2020-01-11, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Nice try, Mueller-believer!

"believer" - det var inte väl så att han inte var trovärdig, men att han sagt en dementi/förklaring nästkommande dag...

Men du menar han inte är trovärdig?
Betyder det att dementin är osann?
Citera
2020-01-11, 22:07
Medlem
nerdnerds avatar
tRump blev tillfrågad om vad initialen J står för i Donald J Trump.
tRumps svar: "genius".

https://www.vanityfair.com/news/2020/01/you-wont-believe-what-trump-said-about-his-middle-name

Ska man skratta eller gråta?
Citera
2020-01-12, 08:03
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
tRump blev tillfrågad om vad initialen J står för i Donald J Trump.

https://www.vanityfair.com/news/2020/01/you-wont-believe-what-trump-said-about-his-middle-name

Har du något val? Kan du göra något annat än att fortsätta reagera på stimuli och gråta?
(själv skrattar jag självklart med kingen Donald J. men jag har aldrig undrat varför)

Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
det problematiska med Trumps psyke är nog att det yttrar sig i oförmpåan att ta kritik och att den berättigade kritiken som framförs, och skall framföras i en demokrati, förvandlas i Trumps kvarvarande hjärnvindlingar till näst initill landsförräderi. Tyvärr så backas denna stolliga verklighetsuppfattning upp av svaga senatsrepublikaner så showen lär fortsätta. Men i grunden så är det Trumps agerande inte ens i närheten av att vara patriotiskt eller amerikanskt eftersom det skadar och naggar landets demokrati bit för bit och i slutänden också dess styrka och trovärdighet. Ingen eller få tror ju på vita husets uttalande idag då det mesta är förvanskat eller rena lögner rapade av Trump till väljarna. Vem hade trott på det tragiska scenariot före 2016, inte många misstänker jag.
Det onormala har nästan blivit normalt under Trumps styre helt enkelt och Trump själv har nästan blivit en normal person i sitt agerande och uppträdande för många. Tragiskt med tanke på att symptomen Trump lider av oftast stegras över tid då sjukdomsinsikt sällan finns och då man faktiskt kan fungera relativt normal ute i samhället under mycket lång tid.
Mjoo, härlig analys som alltid! Det är skojigt att läsa så här på morgonen. Trump är ju sannerligen ett exempel på hur en person ju kan utnyttja strukturella svagheter hos motståndarna och ju komma väldigt långt i samhället trots att han ju är både inkompetent och galen enligt dom flesta seriösa bedömare i liberal press som ju är seriös.
Du har ju alldeles korrekt i att ni tappar greppet om verkligheten. Det som du ju önskar ju borde vara onormalt blir ju normalt. Du är ju tvungen att upprepa dina analyser de kommande 5 åren, dag efter dag, utan effekt.
Därefter blir det ju mer Trump från hans efterträdare som ju kommer efter. Kanske inte i bemärkelse utav underhållande show men präglad av samma politiska utgångspunkter. Kanske tar detta aldrig slut för dig, Trump som ju inte är normal kan ha gjort att världen blir aldrig mer normal för dig. Världen är mycket orättvis.
Senast redigerad av Finisterre 2020-01-12 kl. 08:28.
Citera
2020-01-12, 10:13
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finisterre
Citat:
tRump blev tillfrågad om vad initialen J står för i Donald J Trump.*

https://www.vanityfair.com/news/2020...is-middle-name

Har du något val? Kan du göra något annat än att fortsätta reagera på stimuli och gråta?
(själv skrattar jag självklart med kingen Donald J. men jag har aldrig undrat varför)

Mjoo, härlig analys som alltid! Det är skojigt att läsa så här på morgonen. Trump är ju sannerligen ett exempel på hur en person ju kan utnyttja strukturella svagheter hos motståndarna och ju komma väldigt långt i samhället trots att han ju är både inkompetent och galen enligt dom flesta seriösa bedömare i liberal press som ju är seriös.
Du har ju alldeles korrekt i att ni tappar greppet om verkligheten. Det som du ju önskar ju borde vara onormalt blir ju normalt. Du är ju tvungen att upprepa dina analyser de kommande 5 åren, dag efter dag, utan effekt.
Därefter blir det ju mer Trump från hans efterträdare som ju kommer efter. Kanske inte i bemärkelse utav underhållande show men präglad av samma politiska utgångspunkter. Kanske tar detta aldrig slut för dig, Trump som ju inte är normal kan ha gjort att världen blir aldrig mer normal för dig. Världen är mycket orättvis.
Nej, hela världen skrattar ÅT Donald "Jenius" tRump. Very stable jenius.

Men man borde ju gråta. USA förtjänar en president som omvärlden respekterar.
Senast redigerad av nerdnerd 2020-01-12 kl. 10:29.
Citera
2020-01-12, 10:32
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Nej, hela världen skrattar ÅT Donald "Jenius" tRump. Very stable jenius.

USA förtjänar en president som omvärlden respekterar.
Men hallå. Jag berättar ju för dig att jag skrattar med Trump när han retar pressen och övriga humorlösa feminister. Jag är inte ensam om att tycka han är kul stabilt geni. Det var nog därför han vann den stora Führertävlingen 2016 och kommer vinna igen i år.

Försök sluta förneka verkligheten och svara på min fråga om du kan. Jag brukar prata med klyban om hans psyke och TDS men det kan ju kanske vara mer givande med dig.

PS Du har helt fel i att du borde gråta. Du borde vara glad! Det är jättebra att USA nu har en president som är respekterad och fokuserad på vad som är bra för amerikanerna snarare än att bli omtyckt av ängsliga svenskar.
Senast redigerad av Finisterre 2020-01-12 kl. 10:37.
Citera
2020-01-12, 15:19
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Men hallå. Jag berättar ju för dig att jag skrattar med Trump när han retar pressen och övriga humorlösa feminister. Jag är inte ensam om att tycka han är kul stabilt geni. Det var nog därför han vann den stora Führertävlingen 2016 och kommer vinna igen i år.

Försök sluta förneka verkligheten och svara på min fråga om du kan. Jag brukar prata med klyban om hans psyke och TDS men det kan ju kanske vara mer givande med dig.

PS Du har helt fel i att du borde gråta. Du borde vara glad! Det är jättebra att USA nu har en president som är respekterad och fokuserad på vad som är bra för amerikanerna snarare än att bli omtyckt av ängsliga svenskar.
Men nu handlar inte tråden om din egen psykiatriska status, utan om tRumps. Inte om någon annan FB-medlems TDS heller, utan om tRumps egen ODS, SDS, HDS, etc.
Citera
2020-01-13, 07:21
Medlem
Jag förstår inte hur man kan tro att Trump är ett kul stabilt geni - om han säger som han gör till personer som tror på honom så skulle man kunna skratta om han var en komiker. Men han är USAs president.

Gör han allt med uppsåt, jättekul och smart kan man tycka - men inte "stabil" utan snarare hemsk och elak personlighet, ostabil och inte nåt att lita på.
Citera
2020-01-13, 12:14
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Jag förklarade ju i det här inlägget vad jag menade med det

Jag kunde nog skriva boomer-med+lågt-IQ-som-tror-att-Mueller-skulle-sagt-något-korkat-believer, men det var lite enklare att förkorta det till Mueller-believer, hehe.
Fattade du verkligen inte vad jag åsyftade?
trumpen fortfarande inte stabil, då han ibland lyckats med flera lögner i samma mening, som aldrig samtidigt kan vara sanna.

Det kännetecknar inte stabilt alls, det roliga du vet det redan också.

Och ni svarar alltid att han skojade när det blir fel på fel på fel, men trumpen bar upprepar dessa.
Och med tanke på hur många ggr ni sagt trumpen skojar när det blir fel för han, så inser vi också att ni är medveten han är en mytoman.
Och det som berättar trumpnissar har TDS, det är när ni berättar trumpen inte gjort ett enda fel någonsin, som man säger till alla diktatorer/sektledare man ser upp till.

Roande hur man tror Mueller ord ska försvinna för man påstår de inte existerar, hysteriskt roligt faktiskt.
Men det är väl en del av paranoian som visar sig.
Citera
2020-01-13, 17:38
Medlem
Vilken humor idag alltså, HAN räddade alltså "Pre-Existing Conditions".
Kul på hög nivå!
Citera
2020-01-13, 18:05
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Jag förstår inte hur man kan tro att Trump är ett kul stabilt geni - om han säger som han gör till personer som tror på honom så skulle man kunna skratta om han var en komiker. Men han är USAs president.

Gör han allt med uppsåt, jättekul och smart kan man tycka - men inte "stabil" utan snarare hemsk och elak personlighet, ostabil och inte nåt att lita på.

Det är smart att vara elak mot ruttna motståndare. Deras ruttenhet är ju en svaghet. Elakheten är inte Trumps starkaste sida men den är underhållande.
Här får du se 2 korta klipp, så kan du förstå.

https://www.youtube.com/watch?v=8f83CrDM0K4

https://youtu.be/CTG26BIXdAs?t=95

Publiken skrattar med Trump och det blir allvarligare poäng. Underhållning + undervisning!

"I should be quiet. I should be really, really quiet..."

Citat:
Men nu handlar inte tråden om din egen psykiatriska status, utan om tRumps. Inte om någon annan FB-medlems TDS heller, utan om tRumps egen ODS, SDS, HDS, etc.
Sant, att skratta åt en lite vitsig replik kan kallas att jag har en psykiatrisk status, om man så vill.

Men du har tyvärr fel i att denna tråd handlar om Trump och inte om era egna psyken. Tråden handlar allra mest om er som besitter förmågan att läsa Trumps tankar. Ingen av er har skrivit något vettigt om hans förhållande till O eller H.
Du frågade ju om du ska skratta eller gråta åt ett litet skämt. Rätt svar är skratta med Trump som sagt men jag undrar om du har något annat val än att reagera enligt betingningen när hatmedia trycker på knappen. Har du reagerat någon gång när de tvingats göra rättelser?

Typiskt exempel:

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Citat:
Vilken korkad jävla clown Donnie är
Romarriket, även kallat det romerska riket (500 f.Kr - 500 e.Kr)
Den 12 oktober 1492 ”upptäckte” Columbus Amerika inte Indien som han först trodde

Ni pajasar sitter & grupprunkar över rena lögner som något troll ljugit ihop på Twitter. Ert TDS gör att ni helt lämnat den verkliga världen. Alla som tog upp denna "nyhet" har gjort rättelser & tagit tillbaka sina uppgifter.

Du får svart på vitt vad som egentligen sades, vilket helt motsäger det du påstår. Men tar detta som en bekräftelse på att lögnerna stämmer. Kan du inte engelska eller är du bara efterbliven?

What Trump actually said, in his opening remarks during the press conference, was as follows:
“The United States and Italy are bound together by a shared cultural and political heritage dating back thousands of years, to ancient Rome …”
Det är självklart så att alla västländer delar ett kulturellt & politiskt arv efter Romarriket.

Jag citerar mig själv från 2013:
Jag skulle vilja påstå att hela den västliga kulturen idag är en en efterföljare i rakt nerstigande led till romarriket. Romarna lade grunden till vårt nuvarande samhälle.

Trump har en rimlig åsikt om västerländsk civilisation = han är mycket psyksjuk nu!

Trump ser missnöjd ut = mycket psyksjuk nu!

Trump ser glad ut = mycket psyksjuk nu!

Hela tråden handlar om det här fenomenet att ni slutar fungera intelligent,
som du gör här eller här
Senast redigerad av Finisterre 2020-01-13 kl. 18:15.
Citera
2020-01-13, 19:37
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Det är smart att vara elak mot ruttna motståndare. Deras ruttenhet är ju en svaghet. Elakheten är inte Trumps starkaste sida men den är underhållande.
Här får du se 2 korta klipp, så kan du förstå.

https://www.youtube.com/watch?v=8f83CrDM0K4

https://youtu.be/CTG26BIXdAs?t=95

Publiken skrattar med Trump och det blir allvarligare poäng. Underhållning + undervisning!

"I should be quiet. I should be really, really quiet..."

Sant, att skratta åt en lite vitsig replik kan kallas att jag har en psykiatrisk status, om man så vill.

Men du har tyvärr fel i att denna tråd handlar om Trump och inte om era egna psyken. Tråden handlar allra mest om er som besitter förmågan att läsa Trumps tankar. Ingen av er har skrivit något vettigt om hans förhållande till O eller H.
Du frågade ju om du ska skratta eller gråta åt ett litet skämt. Rätt svar är skratta med Trump som sagt men jag undrar om du har något annat val än att reagera enligt betingningen när hatmedia trycker på knappen. Har du reagerat någon gång när de tvingats göra rättelser?

Typiskt exempel:

Trump har en rimlig åsikt om västerländsk civilisation = han är mycket psyksjuk nu!

Trump ser missnöjd ut = mycket psyksjuk nu!

Trump ser glad ut = mycket psyksjuk nu!

Hela tråden handlar om det här fenomenet att ni slutar fungera intelligent,
som du gör här eller här
Att du skrattar som en lallande dåre MED den lallande dåren tRump ÄR ditt mentala problem. Som ju denna tråd inte handlar om. Denna tråd handlar om tRump och hans allt snabbare mentala förfall. Många har t ex nu börjat uppmärksamma att han sluddrar allt mer. Den gamla gubbsjuka gubben håller på att bli senil.

Och sånt här ser man ju också allt mer:

350 health professionals sign letter to Congress claiming Trump's mental health is deteriorating dangerously amid impeachment proceedings

https://www.businessinsider.com/psychiatrists-submit-warning-trumps-mental-health-deteriorating-2019-12?r=US&IR=T
Senast redigerad av nerdnerd 2020-01-13 kl. 19:54.
Citera
2020-01-14, 18:58
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Att du skrattar som en lallande dåre MED den lallande dåren tRump ÄR ditt mentala problem. Som ju denna tråd inte handlar om. Denna tråd handlar om tRump och hans allt snabbare mentala förfall. Många har t ex nu börjat uppmärksamma att han sluddrar allt mer. Den gamla gubbsjuka gubben håller på att bli senil.

Och sånt här ser man ju också allt mer:

350 health professionals sign letter to Congress claiming Trump's mental health is deteriorating dangerously amid impeachment proceedings

https://www.businessinsider.com/psychiatrists-submit-warning-trumps-mental-health-deteriorating-2019-12?r=US&IR=T

Ta det lugnt, försök att inte bli vansinnig. Du måste komma ihåg att psykiatrikerna i din länk har aldrig träffat Trump. De och du ägnar sig åt en sorts önsketänkande som barn gör. Du måste komma över det här stadiet för att kunna sluta gråta.

PS försök säga något sammanhängande begripligt vad du menar med O, H, S. Det vore intressant tack.
Senast redigerad av Finisterre 2020-01-14 kl. 19:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in