2021-06-22, 12:21
Medlem
Crapmagics avatar
Gustav verkade ganska djupt störd, fortsatte att prata i mun när programledaren Chris försökte komma med instick (i sin egen podd) på vad Gustav just! sagt...Ers Gustav fick större tillfredsställande att höra sig slutföra sina meningslösa meningar Sedan blev han väl såpass trött på att höra sin eget över-röstande att han gav sig själv sparken

Sista gången jag lyssnar på ett avsnitt med honom, har han ihopsamlat sin egen manna-förbunds
bastuklubb ännu? eller vad det bara en annan dagdröm?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-06-22 kl. 12:30.
Citera
2021-06-23, 22:47
Medlem
Dulny och Dan Eriksson gör sig lustiga över att Hanif Balis nya kvinna har ett barn sedan tidigare och kallar Bali för ”hanrej” och ”cuck”. Samtidigt som både Conrad och Herr D skaffade sig kvinnor med barn sedan tidigare.
Citera
2021-06-24, 10:30
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorHockey
Dulny och Dan Eriksson gör sig lustiga över att Hanif Balis nya kvinna har ett barn sedan tidigare och kallar Bali för ”hanrej” och ”cuck”. Samtidigt som både Conrad och Herr D skaffade sig kvinnor med barn sedan tidigare.

En indirekt diss mot cucken Herr D med andra ord som är extrapappa åt en av Frejas ungar

Om Daniels nya brutta har barn vet jag ej. Någon som kan bekräfta att även Daniel cuckar på den fronten?
Citera
2021-06-26, 15:45
Medlem
Offerviljas avatar
Jag älskar att Christoffer Dulny är så himla förtjust i Dan Eriksson, som är min favoritnationalist i hela världen. Det fria Sveriges och Europa Terra Nostras ordförande är en mycket imponerande människa. Dan är den nya Adolf Hitler. Hjältemästare!
Citera
2021-06-26, 19:07
Medlem
Påtal om Dan Eriksson, vet att han och JDG har en fejd, var kan jag läsa mer om den? Vems sida har ni tagit?

Gillar att lyssna på bägge hört JDG kalla DE för en pajas flera gånger i motströms utan att utveckla varför.
Citera
2021-06-27, 04:05
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Påtal om Dan Eriksson, vet att han och JDG har en fejd, var kan jag läsa mer om den? Vems sida har ni tagit?

Gillar att lyssna på bägge hört JDG kalla DE för en pajas flera gånger i motströms utan att utveckla varför.

Det började väl med det här:

(FB) Jonas de Geer får kicken av Motgift efter kärleksdrama
Citera
2021-06-28, 11:58
Medlem
Crapmagics avatar
Det var ju förfan bom hela jävla tiden

Droppandet har blivit under all kritik, alldeles för lite häftigt K-pist smattrande, börjar åldern ta ut sin rätt att Chris inte längre blixtsnabbt orkar nertrycka musfingret?. En ynkendomsdropp bjöds det på i senaste avsnittet "look at this graf" som visserligen är rolig.
Senast redigerad av Crapmagic 2021-06-28 kl. 12:04.
Citera
2021-07-07, 19:51
Medlem
Är lite out of the loop angående Dulnys förehavanden. Men varför blev han ovän med Daniel Friberg? Jag vet att det funnits en del som tvivlat på att Daniel Friberg är homo sapiens. Han ser ju ut som en neandertalare i ansiktet. Kan det vara så att han testat sig och upptäckt att han är neandertalare? Det kan väl inte vara så poppis i nazistiska kretsar?

Stämmer det att Dulny är luspank? Han var väldigt statusfixerad när han var yngre. Noga med hur han klädde sig osv. Han jobbade på ett hotell i Örebro och snackade mycket om vikten av hårt arbete och att tjäna pengar.

Kul kuriosa. När han jobbade på hotellet i Örebro så var han ihop med en tjej där som hette Loretta. Hon var ursprungligen från Östtimor och ganska mörkhyad. Jag tror till och med jag har bilder från studentfester där de syns tillsammans. I alla fall, hon gjorde i alla fall slut med honom för att hon hade kommit på honom ett par gånger med att äta sina egna snorbusar. Dulny förnekade det förstås. Men hon lät jäkligt trovärdig när hon beskrev det. Jobbig grej att bli dumpad för.
Citera
2021-07-09, 13:17
Medlem
baggebo1s avatar
Dulny och Jonasson spelar musik, och pratar om den. Hälften okänt för mig, men ett väldigt trevligt initiativ. Offervilja har precis lanserat Smiths-nationalismen, och givetvis spelas både Smiths och Morrisey.

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-169
Citera
2021-07-09, 14:17
Medlem
baggebo1s avatar
Enligt mig finns dock inga förmildrande omständigheter för den sista låten (som jag aldrig hade hört tidigare). "Skönhet", "vackert", skaparglädje", "eufori". Suck. Det där är ju bara hemskt rakt av.
Citera
2021-07-09, 19:55
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Poeten ägnar sig att bygga upp en drömvärld där han tänker sig att han är en 3 meter lång arisk krigare med 35 cm lång penis (slak) som på ett mastodontiskt vis går fram i snöstormen. Det kan jag tycka kan kvalificera som högerradikalt.
Du menar Dileva-högern
Citera
2021-07-09, 23:33
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Enligt mig finns dock inga förmildrande omständigheter för den sista låten (som jag aldrig hade hört tidigare). "Skönhet", "vackert", skaparglädje", "eufori". Suck. Det där är ju bara hemskt rakt av.
Betydligt mer än sista låten som var olyssningsbart, konstnären drar upp någon skrålande J-pop och lever upp till alla fördomar och självutnämnda esoteriska konstnärer det är inte helt nödvändigt att översätta japanska texter till engelska

Dom vara rörande överens om vad som vare bra musik, såklart....
Jag ser ingen röd tråd i Dulnys musiksmak, han är en berg & dalbana som alla andra

Ett plus till att dom vågade köra några låtar med kvinnliga sångare
Senast redigerad av Crapmagic 2021-07-09 kl. 23:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in