2020-01-25, 17:28
Medlem
Vansterpartiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeanPenn
Hur oskön är den här profilen på en skala 1-10?

https://imgur.com/a/UVAUiMe
I got 9 "accomplishments" but a stable relationship ain't one.
Citera
2020-01-25, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SeanPenn
Hur oskön är den här profilen på en skala 1-10?

https://imgur.com/a/UVAUiMe

Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet

Grabbar, ta mitt råd nu. Undvik tjejer med över tusen jävla instagram posts...
Citera
2020-01-25, 17:52
Medlem
Såg precis något som inte tidigare sett på tinder. En blå ring med en vit bock i? bredvid en blå stjärna så alltså på en person man matchat med. en sånhär check-bock. Vet ni vad den betyder?

edit, den försvann precis.
Senast redigerad av Beyyo 2020-01-25 kl. 17:57.
Citera
2020-01-25, 20:29
Medlem
Upptäckte precis en bugg. Jag hade glömt att jag hade flygplansläge påslaget. Svepte de som låg i kortleken. Sedan kom jag på detta samt att jag har spärr fram till kl 22 (svept min dagskvot). Så vill ni se vilka som ligger i er kortlek: sätt på flygplansläge och svep.
Citera
2020-01-25, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet

Typiskt karriärist och "overachiever". Sådana tjejer är i längden jobbiga att umgås med och vara tillsammans med. Så nej tack
Citera
2020-01-26, 00:19
Medlem
BrunoC-2.0s avatar
Anekdot från gårdagen...

Igår kväll sms:ade en brud från tinder som jag bara träffat två gånger "God natt, BrunoC" med nån pussmiley på. Jag tänkte skoja lite med henne och svarade "God natt, Amanda!" även fast hennes namn ju inte alls är Amanda.

Och herrejävlar vad det tog hus i helvetet. Förvisso hörde jag att hon var berusad när hon försökte ringa och snacka ett par gånger men hon terroriserade precis hela natten med att skriva att jag var en skithög och att jag var barnslig som vågade skämta om något sånt där och hur jag är respektlös och bara vill såra henne och så vidare. Till slut fick jag sätta telefonen på "Stör ej" för att kunna somna och när jag vaknade hade jag en ca 40 missade samtal. Jag försökte förklara för henne att det inte är en normal reaktion på ett litet skämt men hon fortsatte lika upprört, så för första gången blev jag tvungen att blocka en kvinna från Whatsapp och allt annat.

Faktum med att jag har dragit samma skämt på flera andra förut och som bara har skrattat och tyckt det varit kul därför att de inser att det bara är ett skämt. Men ja, om inte annat är det där ett bra sätt att ta reda på ifall ni har att göra med ett psykfall.
Citera
2020-01-26, 00:39
Medlem
kukflashs avatar
Eventuell bugg/hack jag hittat. Sök upp en person ni matchat med, tryck upp rutan som att ni ska skicka ett meddelande (men skriv inget) stäng ner appen.

När jag gjorde detta så fick jag 2 matchningar på typ 2 timmar..!

Fick ett meddelande nyss av en tjej, lördagskväll
Citera
2020-01-26, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC-2.0
Anekdot från gårdagen...

Igår kväll sms:ade en brud från tinder som jag bara träffat två gånger "God natt, BrunoC" med nån pussmiley på. Jag tänkte skoja lite med henne och svarade "God natt, Amanda!" även fast hennes namn ju inte alls är Amanda.

Och herrejävlar vad det tog hus i helvetet. Förvisso hörde jag att hon var berusad när hon försökte ringa och snacka ett par gånger men hon terroriserade precis hela natten med att skriva att jag var en skithög och att jag var barnslig som vågade skämta om något sånt där och hur jag är respektlös och bara vill såra henne och så vidare. Till slut fick jag sätta telefonen på "Stör ej" för att kunna somna och när jag vaknade hade jag en ca 40 missade samtal. Jag försökte förklara för henne att det inte är en normal reaktion på ett litet skämt men hon fortsatte lika upprört, så för första gången blev jag tvungen att blocka en kvinna från Whatsapp och allt annat.

Faktum med att jag har dragit samma skämt på flera andra förut och som bara har skrattat och tyckt det varit kul därför att de inser att det bara är ett skämt. Men ja, om inte annat är det där ett bra sätt att ta reda på ifall ni har att göra med ett psykfall.

Hahahaha, så vackert att bevittna dessa brudar in action. Brukar köra på samma taktik lite då och då, oftast när jag känner mig på lite hetsigt/retsamt humör. Det gäller ju att utmana tjejerna ibland, så att de inte blir för bekväma. Har dock aldrig haft en tjej som tagit ett sådant harmlöst skämt sådär hårt. De flesta brukar ju fatta att man driver och skoja tillbaka genom att kalla en helt fel namn, typ Mohammed. (Okej, tyvärr inte de flesta, bara en totalt har varit såpass rolig)
Citera
2020-01-26, 11:16
Medlem
Vansterpartiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Bong
Typiskt karriärist och "overachiever". Sådana tjejer är i längden jobbiga att umgås med och vara tillsammans med. Så nej tack
Precis, hon lever ett väldigt manligt liv och beskyller säkerligen det manliga släktet för att vara osäkra och inte klara av en "stark" kvinna. Det är bara så enkelt att en manlig kvinna (både fysiskt och psykiskt) är oerhört oattraktivt, om man nu inte är smygbög. Sen att hon har sugit åt sig all hjärntvätt som finns tillgänglig gör ju inte saken bättre.
Citera
2020-01-26, 16:27
Medlem
hakro807s avatar
Jag gjorde precis som många andra gjort före mig ett falskt konto på Tinder. Vi har "N" som är en 23-årig flicka. Söt men ingen fotomodell. Dessutom lite för smal. Men en "lite över medel och med schysst makeup för bilden". Efter att ha varit inloggad i 30 minuter har jag nu 65 matchningar. Och det är inte som att det bara är överviktiga gamlingar med hatt och vildvuxet skägg utan många av männen har alla de klassiskt attraktiva attributen. Välklippta, välkammade, vältränade etc.

Alltså - med förutsättningar som detta, hur sjutton lyckas en kvinna som vill träffa någon förbli singel?
Citera
2020-01-26, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Jag gjorde precis som många andra gjort före mig ett falskt konto på Tinder. Vi har "N" som är en 23-årig flicka. Söt men ingen fotomodell. Dessutom lite för smal. Men en "lite över medel och med schysst makeup för bilden". Efter att ha varit inloggad i 30 minuter har jag nu 65 matchningar. Och det är inte som att det bara är överviktiga gamlingar med hatt och vildvuxet skägg utan många av männen har alla de klassiskt attraktiva attributen. Välklippta, välkammade, vältränade etc.

Alltså - med förutsättningar som detta, hur sjutton lyckas en kvinna som vill träffa någon förbli singel?

Men finns det riktiga, ”normala”, söta 23-åriga tjejer på tinder då? Är det inte mest frånskilda 30 plusare?
Citera
2020-01-26, 16:42
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poludnitsa
Men finns det riktiga, ”normala”, söta 23-åriga tjejer på tinder då? Är det inte mest frånskilda 30 plusare?
Jo, det är givetvis nästan intressantare. Tror jag ska lägga ner det här experimentet för stunden. Dessutom är det ju lite taskigt mot alla seriösa.

Liten uppdatering, bytte till att jag sökte kvinnor. Och skulle säga att av de 20-tal som jag letade mig igenom var 2 stycken uppenbart fula, 3-4 stycken riktigt söta (men smink + filter kan ju ljuga effektivt) och resten mer än väl attraktiva för att fungera i ett förhållande.

Nåja, så intressant var det inte att låtsas vara någon annan så har avslutat kontot nu.
Senast redigerad av hakro807 2020-01-26 kl. 16:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in