2020-01-10, 23:09
Medlem
Feedback66s avatar
Har Friberg slutat, och vet någon varför i så fall? Inte för att det är någon större förlust, Friberg är en riktig jävla träbock. Det är roligt att höra han och Chris gnabbas men det är till 99 % Chris förtjänst.
Citera
2020-01-11, 14:08
Medlem
Monkeyohahs avatar
Hoppas inte Friberg slutat!
Senaste med Hugin när han körde själv tyckte jag var det bästa avsnittet på väääldigt länge

Hugin for the win
Citera
2020-01-11, 17:10
Medlem
ForbrytarenAnnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feedback66
Har Friberg slutat, och vet någon varför i så fall? Inte för att det är någon större förlust, Friberg är en riktig jävla träbock. Det är roligt att höra han och Chris gnabbas men det är till 99 % Chris förtjänst.

Den 40-åriga barnrumpan tönten Christoffer Dulny är det som är minst bra med VP. Han har förlorat Gustav, Friberg och Hugin är knappt med heller längre. Det är bara den barnlösa, mempostande 40-åriga singeltönten Christoffer Dulny kvar som kör på regelbunden basis. Varför lägger han inte ner? Ser han poddandet som ett självändamål i sig och kör på tills han är 65 och fortfarande barnlös?

Kanske dags att byta bana nu och fokusera lite på sig själv. Ingen kvinna finner det han gör nu för attraktivt, det ultimata beviset på det var när hans tjej dumpade honom - förståeligt. Hitta en kvinna, bilda familj, sluta driva Sveriges i särklass töntigaste podd och tro man fortfarande är 20 år, livet springer iväg.
Senast redigerad av ForbrytarenAnnie 2020-01-11 kl. 17:29.
Citera
2020-01-11, 17:41
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyohah
Senaste med Hugin när han körde själv tyckte jag var det bästa avsnittet på väääldigt länge

Hugin for the win

Instämmer! Det var riktigt bra. Håller till och med på att lyssna om det, för andra gången idag!
Citera
2020-01-12, 08:41
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForbrytarenAnnie
Den 40-åriga barnrumpan tönten Christoffer Dulny är det som är minst bra med VP. Han har förlorat Gustav, Friberg och Hugin är knappt med heller längre. Det är bara den barnlösa, mempostande 40-åriga singeltönten Christoffer Dulny kvar som kör på regelbunden basis. Varför lägger han inte ner? Ser han poddandet som ett självändamål i sig och kör på tills han är 65 och fortfarande barnlös?

Kanske dags att byta bana nu och fokusera lite på sig själv. Ingen kvinna finner det han gör nu för attraktivt, det ultimata beviset på det var när hans tjej dumpade honom - förståeligt. Hitta en kvinna, bilda familj, sluta driva Sveriges i särklass töntigaste podd och tro man fortfarande är 20 år, livet springer iväg.
Är han 40 år?
Citera
2020-01-13, 22:25
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForbrytarenAnnie

Sluta myta. Dulny är inte alls 40. Lite löjligt hur ni förlöjligar och brer på. Han är 36 år: https://www.ratsit.se/19831129-Christoffer_Lech_Dulny_Hagersten/P51vaTdhDLvEvlia_ySjTI-e0sJ8PDxsB5KtHKJB3bU Det är väl inget att anmärka på och göra sig lustig över?

Visste dock inte att han bodde ihop med Twitter-profilen Carl Af Finspång: https://mobile.twitter.com/carlaffinspang?lang=en Källa: https://mobile.twitter.com/lenahansson130/status/1202305229909299201 Lite tramsigt kanske att de båda tycks ha tid till att leva på Twitter dagligen.
Citera
2020-01-14, 11:44
Medlem
ForbrytarenAnnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Sluta myta. Dulny är inte alls 40. Lite löjligt hur ni förlöjligar och brer på. Han är 36 år: https://www.ratsit.se/19831129-Christoffer_Lech_Dulny_Hagersten/P51vaTdhDLvEvlia_ySjTI-e0sJ8PDxsB5KtHKJB3bU Det är väl inget att anmärka på och göra sig lustig över?

Visste dock inte att han bodde ihop med Twitter-profilen Carl Af Finspång: https://mobile.twitter.com/carlaffinspang?lang=en Källa: https://mobile.twitter.com/lenahansson130/status/1202305229909299201 Lite tramsigt kanske att de båda tycks ha tid till att leva på Twitter dagligen.

Asgarv!

Den snart 40 åriga tönten Christoffer Dulny bor alltså med en annan man som han sitter tillsammans med och "äger" ensamstående kattmammor på Twitter dagarna i ända. Det blir ju lyteskomik över hela situationen.

Man får lite Jan Sjunnesson vibbar över tönten Dulny nu. Sjunnesson tog in ensamma Afghaner i sin lägenhet och hade förmodligen sex med dom (Pride Järva), medans tönten Dulny tar in sina vänner i sin lägenhet och bor ihop med dessa. Tror ni det finns någon sexuell bakomliggande faktor här också varför tönten Dulny bor tillsammans med en man? Hans kvinna dumpade honom som sagt, och sedan dess har hans kvinnohat växt för var dag på Twitter (detta är tönten Dulnys favoritmem: https://www.nordfront.se/wp-content/uploads/2019/03/4.png), och bor nu ihop tillsammans med en man. Sannolikheten för att tönten Dulny nu gått och blivit homosexuell, eller i alla fall bisexuell, ökar nu avsevärt. Althögern är ju lite kända också för att det florerat mycket bögar inom rörelsen. Det enda som återstår nu är att få ett erkännande från bögparet själva.

Vi får väl se vad som händer. Hade verkligen viljat höra hur Offervilja ser på tönten Christoffer Dulny idag. Nu har han väl ändå sprungit om Frändelöv i tönthetsfaktor? Har Offervilja något bra smeknamn som vi kan använda oss utan i fortsättningen?

Ha det bra! :-)
Citera
2020-01-15, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyohah

Hugin for the win

Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Instämmer! Det var riktigt bra. Håller till och med på att lyssna om det, för andra gången idag!

Jag måste säga att jag inte håller med.

Sättet Hugin pratar på passar inte för en podcast. Det är som att han fortfarande är kvar i rollen som överårig student. I kombination med dialekten blir det helt enkelt inte bra.

Jag klarade av ca 5 minuters lyssnande. Jag stängde av när det började babblas "evolutionspsykologi". Om man behöver ta till "vetenskap" för att förklara saker som för de flesta är fullkomligt uppenbara har man gått in på fel väg redan från början.

Rent allmänt är det lite sorgligt hur en sådan som Hugin har kunnat bli AltHögerns intellektuelle. Det är inte hans fel men när Hörngren är upptagen med att studera ved(?) så blir det... Hugin.
Citera
2020-01-15, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10

Sättet Hugin pratar på passar inte för en podcast. Det är som att han fortfarande är kvar i rollen som överårig student. I kombination med dialekten blir det helt enkelt inte bra.

Jag klarade av ca 5 minuters lyssnande. Jag stängde av när det började babblas "evolutionspsykologi". Om man behöver ta till "vetenskap" för att förklara saker som för de flesta är fullkomligt uppenbara har man gått in på fel väg redan från början.

Rent allmänt är det lite sorgligt hur en sådan som Hugin har kunnat bli AltHögerns intellektuelle. Det är inte hans fel men när Hörngren är upptagen med att studera ved(?) så blir det... Hugin.
Men idag behövs källhänvisning til allt som är uppenbart och logiskt. Vi är konditionerade så.
Citera
2020-01-15, 20:47
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10

Funderar på om du har koncentrationssvårigheter? Uppfattade avsnittet som lättlyssnat, och Hugin la fram teorierna utan massa krusiduller som annars är vanligt. Du få nog försöka ge det mer än 5 minuter innan du avfärdar saker faktiskt.
Citera
2020-01-15, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Men idag behövs källhänvisning til allt som är uppenbart och logiskt. Vi är konditionerade så.

Allmänheten är inte konditionerad på det viset. Absolut inte. Och det är ju det som ligger bakom Dulnys besatthet vid "memer". Dessa har inte några källhänvisningar eller mer eller mindre dåliga teorier som stöd.

Som sagt: om man behöver "källhänvisning" till sådant alla kan se med sina egna ögon har man hamnat fel redan från början. Nu är väl Hugin knappast känd för sin argumentativa förmåga...så då har han fått bli "intellektuell" i stället?
Citera
2020-01-15, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Funderar på om du har koncentrationssvårigheter? Uppfattade avsnittet som lättlyssnat, och Hugin la fram teorierna utan massa krusiduller som annars är vanligt. Du få nog försöka ge det mer än 5 minuter innan du avfärdar saker faktiskt.

Det här med att snurra upp sig i teorier som följarna i bästa fall förstår en fjärdedel av påminner om bokstavsvänsterns grupperingar sedan 1960-talet. En grupp utan inflytande, annat än i akademin. Och AltHögern kommer inte att hamna i akademin i det närmaste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in