2021-08-25, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Återigen dessa spanska Aristo 2mg är helt fantastiska. De är precis lika bra som U94 svenska stavar så får ni tag på såna tveka ej att köpa!

Dom är bra men en sak är konstigt. Smaken. Dom smakar inte alls så beskt som alpra brukar göra.
Citera
2021-08-25, 17:15
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Dom är bra men en sak är konstigt. Smaken. Dom smakar inte alls så beskt som alpra brukar göra.

De smakar så mycket Alprazolam som en U94 stav. Har du ens provat de? De ger effekt precis som Alprazolam ska plus kommer från Spanskt apotek så om du tror det är några fejk tabletter har du ganska fel.
Citera
2021-08-25, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
De smakar så mycket Alprazolam som en U94 stav. Har du ens provat de? De ger effekt precis som Alprazolam ska plus kommer från Spanskt apotek så om du tror det är några fejk tabletter har du ganska fel.

Ja, jag har tagit tre stycken idag. Läs mina tidigare inlägg, dom funkar lika bra som svenska stavar, jag vet att de inte är det fejk. Och ja, jag har provat u94 stavar ett hundratals gånger vet hur alpra känns. Däremot smakar som här aristo inte alls lika beskt som alpra brukar (Men ger top effekt)
Citera
2021-08-25, 19:30
Medlem
Hallå där,

Tog en spansk xaonor 2mg för ca 90min. Aldrig tagit någon form benzo förut. Upplever dock inget rus ännu, endast en känsla av lugn samt en annorlunda känsla när jag är uppe och går. Kan en tablett hjälpa eller är det bäst att bara avvakta? Annars har jag ett 6-pack folkisar här hemma som nödlösning.

Är man på ca 190cm och 100kg om det hjälper.
Citera
2021-08-25, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirRageAlot
Hallå där,

Tog en spansk xaonor 2mg för ca 90min. Aldrig tagit någon form benzo förut. Upplever dock inget rus ännu, endast en känsla av lugn samt en annorlunda känsla när jag är uppe och går. Kan en tablett hjälpa eller är det bäst att bara avvakta? Annars har jag ett 6-pack folkisar här hemma som nödlösning.

Man får inte direkt ett rus av benzo. Mer avslappning och ångestdämpande.
Citera
2021-08-25, 19:53
Medlem
Citat:
Man får inte direkt ett rus av benzo. Mer avslappning och ångestdämpande.

Jag förstår, så vad skulle bli effekterna bli om jag tog en till?
Citera
2021-08-25, 19:56
Medlem
Citat:

Mer avslappning. Testa ta 2 folköl till så blir de lite mer fart. Men inte mer än de

Edit: inte mer öl o xanor då alltså
Senast redigerad av blancotramco 2021-08-25 kl. 19:58.
Citera
2021-08-25, 22:41
Medlem
Citat:
Som ovan bensobrukare så skulle du potentiellt sett kunna slockna på 4 mg och noll tolerans. Så mycket roligare kommer du inte att få. Jag som van brukare hade nog tom däckat på det, iallafall om jag hade gått och lagt mig.

Ett tips i all välmening blanda inte alkohol och benso. Bättre att hålla sig till det ena eller det andra.

Har själv både Iktorivil och Xanor på recept och tar bara i medicinskt syfte för att jag måste, hade aldrig tagit det annars utan valt att berusa mig på enbart alkohol istället då det är en så mycket roligare drog.

Benso är bara kul om man har ångest, är rejält uppstressad eller inte kan somna.
Citera
2021-08-26, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Som ovan bensobrukare så skulle du potentiellt sett kunna slockna på 4 mg och noll tolerans. Så mycket roligare kommer du inte att få. Jag som van brukare hade nog tom däckat på det, iallafall om jag hade gått och lagt mig.

Ett tips i all välmening blanda inte alkohol och benso. Bättre att hålla sig till det ena eller det andra.

Har själv både Iktorivil och Xanor på recept och tar bara i medicinskt syfte för att jag måste, hade aldrig tagit det annars utan valt att berusa mig på enbart alkohol istället då det är en så mycket roligare drog.

Benso är bara kul om man har ångest, är rejält uppstressad eller inte kan somna.

Drack en folkis och tog en 2mg till. Någon timme senare somnade jag och fick min första goa natts sömn på en vecka.
Citera
2021-08-26, 11:02
Bannlyst
Citat:
Hallå där,

Lider du inte av stark ångest/oro/panik så kommer du nog mest bli trött, seg och känna dig lite trögtänkt/efterbliven. Benso är kanske den absolut sämsta och tråkigaste drogen av dem alla om man är ute efter att punda.

Blanda aldrig benso och alkohol speciellt inte om du är ny, om du nu inte vill vakna upp med en trashad lägenhet, blod överallt och en halshuggen människa i badrummet.
Senast redigerad av Pastaochkuk 2021-08-26 kl. 11:10.
Citera
2021-08-26, 11:24
Medlem
Citat:
Drack en folkis och tog en 2mg till. Någon timme senare somnade jag och fick min första goa natts sömn på en vecka.
Misstänkte nästan att du skulle somna som jag skrev. Jag äter ju själv Alprazolam och somnar på betydligt lägre doser och då är jag en van bensobrukare sedan flera år tillbaka.
Citera
2021-08-26, 17:43
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ja, jag har tagit tre stycken idag. Läs mina tidigare inlägg, dom funkar lika bra som svenska stavar, jag vet att de inte är det fejk. Och ja, jag har provat u94 stavar ett hundratals gånger vet hur alpra känns. Däremot smakar som här aristo inte alls lika beskt som alpra brukar (Men ger top effekt)

Okej då förstår jag. Kan hålla med om att de inte är lika "beska" men effekten är grym som sagt för att uttrycka sig milt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in