Citat:
Jag gjorde precis som många andra gjort före mig ett falskt konto på Tinder. Vi har "N" som är en 23-årig flicka. Söt men ingen fotomodell. Dessutom lite för smal. Men en "lite över medel och med schysst makeup för bilden". Efter att ha varit inloggad i 30 minuter har jag nu 65 matchningar. Och det är inte som att det bara är överviktiga gamlingar med hatt och vildvuxet skägg utan många av männen har alla de klassiskt attraktiva attributen. Välklippta, välkammade, vältränade etc.
Alltså - med förutsättningar som detta, hur sjutton lyckas en kvinna som vill träffa någon förbli singel?
Alltså - med förutsättningar som detta, hur sjutton lyckas en kvinna som vill träffa någon förbli singel?
Rätt att lägga ner din profil då den inte var på riktigt

Men nästan lite synd (på ett sätt) att du inte började chatta med några av dom killar som såg trevliga ut, och fick fråga vad dom söker osv.
Risken finns, att kanske inte alla har förmågan att uttrycka sig på ett vettigt sätt, eller att del bara är där för att hitta någon snygg tjej för kvällen?
Jag vet inte hur tjejer/kvinnor är, som söker något på Tinder, så det skulle ju kunna vara för högt ställda krav från deras sida, det har jag ingen aning om.
Min erfarenhet, enbart från BC visserligen, är att det finns många män som ser bra ut, men inte alla klarar av att föra en normal konversation och uttrycka vad dom vill utan att det blir "fulprat". Tror att väldigt många tjejer och kvinnor vill få till en fungerande konversation innan man eventuellt pratar om sex?
En väninna hänger på Tinder, och hon får mest förfrågningar om KK fast hon uttryckligen söker något seriöst..
Tänker om det kan vara samma fenomen på Tinder? Då jag hört att en del män söker sex på Tinder och andra appar då det är svårt att få napp på BC...
Men det låter tråkigt för alla parter att det tycks vara så svårt att hitta någon lämplig, då det verkar vara ganska vanligt att söka sällskap via dejtingappar idag...