2020-01-14, 05:56
Medlem
Det finns lirare som spenderat flera hundra lax på detta. Dårar som varit med sen jag började för 3 år sedan. Det är...hemskt?
2020-01-14, 06:09
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Det finns lirare som spenderat flera hundra lax på detta. Dårar som varit med sen jag började för 3 år sedan. Det är...hemskt?
Om jag minns rätt så är det väl 1 lirare som tagit lån får att att liksom.
Sen är det väl en som tullar på mat och bensinkontot med
Hårda bud kanske får cykla den sista veckan
2020-01-14, 06:36
Medlem
Cameleos avatar
Citat:

Ja, det är ju det som är det hemska med jobbet. Jag skulle kunna kolla kukbilder och skriva snusk hela dagarna utan att det rörde mig i ryggen, men det dåliga samvetet när man inser att target faktiskt älskar player, ber på sina knän om en dejt eller ett SMS och har kört hela sin ekonomi i botten... ja...

Ibland klarar jag inte att svara utan loggar ut en stund.
2020-01-14, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameleo
Ja, det är ju det som är det hemska med jobbet. Jag skulle kunna kolla kukbilder och skriva snusk hela dagarna utan att det rörde mig i ryggen, men det dåliga samvetet när man inser att target faktiskt älskar player, ber på sina knän om en dejt eller ett SMS och har kört hela sin ekonomi i botten... ja...

Ibland klarar jag inte att svara utan loggar ut en stund.

Ah det låter jobbigt. Jag är empatilös.
2020-01-14, 13:53
Medlem
Cameleos avatar
Citat:
Ah det låter jobbigt. Jag är empatilös.

Aj då. Så vad svarar du när dom ber på sina knän om en dejt?

”Är du hård nu gubben? Runkar du? Hihi”
2020-01-14, 16:39
Medlem
Citat:

Att det inte är aktuellt i detta nu, det är inte mitt jobb att mildra smärtan. Skriv bara!
2020-01-14, 16:45
Medlem
Citat:

Det är lättare med gubbarna som är otrogna för de är svin ändå, då dränerar jag gladeligen deras plånbok och det är bäst att inte tänka på gubbarna som ber om träffar etc.
Är man så godtrogen att man betalar för att prata med någon så kan jag någonstans tycka att man får skylla sig själv. May seem harsh men den taktiken fungerar för mig.
2020-01-14, 18:24
Medlem
Citat:
Vilken jobb katergori är det specifikt, customer support eller vad?

Kan du PMa mig, kan ej PMa dig tydligen, skulle vara mkt tacksam<3
2020-01-14, 18:26
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av overpoweer
Kan du PMa mig, kan ej PMa dig tydligen, skulle vara mkt tacksam<3
FB regler du kan inte skicka PM eller andra till dig heller pga du inte landat 50 meddelande
Deras policy du får öka tempot
2020-01-14, 19:21
Medlem
Cameleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lollapalooza11
Det är lättare med gubbarna som är otrogna för de är svin ändå, då dränerar jag gladeligen deras plånbok och det är bäst att inte tänka på gubbarna som ber om träffar etc.
Är man så godtrogen att man betalar för att prata med någon så kan jag någonstans tycka att man får skylla sig själv. May seem harsh men den taktiken fungerar för mig.

Jag är för blödig helt enkelt. Men... jag vill nog ändå bevara mitt hjärta. Igår råskällde jag på en gubbe som tänkte skilja sig från sin fru som var döende i cancer - för Players skull.
2020-01-14, 19:44
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Jag är för blödig helt enkelt. Men... jag vill nog ändå bevara mitt hjärta. Igår råskällde jag på en gubbe som tänkte skilja sig från sin fru som var döende i cancer - för Players skull.
Lägg om taktik är du blödig och känslig sedan till råga på allt skäller på kunderna.
Så kanske det slutar med att du inte ens har arbete kvar till slut,var smart glid med
glöm hjärnan i arbetet ta en bira le mer
2020-01-14, 20:06
Medlem
Cameleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Lägg om taktik är du blödig och känslig sedan till råga på allt skäller på kunderna.
Så kanske det slutar med att du inte ens har arbete kvar till slut,var smart glid med
glöm hjärnan i arbetet ta en bira le mer

Du har nog rätt. Men det är väl 1 meddelande på 1000 som jag tycker är too much. Hittills har jag inte fått någon tillsägelse. Om jag blir av med jobbet så är det okej, jag behöver det inte egentligen men trevligt med lite skattefria extrapengar. Satans inkomstskatt!
Senast redigerad av Cameleo 2020-01-14 kl. 20:09.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in