulle aldrig falla mig in, att anmäla en annan agent.
Nej varför gola
2020-01-27, 19:43
Medlem
Citat:
Är du anställd för att sköta ANDRAS arbete menar du det står inte i avtalet på JH
Eller är det något nytt påfund från dig själv
Det är coachernas uppgift att sköta om och reda ut inte DU som anställd
Vill du ha guldstjärna eller vad är du ute efter och konversationen shappar så är det ju inte ditt problem
COACHER har en funktion och uppgift att hålla er i schack

Bryr mig om guldstjärna eller något. Less på att städa upp efter slarviga operatörer bara.
2020-01-27, 19:49
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Bryr mig om guldstjärna eller något. Less på att städa upp efter slarviga operatörer bara.
Du verkar vara helt ur banan det är fortfarande INTE ditt arbete
Du är inte anställd som en städare det är en chatt har du koll på läget
vad är det som gör dig till en nolla sköt ditt arbete skit i att lägga fokus på vad andra gör.
Inte ett dyft ditt företag du är anställd för att chatta inte göra andra saker eller hur??
2020-01-27, 19:56
Medlem
Citat:
Du verkar vara helt ur banan det är fortfarande INTE ditt arbete
Du är inte anställd som en städare det är en chatt har du koll på läget
vad är det som gör dig till en nolla sköt ditt arbete skit i att lägga fokus på vad andra gör.
Inte ett dyft ditt företag du är anställd för att chatta inte göra andra saker eller hur??

Men om en operatör inte loggat och jag skiter i att logga den får ju båda en varning. Så varför ska jag inte sköta mitt arbete?
2020-01-27, 20:00
Medlem
Citat:
Men om en operatör inte loggat och jag skiter i att logga den får ju båda en varning. Så varför ska jag inte sköta mitt arbete?

Varför skulle du få en varning för att någon annan inte loggat? Logga det som står i meddelandet som du svarar på bara. Skulle aldrig logga något som står i någon annans meddelande, aldrig gjort det.
2020-01-27, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Varför skulle du få en varning för att någon annan inte loggat? Logga det som står i meddelandet som du svarar på bara. Skulle aldrig logga något som står i någon annans meddelande, aldrig gjort det.

Jag har fått varning för det förut.
2020-01-27, 20:06
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Är det så illa då skulle jag sluta direkt det är väl inte din uppgift att sköta andras loggar
Då är det ju som andra påpekar sjuka i pannan coacher.
Hur kan man driva det företaget om den sista få en varning låter sjukt värre
Det kan inte stämma du har ju inte gjort fel
2020-01-27, 20:09
Medlem
Citat:
Jag har fått varning för det förut.

Knepigt, du har haft lite otur då kanske. Nej men skit i det. Tiden du sparar på att inte städa upp efter andra, är ju värt en eventuell osannolik varning.

Du måste förlora massa pengar? Om du har tid läsa andra meddelanden och bry dig om sånt.
2020-01-27, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Knepigt, du har haft lite otur då kanske. Nej men skit i det. Tiden du sparar på att inte städa upp efter andra, är ju värt en eventuell osannolik varning.

Du måste förlora massa pengar? Om du har tid läsa andra meddelanden och bry dig om sånt.

Ska sluta logga andras då och se vad som händer. :P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in