2020-01-10, 17:40
Medlem
partykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Lyrica hjälper men diazepam vore optimalt om du vill slippa jobbiga utsättningssymtom.

Diazepam känns lite "snällare".
Drog i mig en halv ksalol nyss, tänkte fall om jag ska testa och trappa ner så eller något. Ska försöka få tag på diazepam. Man kan inte kontakta någon vård eller något? Vill fan inte bli missbrukarstämplad utan bara någon som kan hjälpa mig eller fixa något schema. Tack för hjälpen uppskattas i dessa lägen som fan.
Citera
2020-01-10, 17:55
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partyking
Drog i mig en halv ksalol nyss, tänkte fall om jag ska testa och trappa ner så eller något. Ska försöka få tag på diazepam. Man kan inte kontakta någon vård eller något? Vill fan inte bli missbrukarstämplad utan bara någon som kan hjälpa mig eller fixa något schema. Tack för hjälpen uppskattas i dessa lägen som fan.
Det blir nog svårt att få missbruksvård utan att bli stämplad. Du kan ju alltid köpa diazepamet online så har du det på max 2 dagar.

Men över tänk inte hela situationen. Varje dag benso fri är tillfrisknad, och du kan ju ta en halv blå så länge för att underlätta utsättningssymtomen, bara du inte fortsätter med samma dosering eller att du höjer den. Du har inte använt det så länge, så du kan härda ut det med lite jävlar anamma. Det går!

Kram
Citera
2020-01-11, 00:03
Bannlyst
Ställer frågan igen.
Rosa frontin sägs vara xanor, är dom 0,5 eller 1mg? Tänkte skaffa mig tio st, knappt sovit nått på tre dagar, 2 timmar eller så...
Citera
2020-01-11, 07:17
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partyking
Hejsan, har käkat 1-3 st ksalol i 2 veckor och när jag slutar och håller upp mer än 24 timmar så börjar jag må riktigt piss, panikångest, illamående, ont på ställen i kroppen, och många fler saker. Bör jag trappa ner? Sluta tvärt? Vet att detta är endast 2 veckor och låter som en fjolla men mår riktigt dåligt som sagt. Tar gärna emot tips.

Klarar du inte ATn av olika skäl (jobb att sköta, orkar inte osv) så trappa ner.
Under nedtrappningen använder du med fördel dig av en mer långverkande benso, som ex. Diazepam (Stesolid t.ex.) som andra rekommenderat.
Ät rikligt med vitaminer, gå promenader, ät och drick ordentligt, basta (grym hjälp) och om du måste så ta någon öl, cider, vin eller dylikt men se till att fasa ut de förbannade tabletterna snabbt som satan. Ju längre du käkar desto värre AT.

Det finns ett schema för hur du ska trappa ner Alprazolam med Diazepam någonstans på nätet, tyvärr finner jag det inte nu. Måhända att det ligger någonstans bland alla mina inlägg.

Det viktigaste: viljestyrka & disciplin. Du ska tamefan ta dig igenom denna pärs. Räkna med att må dåligt en månad så blir du nog positivt överraskad av återhämtningen om du gör enligt ovan.
Du kan även kontakta 1177 anonymt för råd.
Citera
2020-01-11, 07:20
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixaloss
Ställer frågan igen.
Rosa frontin sägs vara xanor, är dom 0,5 eller 1mg? Tänkte skaffa mig tio st, knappt sovit nått på tre dagar, 2 timmar eller så...

Här står det lite om frontin, dock har du kanske redan kommit över tråden: (FB) Xanor kopia med krut i? (E313 Alprazolam sammanfogad tråd) // mod

Dom ska vara 1mg om jag inte minns fel. Sedan om det är hemmapress (ja) eller ej svarar jag inte för.
Citera
2020-01-11, 15:46
Medlem
Är livrädd för långsiktiga biverkningar av detta. Undrar därför hur ofta jag långsiktigt kan käka 1 mg av detta utan att börja känna AT eller att jag måste öka dosen osv. En gång i veckan? Tar det både i russyfte och mot ångest.
Citera
2020-01-11, 17:01
Medlem
RAGEDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realtesto
Är livrädd för långsiktiga biverkningar av detta. Undrar därför hur ofta jag långsiktigt kan käka 1 mg av detta utan att börja känna AT eller att jag måste öka dosen osv. En gång i veckan? Tar det både i russyfte och mot ångest.
Det gäller att ha god självkännedom, det är ingen som kan ge dig svaret utom dig själv. Du får räkna på halveringstiden och prova dig fram. Redan vid 1mg så får du ett rus, då är du ju såklart i risksonen.
Citera
2020-01-11, 18:59
Medlem
Går rykten?/varningar på brukareföreningens sida på Facebook att både lösa och Ksalol-förpackade blå i Göteborg är spetsade med fentanyl. Är inte aktiv själv nu men för mig låter det bara som att någon ljuger för att få folk att inte köpa blå? Vem fan säljer blå med fentanyl i? "Ja, låt oss trycka ner fentanyl i sliten som är 100 ggr dyrare och ta död på våra kunder!"
Visst, i saboterande syfte skulle jag kunna köpa det men låter ännu mer skevt om så skulle vara fallet.
Citera
2020-01-11, 21:24
Medlem
snooper123s avatar
Hej!
Köpte 10st rosa frontin i karta 1mg alprazolam. EGIS Tabletta står det på bilistern. Dom med E313 på ensa sidan, rosa och ovala. Har tagit 3 st inom loppet av en timme och känner knappt något? Det har gått 2 timmar nu.
Tar inte bort ångesten som jag är van vid att xanor gör. Har tagit 5st idag. Drog 2g tjack igår men drog sista linan för typ 20 timmar sedan.
Hur är rustiden på dessa? Jag vet att dom är äkta. Tar de längre tid för dom att kicka in?
Btw har ingen direkt tolerans, tar xanor typ 2 gånger i veckan max 2mg.

Har sökt runt på flashback och alla säger att som är dunder men jag känner fan knappt något? Vad är felet?
Citera
2020-01-11, 23:30
Medlem
Retornofdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Hej!
Köpte 10st rosa frontin i karta 1mg alprazolam. EGIS Tabletta står det på bilistern. Dom med E313 på ensa sidan, rosa och ovala. Har tagit 3 st inom loppet av en timme och känner knappt något? Det har gått 2 timmar nu.
Tar inte bort ångesten som jag är van vid att xanor gör. Har tagit 5st idag. Drog 2g tjack igår men drog sista linan för typ 20 timmar sedan.
Hur är rustiden på dessa? Jag vet att dom är äkta. Tar de längre tid för dom att kicka in?
Btw har ingen direkt tolerans, tar xanor typ 2 gånger i veckan max 2mg.

Har sökt runt på flashback och alla säger att som är dunder men jag känner fan knappt något? Vad är felet?

Upplys oss gärna hur du vet att dessa är äkta när du samtidigt säger att du inte känner något utan tolerans på 5mg.
Citera
2020-01-12, 00:21
Medlem
partykings avatar
Har en fråga, har inte tagit ksalol på 24 timmar nu och upplever massa obehag som : Illamående, ångest, darrig, huvudvärk, diarre, konstigt ont vid bröstet och sedan ryggvärk som dock försvinner när jag rör på mig. Bör jag fylla på med en halv tablett? Har bara tillgång till Ksalol, Lyrica.

Värt att påpeka att jag har käkat 1-3mg i 3 veckor och är inte van vid benso, har tidigare ställt frågan och fått bra svar. Så kan jag dra i mig en halv om dagen tills jag har fått tag på något annat o trappa ner på? Fyfan vilken piss drog ibland.. vill inte veta hur avtändningen är på heroin.

Sorry för dålig stavning osv.
Citera
2020-01-12, 00:33
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retornofde
Upplys oss gärna hur du vet att dessa är äkta när du samtidigt säger att du inte känner något utan tolerans på 5mg.
Fick det i karta med texten på baksidan som jag beskrev i början.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in