2020-05-14, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jannos1992
Asså bitsafe verkar knas, inte fått lön heller. Coachen o qhn som jag har kontakt med hon säger det är många struliga saker med jh nu. Typ stört strykta regler för operatörer många som klagar på obetald lön. Tydligen avskedar hon många i chatten. Fått direktiv att infiltrera kikgruppen operatörer haft. The grass is not greener on the other side. Nybliven coach o hon märker redan problem liksom. Dags att byta till annan site i guess

Halv fyra på morgonen här så dags att ge upp för dagen. Cashen rullar än

Rätt uppenbart att det är Gabriella du snackar om.
2020-05-14, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jannos1992
Asså bitsafe verkar knas, inte fått lön heller. Coachen o qhn som jag har kontakt med hon säger det är många struliga saker med jh nu. Typ stört strykta regler för operatörer många som klagar på obetald lön. Tydligen avskedar hon många i chatten. Fått direktiv att infiltrera kikgruppen operatörer haft. The grass is not greener on the other side. Nybliven coach o hon märker redan problem liksom. Dags att byta till annan site i guess

Halv fyra på morgonen här så dags att ge upp för dagen. Cashen rullar än

Så länge man håller sig över minimumlängd på meddelanden och inte bokar dejter får man inte sparken. Och ja, skriver minimumantal meddelanden per vecka också.
2020-05-14, 11:53
Medlem
Suchkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0ll0nb0rre
nån fler som inte fått cash än från cw?
Paypal kom i tid. Fråga en coach, kanske enklare? Det svåraste är att gissa sig till när skiftplanen släpps. Inte fått ett mail från dem på månader.
2020-05-14, 12:27
Medlem
Siri1s avatar
Skrev ett arbetsprov och skickade in igår, hur lång tid brukar det ta innan man får återkoppling?
2020-05-14, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Så länge man håller sig över minimumlängd på meddelanden och inte bokar dejter får man inte sparken. Och ja, skriver minimumantal meddelanden per vecka också.
får man spark om man håller sig på 120 elr
2020-05-14, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siri1
Skrev ett arbetsprov och skickade in igår, hur lång tid brukar det ta innan man får återkoppling?

Vilket företag? JH, CW, OP?
2020-05-14, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
får man spark om man håller sig på 120 elr

Det är möjligt att det blir så till slut. Förr var det lugnt, men senaste typ halvåret eller så har det blivit hårdare. Låg på mellan 100-130 i några år utan några problem alls, sen blev jag hotad med kicken om jag inte höll mig över 150.
2020-05-14, 18:01
Medlem
Citat:
Det är möjligt att det blir så till slut. Förr var det lugnt, men senaste typ halvåret eller så har det blivit hårdare. Låg på mellan 100-130 i några år utan några problem alls, sen blev jag hotad med kicken om jag inte höll mig över 150.

Och skit får man ändå, brukar alltid ligga på 180-200 i snitt. Men verkar som de ändrat nu att det inte är något 150 i snitt längre? Utan att alla meddelanden ska vara över 150?

Ska söka mig vidare, bara synd att Operador inte tar in några fler just nu.
2020-05-14, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Och skit får man ändå, brukar alltid ligga på 180-200 i snitt. Men verkar som de ändrat nu att det inte är något 150 i snitt längre? Utan att alla meddelanden ska vara över 150?

Ska söka mig vidare, bara synd att Operador inte tar in några fler just nu.

Det känns lite som det, men det är ingenting som de har kommunicerat vilket är märkligt. Jag förstår inte varför de inte bara ändrar så att det inte går att skriva kortare än 150. Då är ju det problemet löst.

Men hur har du skrivit? Har du gjort ett antal väldigt korta, och sen ett antal långa för att jämna ut? Jag _tror_ att det inte blir något tjafs om du håller alla mess strax över 150.
Senast redigerad av NyttKontoLL 2020-05-14 kl. 18:09.
2020-05-14, 18:21
Medlem
Har själv fått 2x utbetalningar till bitsafe så det fungerar bra, dock inte fått hem kortet ännu som började göras i fredags. Hur har det gått för er? Någon som fått hem det? FInns det någon limit på hur mycket man kan ta ut per uttag?

Tycker förövrigt också det är synd med Operador, sökte till dom för några veckor sedan men de sa bara att de satt upp mig på väntelista. Någon som arbetar där? Hur är flödet?
2020-05-14, 18:24
Medlem
Citat:
Det känns lite som det, men det är ingenting som de har kommunicerat vilket är märkligt. Jag förstår inte varför de inte bara ändrar så att det inte går att skriva kortare än 150. Då är ju det problemet löst.

Men hur har du skrivit? Har du gjort ett antal väldigt korta, och sen ett antal långa för att jämna ut? Jag _tror_ att det inte blir något tjafs om du håller alla mess strax över 150.

Nej precis en del skriver ju typ 75 tecken och sen några på 900 liksom. Jag går aldrig under 120-130 i alla fall och majoriteten över 150. Sen kan man så klart ordbajsa upp de som är på 120-130 också, men så onödigt.
2020-05-14, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Nej precis en del skriver ju typ 75 tecken och sen några på 900 liksom. Jag går aldrig under 120-130 i alla fall och majoriteten över 150. Sen kan man så klart ordbajsa upp de som är på 120-130 också, men så onödigt.

Jag skriver i princip aldrig under 150 nu. Om jag gör det så blir det mellan 145-150. Och det är väl ungefär 30% ordbajs i varje mess haha. Jag förstår inte fixeringen vid 150, det viktigaste borde vara att man får svar och inte skriver som ett mongo. Men men, bara att gilla läget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in