2020-01-14, 18:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fladerlappen
Ja, inte för att vara den som är den men Myra har faktiskt gjort övervakade IQ-tester.
Varför man överhuvudtaget gör ett sådant test och sedan poängterar det för att visa hur lite man bryr sig är visserligen märkligt.

Hon har antagligen gjort det när hon fick sin cp-diagnos.
Citera
2020-01-14, 18:52
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Grattis, ditt inlägg togs upp i senaste avsnittet. Myra har minsann jetehögt IQ.

Jag har suttit och tänkt att notera exakt tidpunkt för detta anmärkningsvärda kommenterande men orka. De rabblar och är rejäla uppmärksamhetshoror. Kan de inte skaffa sig en hobby?
Citera
2020-01-15, 05:12
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Hon har antagligen gjort det när hon fick sin cp-diagnos.

Alltid kul kommentarer här
Tittar frekvent i tråden, podden däremot har det bara blivit ett besök i....

Men ni leder ännu över Svegot, vars tråd jag besöker lika ofta som den här, men vars pod fått 0 besök av mig.
Citera
2020-01-15, 11:52
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Grattis, ditt inlägg togs upp i senaste avsnittet. Myra har minsann jetehögt IQ.

Ok, eftersom jag slutade lyssna 06:22 så visar det sig att Myra tar upp denna extremt intressanta intrig kring 08:40 i avsnittet.

Och jösses. Nu skiter de på Malcom Kyeyune för att han är "gnäll, gnäll, gnäll". De har aldrig lyssnat på
honom förstår jag. De är, ironiskt nog, gnällspikar.

Edit 3:
De lullar vidare om min kommentar vid 13:00 - jösses. Släpp det, idioter.

Och för övrigt Myra, jag sa inte att du var en blåst bimbo, utan att du försöker se ut som en för ditt eget bekräftelsebehov.
Senast redigerad av moralhora 2020-01-15 kl. 12:00.
Citera
2020-01-15, 12:29
Medlem
TonyFlygares avatar
Det är smärtsamt hur de jämför hora/horunge med rasist/antirasist. Om jag kallar dig för en horunge så kallar jag din mamma för en hora. Är det någon som köper det här dravlet?
Citera
2020-01-15, 12:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Det är smärtsamt hur de jämför hora/horunge med rasist/antirasist. Om jag kallar dig för en horunge så kallar jag din mamma för en hora. Är det någon som köper det här dravlet?

Ditt jävla utomäktenskapliga barn!

Ja, det var rätt så krystat. Är förresten roligt hur ofta Henrik har problem med att uttala ord med fler stavelser än tre.
Citera
2020-01-15, 13:04
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ditt jävla utomäktenskapliga barn!

Ja, det var rätt så krystat. Är förresten roligt hur ofta Henrik har problem med att uttala ord med fler stavelser än tre.

De förstår helt enkelt inget utanför deras egen medelklassbubbla. Detta avsnitt bekräftar detta.

Deras oförståelse kring Malcom är fantastiskt. Han är genuint extremvänster. Men han tror på de-centralisering och folkmakt. Detta går inte ihop med deras gråsossebubbla och deras "trevliga" sociala vänster. De är otroligt blåsta och borde "skaffa rep" som Henrik själv säger.
Senast redigerad av moralhora 2020-01-15 kl. 13:06.
Citera
2020-01-16, 12:15
Medlem
9797s avatar
Har lyssnat på ett par avsnitt och är inte imponerad. Ett antal obildade vänsterextremister som tävlar i vem som kan leverera den mest självklara analysen, helst med hjälp av svordomar i varenda mening. Själva ser dom sig naturligtvis som orakel som kommer med djupa och genomtänkta analyser.

Dom verkar dessutom gilla att slänga sig med ordet pöbel, och det är ju extremt passande eftersom underhållning till en ointelligent och oinsatt pöbel är precis vad dom sysslar med.

Horunge, fitta, knulla, fuck you och fuck off... höhöhö...
Citera
2020-01-24, 12:05
Medlem
BigFatCones avatar
Haveristerna söker ny klippare, men du var inte vara vanlig vit snubbe. Så det är okej att vara rasist och sexist när dom är det. Fobiska mot människor utan funktionshinder är dom också.

http://www.bilddump.se/bilder/20200124120348-158.174.211.122.jpg

Är det förresten ens lagligt att diskriminera på det här sättet? Eller är det så att dom "bara skämtar"?
Citera
2020-01-26, 03:00
Medlem
Pansarhyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Haveristerna söker ny klippare, men du var inte vara vanlig vit snubbe. Så det är okej att vara rasist och sexist när dom är det. Fobiska mot människor utan funktionshinder är dom också.

http://www.bilddump.se/bilder/20200124120348-158.174.211.122.jpg

Är det förresten ens lagligt att diskriminera på det här sättet? Eller är det så att dom "bara skämtar"?

Det är uttryckligen inte ett KRAV att den sökande ska vara icke-vit, kvinna eller "funktionsvarierad", så jag tror nog inte de får juridiska problem med detta. Men med tanke på hur kritiskt de uttalat sig om identitetspolitik finner jag det ju samtidigt lite förvånande.
Citera
2020-01-26, 04:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarhyena
Det är uttryckligen inte ett KRAV att den sökande ska vara icke-vit, kvinna eller "funktionsvarierad", så jag tror nog inte de får juridiska problem med detta. Men med tanke på hur kritiskt de uttalat sig om identitetspolitik finner jag det ju samtidigt lite förvånande.
Var har dom sagt om identitetspolitiken menar du?

Vilken fräsch annons förresten...
Citera
2020-01-26, 12:27
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarhyena
Jag missade faktiskt helt och hållet ordet "Meriterande", det får erkännas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in