2010-08-16, 12:30
Bannlyst
Testar en ny sort av xanor jag kommit över av en god vän här inne på FB(ja just du MM)

De är lätt rosa, samma storlek som de svenska pfizer, en skåra på ena sidan, och på andra sidan så står det E313!

Någon som har någon mer information om dessa? Har tagit tre och knner mig avslappnad och skön i kropen, se sägs innehålla 1mg/stycket!

Så vad tror ni flickar och pojar och "pixare"?
2010-08-16, 12:39
Medlem
Kom över ett 10-tal likadana här om dagen. Sägs innehålla 1mg men det känns garanterat som mer än så. Bland de bättre Xanoren jag kommit över faktiskt, tror de är ungerska.

Edit: lite OT, men är det bara jag som tycker att just dessa smälter ovanligt fort under tungan? Hela tabletten är borta på några sekunder och lämnar en extremt äcklig smak som sitter kvar i munnen något förjävligt länge.
Senast redigerad av stonerrr 2010-08-16 kl. 13:20.
2010-08-16, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stonerrr
Kom över ett 10-tal likadana här om dagen. Sägs innehålla 1mg men det känns garanterat som mer än så. Bland de bättre Xanoren jag kommit över faktiskt, tror de är ungerska.

Då delar vi åsikt om den frågan.

Jag kom även över några bla valium kopior men de tyckte jag inte hae någon efekt och ände tryckte jagi mig 15dtycken en kväll, det var något i dem men inte den styrkan på 10mg som de sas ha!
2010-08-16, 12:57
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Då delar vi åsikt om den frågan.

Jag kom även över några bla valium kopior men de tyckte jag inte hae någon efekt och ände tryckte jagi mig 15dtycken en kväll, det var något i dem men inte den styrkan på 10mg som de sas ha!

Någon av dom kända shoparna eller mailkranarna som har dom här xanoren?

du behöver inte svara vilken bara ja/nej
2010-08-16, 21:15
Medlem
Kristofer.s avatar
Jaha, så det var xanor jag fick i mig, trodde inte på kranen att det var xanor när det inte fanns info på varken fass eller någon som kunde hjälpa mig i pillertråden, men e313 kommer jag ihåg..

Tryckte på hårt gjorde dom också.

Detta var för 1-2år sedan iof.
2010-08-16, 23:56
Medlem
_Falk_s avatar
Dom heter Frontin 313 1mg och det stämmer mkt bra att dom kommer från ungern
2010-08-16, 23:58
Medlem
J.Boozes avatar
annars är det väl "standard" att rosa xanor = 0.5mg, lila 1mg och vita 2mg.. ? typ som valium är blå , rosa och gul. (kan blanda ihop färgerna men det spelar ingen roll , har iaf för mig rosa = 0.5mg)

äh fan skitsamma. e alldeles för trött för att skriva ordentligt
2010-08-17, 00:07
Medlem
_Falk_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
annars är det väl "standard" att rosa xanor = 0.5mg, lila 1mg och vita 2mg.. ? typ som valium är blå , rosa och gul. (kan blanda ihop färgerna men det spelar ingen roll , har iaf för mig rosa = 0.5mg)

äh fan skitsamma. e alldeles för trött för att skriva ordentligt

Jo men nu är inte det här exanor utan frontin som innehåller samma verksamma ämnen men säljs under annat namn, och att folk upplever dom som starkare kan ha med att göra att utlänska företag som säljer piller får ha rätt stor felmarginal i innehållet, alltså mängden verksamma ämnen och just i frontin så verkar det vara åt det bra hållet men finns mycke andra piller som det är tvärtom med.
2010-08-20, 05:19
Medlem
Anninas avatar
F**k,f**k....var i stan igår o misstänksam som man e så blev jag ju ytterst tveksam när jag fick erbjudandet om dessa rosa "xanor". Skulle köpa 5o st. Folk hade delade meningar;"äh,det e blås" bla bla bla,medan övriga säger vad de flesta här på FB sagt;"Det ÄR 1mg, t.o.m mer klös i dom än dom svenska".....
Nu när jag läst dessa inlägg blir jag så sne´på mig själv-borde köpt rubbet.
Bara till att hoppas att de finns kvar idag, men det verka som det fanns gott om dom.
Tack alla kloka FBmedlemmar som kunde upplysa mig om detta stora frågetecken som följt mig sedan igår. You´re the best,haha
2010-10-08, 23:42
Medlem
malmömannens avatar
Hej.

Jag är helt övertygad om att dessa Xanor (Frontin 313 1mg) tillhör en av de bättre kvalitèerna.
Att dom ska innehålla 1mg undrar jag starkt över då dom slår bättre än många andra Xanor 1mg jag har testat.

Troligen ligger dom lite över 1mg kanske T.om närmre 1,5.
Har nämligen testat både 2mg och jämfört med 2st 1mg E313.
På mig funkade de 2 E313 bättre än 2mg och då började jag med 2mg och tog 1mg 2 dagar senare.

Kanske hade inte Alprozalamen från 2an inte gått ur kroppen (fast den borde efter mer än 48h).

Mvh
Chrille
2010-10-09, 01:20
Bannlyst
Hej.

Akta er för det finns falska ute oxå. Köpte hundra för ett tag sen och när ja tuggade dom första så smakade det inte alprzolam nära dom. tog 15st i taget men blev bara trött.

Var en som ville sälja nu nyligen men jag bad få tugga en och vilken skillnad smakade alprazolam smaken direkt. nu har ja dessa riktiga och behöver 7-10 för att känna mig mysig och go.

Har hög tollerans käkat i snart 10år om någon tänker han ljuger. Så är det inte.
Gott det kommit in bra e313 dock
2010-10-12, 23:58
Medlem
EzraFs avatar
Kan intyga att det är väldigt bra tryck i xanor E313. Bland de bästa jag har testat. Och tack mm för tipset!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in