Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-16, 11:21
Medlem
Kongruensbojds avatar
Har några frågor som rör musiken som spelas i podden.

Vad heter introlåten? Inga träffar på Shazam.

Vad heter outrolåten? Får en träff på Shazam som menar att artisten är en Dolle Mika och titeln är Best of the World. Finns ej på Spotify, men tydligen på Apple Music (som jag inte har längre). Laddade hem en MP3-fil från nån mysko sajt, men det var en helt annan låt.

Jag kanske är usel på att söka men jag har försökt i timmar att leta reda på vad musiken i VP kan tänkas heta. Detsamma gäller dikten som läses upp i samband med att outrot ljuder; inga jävla träffar!

Jag är säker på att någon här vet mera. Tack på förhand.
Citera
2020-05-16, 17:07
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Har några frågor som rör musiken som spelas i podden.

Vad heter introlåten? Inga träffar på Shazam.

Vad heter outrolåten? Får en träff på Shazam som menar att artisten är en Dolle Mika och titeln är Best of the World. Finns ej på Spotify, men tydligen på Apple Music (som jag inte har längre). Laddade hem en MP3-fil från nån mysko sajt, men det var en helt annan låt.

Jag kanske är usel på att söka men jag har försökt i timmar att leta reda på vad musiken i VP kan tänkas heta. Detsamma gäller dikten som läses upp i samband med att outrot ljuder; inga jävla träffar!

Jag är säker på att någon här vet mera. Tack på förhand.

Jag har skrivit och frågat på Spreakerchatten vid ett par tillfällen. Chris assistent Bengt brukar alltid svara.
Citera
2020-05-16, 19:40
Medlem
Kvillebacken1s avatar
37-åriga barnlösa Christoffer Dulny sitter i gamingstolen hemma i hyreslägenheten och kräver att svenska pappor ska läxa upp sina tonårsdöttrar som går i korta kjolar.

Alltså, jag vet hur du tänker Chris men ibland blir snacket i din podd ofrivilligt komiskt.
Citera
2020-05-16, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
37-åriga barnlösa Christoffer Dulny sitter i gamingstolen hemma i hyreslägenheten och kräver att svenska pappor ska läxa upp sina tonårsdöttrar som går i korta kjolar.

Alltså, jag vet hur du tänker Chris men ibland blir snacket i din podd ofrivilligt komiskt.

Vart har han förfäktat detta?
Citera
2020-05-16, 22:11
Medlem
Citat:

Inte optimal optik att han är barnlös. Att han ej är bolånetorsk är däremot bra. Å andra sidan blir ju sådan klädsel inte rätt bara för att Dulny är barnlös.

Hade massa andra män lyft denna fråga så hade det inte behövt vara just Dulny som gjorde det. Så när man pekar finger på honom pekar tre finger tillbaks.
Citera
2020-05-16, 23:20
Medlem
SaboMuggades avatar
Citat:

Så med en löjligt belånad ( oftast ägd av banken) bostad i Liljeholmen och med en fåtölj från Fried Egg så har man rätt till en åsikt?
(Skall sägas att jag tycker Dulny förenklar synen om uppfostran även om jag håller med honom i teorin)

Det är väldigt tragiskt att ett fåtal nationella har börjat andvända sig av samma klasshat som medelklassvänstern har anammat, vars stora fars var när de anklagade NMR för att ha "Köpt skjortor på Dressman" när dom demonstrerade på ARBETARENS DAG.

/Skrivet från min gamingstol
Senast redigerad av SaboMuggade 2020-05-16 kl. 23:35.
Citera
2020-05-16, 23:25
Medlem
Alltså ärligt talat undrar jag vad fan sådana som Dulny sysslar med. Han är som ett dagisbarn som snackar om nationens överlevnad etc. Då måste jag fråga mig varför i HELVETE han inte har fixat en flickvän, gift sig och sett till att göra frugan gravid några gånger.

Det är skillnad mellan att mentalrunka i vackra drömmar som kärnfamiljen och nationen, det är en annan sak att faktiskt ta tummen ur röven och se till att det blir till verklighet. Väx upp Dulny..
Citera
2020-05-17, 08:16
Medlem
Tjatet om att Dulny är singel och barnlös börjar bli jävligt tröttsamt. Det viktigaste är trots allt att få tillbaka ett svenskt Sverige, inte att skaffa så många barn som möjligt för sakens skull. Överbefolkning är ett problem som är minst lika allvarligt som mångkulturalismen, även om Sverige inte ligger värst till när det gäller det förra. Dessutom är det bättre att vara barnlös än om ens barn efter 18-20 år pga den degenererade samhällssituationen kommer ut som vänster, HBTQ eller liknande. Snacka om bortkastade år. Därmed inte sagt att man som nationell inte bör skaffa barn, men man bör heller inte känna skam ifall det inte blir så. Även om Sverige hade varit svenskt nu, vore det inte ett självändamål att bidra till att öka populationen, för trots allt finns det fler etniska svenskar nu än någonsin tidigare i historien.
Citera
2020-05-17, 10:20
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretaFlintstones
Alltså ärligt talat undrar jag vad fan sådana som Dulny sysslar med. Han är som ett dagisbarn som snackar om nationens överlevnad etc. Då måste jag fråga mig varför i HELVETE han inte har fixat en flickvän, gift sig och sett till att göra frugan gravid några gånger.

Det är skillnad mellan att mentalrunka i vackra drömmar som kärnfamiljen och nationen, det är en annan sak att faktiskt ta tummen ur röven och se till att det blir till verklighet. Väx upp Dulny..

Det är väl runt ett år sedan, om ens det, som han blev singel? Hur vet du om han träffar någon just nu? Måste han gå ut med det på VP eller?

Neger, låt han få lite tid på sig att träffa någon.
Citera
2020-05-17, 18:23
Medlem
Helvete vilket jävla babblande om judar i varenda avsnitt. Dulny har alltså ägnat sig åt att kolla upp "manliga judiska porrstjärnor" på 1980-talet. Eller som Erik Terner sa "är det han med mustaschen?"

Det går bra nu för nordisk alternativhöger....... Exaaaaaaaaaaaaaaaakt
Citera
2020-05-17, 21:12
Medlem
ForbrytarenAnnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Helvete vilket jävla babblande om judar i varenda avsnitt. Dulny har alltså ägnat sig åt att kolla upp "manliga judiska porrstjärnor" på 1980-talet. Eller som Erik Terner sa "är det han med mustaschen?"

Det går bra nu för nordisk alternativhöger....... Exaaaaaaaaaaaaaaaakt

Den homosexuella bögen Christoffer Dulny har läst på om manliga porrstjärnor alltså, och detta avslöjar han i sitt senaste avsnitt? Är det någon som betvivlar det faktum att Christoffer Dulny faktiskt är bög? Allt pekar åt det hållet.

Elizabeth var klok och fattade misstanke om Dulnys homosexualitet och gjorde en fetdump på honon. Sedan dess så bor bögen i ett samboförhållande med lilla Calle från althögern och poddar om manliga porrstjärnor i sin podd Vita Pillret, sover på dagen, uppe på natten och 'gejmar' och har samlag med Calle. Som snart 40 åring och han har ej kommit någonstans i livet praktiskt taget.

Kan någon förklara varför detta misslyckandet till människa hyllas av 'The Golden One' som en ideal förkämpe för den nationella saken? Vad är det ärorika med bögen Dulny liksom? Om något så bör bögen skammas, på samma sätt som han ville skamma den där fadern han berättade om i avsnittet, fast ännu mer.

https://anonfile.com/j6Xabd0ao1/304431_10151282182357835_829239292_n_jpg
Senast redigerad av ForbrytarenAnnie 2020-05-17 kl. 21:29.
Citera
2020-05-18, 09:49
Medlem
Bushsweedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForbrytarenAnnie
Kan någon förklara varför detta misslyckandet till människa hyllas av 'The Golden One' som en ideal förkämpe för den nationella saken? Vad är det ärorika med bögen Dulny liksom?

Ööhhh... Din gaydar pinglar alltså på Dulny men inte på "The golden one".....?
Follin avger ju inte alls supersmygbög vibbar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in