2020-01-14, 21:43
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finisterre
Ta det lugnt, försök att inte bli vansinnig. Du måste komma ihåg att psykiatrikerna i din länk har aldrig träffat Trump. De och du ägnar sig åt en sorts önsketänkande som barn gör. Du måste komma över det här stadiet för att kunna sluta gråta.

PS försök säga något sammanhängande begripligt vad du menar med O, H, S. Det vore intressant tack.
Obama, Hillary, Schumer... Och Pelosi, och inte minst Biden. Den nuvarande presidenten kan ju inte motivera någonting öht utan att jämföra med den förra. Eller med hon som egentligen fick flest röster i förra valet. Etc.

När det gäller just tweeter in chief har vi alla direktinsyn i hans labila psyke.
Citera
2020-01-15, 10:03
Medlem
Citat:
Det är smart att vara elak mot ruttna motståndare. Deras ruttenhet är ju en svaghet. Elakheten är inte Trumps starkaste sida men den är underhållande.
Här får du se 2 korta klipp, så kan du förstå.

https://www.youtube.com/watch?v=8f83CrDM0K4

https://youtu.be/CTG26BIXdAs?t=95

Publiken skrattar med Trump och det blir allvarligare poäng. Underhållning + undervisning!

"I should be quiet. I should be really, really quiet..."

Sant, att skratta åt en lite vitsig replik kan kallas att jag har en psykiatrisk status, om man så vill.

Men du har tyvärr fel i att denna tråd handlar om Trump och inte om era egna psyken. Tråden handlar allra mest om er som besitter förmågan att läsa Trumps tankar. Ingen av er har skrivit något vettigt om hans förhållande till O eller H.
Du frågade ju om du ska skratta eller gråta åt ett litet skämt. Rätt svar är skratta med Trump som sagt men jag undrar om du har något annat val än att reagera enligt betingningen när hatmedia trycker på knappen. Har du reagerat någon gång när de tvingats göra rättelser?

Typiskt exempel:

Trump har en rimlig åsikt om västerländsk civilisation = han är mycket psyksjuk nu!

Trump ser missnöjd ut = mycket psyksjuk nu!

Trump ser glad ut = mycket psyksjuk nu!

Hela tråden handlar om det här fenomenet att ni slutar fungera intelligent,
som du gör här eller här

du bygger alltså allt på att Trump är en person som har en baktanke om allt, att han skojar om allt han säger, säger kränkande saker för att det är "rätt", när han verkar glömma saker så är det bara ett spel....

Han är så bigly smart att han klarar detta - jämt...
Citera
2020-01-15, 14:51
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
du bygger alltså allt på att Trump är en person som har en baktanke om allt, att han skojar om allt han säger, säger kränkande saker för att det är "rätt", när han verkar glömma saker så är det bara ett spel....

Ja, det är vad man menar.
trumpen talar alltid sanning, och när han har fel så skojade han.
Det är alltid detta mönster.

Dock märker vi hur man insett att allt Obama gjort är en konspiration, och egentligen inte gjort nått.
Och trumpen alltid gör allt rätt, dock så är det iögonfallande hur ofta trumpen skapat problemen själv.
Citera
2020-01-15, 20:36
Medlem
Stones avatar
Nu bakar Trump & Co ihop ett nytt lukrativt handelsavtal. Inte dåligt för en psyksjuk paranoid 70 åring...

GO TRUMP!
Citera
2020-01-16, 11:15
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jango-fett
Du vet väl att Trump också är judelakej?
Ja, självklart. Jag vet inte när inlägget du citerar är skrivet men att han var judevänlig stod ju klart från början. Att han skulle bli exakt så här stor och usel sionist hade jag dock inte räknat med. Tråkigt.
Citera
2020-01-17, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Nu bakar Trump & Co ihop ett nytt lukrativt handelsavtal. Inte dåligt för en psyksjuk paranoid 70 åring...

GO TRUMP!

Och... hur många minuter av verklig handläggningstid tror du Trump har lagt på detta avtal?
Citera
2020-01-17, 12:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Det har funnits starka tecken på att Trump är paranoid redan från början. Och det första tydliga tecknet var förstås Trumps tjatande på Comey om lojalitet. Trump vill ha lojalitet säger han. Men hans paranoia sätter krokben för honom att någonsin få den.

Som många kungar och envåldshärskare så blir han allt mer osäker ju längre tiden går. Kräver mer och mer sjuka bevis på "lojalitet".

Och så klart att omgivningen blir allt mer sjuk också.

Att Pence gör den här flygresan för att vända i dörren visar att han är väldigt illa däran.

http://nordic.businessinsider.com/mike-pence-nfl-colts-49ers-game-political-stunt-2017-10?r=US&IR=T

http://www.politico.com/story/2017/10/04/full-text-rex-tillersons-press-conference-transcript-243450

Så frågan är hur långt det här ska gå. Den lojalitet som Trump kräver verkar kunna få folk att försöka vända sig själva in och ut för att han ska vara nöjd. Är det rädsla för att själv förlora egna förmåner eller är det rädsla för att Trump ska skada landet eller skada världen som får folk att fråga hur högt de ska hoppa när Trump ber dem hoppa?

Spicer pratade om antalet människor på invigningen och han höll på och trixade ett bra tag. Sara Huckabee håller också på att säga konstiga saker. För att inte tala om Conway. Alternativa fakta och så där.

Hur långt ska detta gå innan Trump får packa ihop och gå hem?

Att han försökte få in hur mötet som Don Jr var på utan att han hade någon aning är ju också paranoia. Han måste även i efterhand bestämma vad som hänt. Det är som att Trump tror att han kan påverka vad som hände i förfluten tid genom att tvinga folk att ljuga. Att tillrättalägga vad som hänt kan man väl göra men i den omfattning Trump sysslar med detta är inget annat än en djup paranoia. Och frågan var går gränsen, hur långt ska det gå innan Trump får packa ihop och gå hem?

Jag uppfattar det som att han är lindrigt dement. Han är inte som han var för drygt 20 år sedan.
Citera
2020-01-18, 15:02
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Obama, Hillary, Schumer... Och Pelosi, och inte minst Biden. Den nuvarande presidenten kan ju inte motivera någonting öht utan att jämföra med den förra. Eller med hon som egentligen fick flest röster i förra valet. Etc.

När det gäller just tweeter in chief har vi alla direktinsyn i hans labila psyke.

Det är bra att du har direktinsyn.
Ska vi sammanfatta dina symptom. Det som gör Trump MYCKET PSYKSJUK NU!

• Trump svarar "Genius" på frågan vad initialen J står för, får dig att gråta
  • Trump är inte snäll mot korrupta politiker
  • Trump klagar på andra, talar inte om något positivt han själv gjort
  • Trump lyckades bli vald av elektorskollegiet, stal vinsten från en kvinna som faktiskt ville ha den
  • Elektorskollegiet är rasistiskt
  • Trump använder twitter trots att mainstream media inte gillar det

Fyll gärna på listan när du kommer på mera.

klyban, garre - till er kan jag bara säga att ni har fel.

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ja, det är vad man menar.
trumpen talar alltid sanning, och när han har fel så skojade han.
Det är alltid detta mönster.

Dock märker vi hur man insett att allt Obama gjort är en konspiration, och egentligen inte gjort nått.
Och trumpen alltid gör allt rätt, dock så är det iögonfallande hur ofta trumpen skapat problemen själv.
Citera
2020-01-18, 15:10
Medlem
Citat:
[/list][/i]

klyban, garre - till er kan jag bara säga att ni har fel.

Men om jag har fel, så betyder det att han (iallafall ibland) faktiskt ljuger, eller faktiskt är förvirrad på riktigt.

Det går ju inte att få ihop det annars - han är smart har humor, har en tanke med allt han säger (hur knasigt det än är) och vi förstår det bara inte...

Om det är fel som du skriver, så är slutsatsen helt enkelt - Trump ÄR knasig.
Citera
2020-01-18, 15:21
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Men om jag har fel, så betyder det att han (iallafall ibland) faktiskt ljuger, eller faktiskt är förvirrad på riktigt.

Det går ju inte att få ihop det annars - han är smart har humor, har en tanke med allt han säger (hur knasigt det än är) och vi förstår det bara inte...

Förvänta dig inte att jag ska gissa mig till hur du har dragit din slutsats, vad den nu är. Du måste förklara den.

PS - ditt största fel är att du klumpar ihop flera mer eller mindre begripliga påståenden och tycker att jag ska ta ställning till dem samtidigt. Jag håller inte med om dem allihop.

Citat:
Du sa att detta var fel

"du bygger alltså allt på att Trump är en person som har en baktanke om allt, att han skojar om allt han säger, säger kränkande saker för att det är "rätt", när han verkar glömma saker så är det bara ett spel....

Han är så bigly smart att han klarar detta - jämt..."

Vad är det som är fel? Han säger inte kränkande saker för att det är "rätt", men glömmer verkligen bort vad han sagt, eller han skojar inte om saker, utan dumheter som kommer ut är sagda för att han tänker verkligen korkat ibland.

Endera ska vi tänka verkligen högt om honom, att det jag skrev gäller att verkligen ÄR så cool som de "röstar" på Trump verkar anse eller så....finns det faktiskt saker vi borde ha rätt att säga om honom?

Du kan ju inte riktigt ha det både-och ....
Senast redigerad av Finisterre 2020-01-18 kl. 15:52.
Citera
2020-01-18, 15:39
Medlem
Citat:
Förvänta dig inte att jag ska gissa mig till hur du har dragit din slutsats, vad den nu är. Du måste förklara den.

Du sa att detta var fel

"du bygger alltså allt på att Trump är en person som har en baktanke om allt, att han skojar om allt han säger, säger kränkande saker för att det är "rätt", när han verkar glömma saker så är det bara ett spel....

Han är så bigly smart att han klarar detta - jämt..."

Vad är det som är fel? Han säger inte kränkande saker för att det är "rätt", men glömmer verkligen bort vad han sagt, eller han skojar inte om saker, utan dumheter som kommer ut är sagda för att han tänker verkligen korkat ibland.

Endera ska vi tänka verkligen högt om honom, att det jag skrev gäller att verkligen ÄR så cool som de "röstar" på Trump verkar anse eller så....finns det faktiskt saker vi borde ha rätt att säga om honom?

Du kan ju inte riktigt ha det både-och ....
Citera
2020-01-18, 16:05
Medlem
klybans avatar
Citat:

Exakt, men vi har alla märkt hur trumpen skojar när han har fel.
Det är så i sekter, där eget tänkande är förbjudet och bara följa supreme leader som gäller.

Men krävs inte mcyket för inse det är nått som inte furnerar som det ska hos trumpen, och det är titta på twitter och den EXTREMT låga nivån.
Tyder på nått psykiskt den saken är klar, för klarar man inte ens av en diskussion så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in