Citat:
Ursprungligen postat av
snooper123
Så elvanse ruset kan alltså vara i 30 timmar? Tog det för 30 timmsr sedan? Jag mår smitbra och har ätit o druckit och tagit benso men min puls är hög. Visste inte inte att en medicin kunde ge rus i 30 timmar efter intag?
Hej kompis. Ta och gör som jag sa och sluta fokusera på att du måste somna, det är lika dumt som att försöka somna när man tagit tjack, det går liksom inte. Dessutom är elvanse amfetamin i laglig form vilket som sagt gör det hela döfött. Har du ätit xanor utan resultat är det bästa du kan göra att lägga dig, glo någon dålig film/lättsam serie som inte kräver så mycket tankeverksamhet och bara försöka slappna av. Du kommer somna förr eller senare såklart det bästa är bara att sluta försöka jaga sömnen för ju mer du jagar desto svårare kommer det bli! Vet inte hur mycket erfarenhet du har av substanser men tänk dig att du har druckit en flaska vodka och försöker nyktra till en timma efteråt, det går inte eller hur? Bara gilla läget som sagt. Det är ingen fara med det men se det som en erfarenhet rikare

en del är mer känsligare än andra för centralstimulerande medel precis som alla andra substanser som påverkar oss. En del blir jättefulla av folköl och en del behöver nästan omänskligt mycket för att hamna på samma nivå. Drick vatten som jag tidigare tipsade om så somnar du till slut!