Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-01-11, 19:50
Medlem
JohnDillingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rinaki
Finns dessutom bilder från planet på samma sida! https://www.instagram.com/p/B7LlBQ6lALP/

Dem lägger ut mycket material och har bra koll.
Citera
2020-01-11, 19:51
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Se även befälhavarens grafer på nätet hur planer färdats och det stämmer inte med den bild man får från Flightradar.
Spara informationen från Flightradar ifall den i framtiden ändras (manipuleras). Det har hänt tidigare (ex när en missil avfyrades från Puget Sound mot AF1 och där en helikopter las till i Flightradar som efterhandskonstruktion). Se länk om helikopter i min signatur.
Citera
2020-01-11, 19:52
Moderator
OYs avatar
Citat:
Du bör nog läsa mitt inlägg igen för det är precis det jag påpekar.
Deras påståenden är lögner.

Se även befälhavarens grafer på nätet hur planer färdats och det stämmer inte med den bild man får från Flightradar.

Hm, finns det ytterligare en version av färdvägen förutom Flightradar24?
Citera
2020-01-11, 19:52
Medlem
Man kan föreställa sig en Iransk stridsledningscentral - hälften av dem hoppar upp och ner som apor med adhd - befälen skiter i vilket eftersom de precis har intagit dagens dos av opium.

Man kan se det framförsig "gör vad ni vill - stör inte mig"
Citera
2020-01-11, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Från deras egna flygplats iklädd ett passagerarplan?

De utgår ifrån radarskärmen. Oavsett så är det efterblivet att tro att USA anfaller på basis av några revirpissande raketer mot en ambassad.
Citera
2020-01-11, 19:57
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Hm, finns det ytterligare en version av färdvägen förutom Flightradar24?
Den bild som befälhavaren visar och sänds på nyhetskanalerna så svänger planet mer norrut än det gjorde verkligheten. Då pekar riktningen mot deras militära anläggning.
Efter efterkonstruktion för att dölja det fruktansvärda de gjort.
Citera
2020-01-11, 20:00
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krazzan
Kan det funnits någon som bar på kärnkrafts"hemligheter" på planet?
Släpp det tänket. Hade det funnits någon ombord som man vill eliminera så hade man lätt kunnat gjort det innan planet lyft.
Det är ändå Iran vi befinner oss i, säkerhetspolisen gör lite som de vill där och ingen stoppar dem.
Citera
2020-01-11, 20:00
Moderator
OYs avatar
Citat:
Den bild som befälhavaren visar och sänds på nyhetskanalerna så svänger planet mer norrut än det gjorde verkligheten. Då pekar riktningen mot deras militära anläggning.
Efter efterkonstruktion för att dölja det fruktansvärda de gjort.

Stämmer det så är det ett indicium som starkt talar för att man försöker bygga en lögn som förklarar nedskjutningen.

Jag litar inte på något som kommer ifrån Teheran.
Citera
2020-01-11, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conception
Släpp det tänket. Hade det funnits någon ombord som man vill eliminera så hade man lätt kunnat gjort det innan planet lyft.
Det är ändå Iran vi befinner oss i, säkerhetspolisen gör lite som de vill där och ingen stoppar dem.
Du glömde citera att jag konspirerade, som de flesta här gjort Jag vet hur de "beter" sig i Iran, men kan tänka mig ändå att tänka i de banorna, med eller utan din tillåtelse Dessutom kan det finnas flertalet faktorer, den större faktorn är ju att statuera exempel mot Usa
Citera
2020-01-11, 20:10
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallsakaeft
Hur många köper att det fråga om misstag?

Vet vi vad för amerikanare som var ombord?

Inga från USA.
Citera
2020-01-11, 20:11
Medlem
Iran skyller på USA p.g.a deras påtryckningar och mobbing. Men vem tryckte på knappen? Knappast USA i.o.m att man t.o.m har erkänt.
Avrätta alla i Iran så kommer det aldrig hända där, igen.
Citera
2020-01-11, 20:13
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Inga från USA.

Det är den officiella uppgiften, ska kanske vara tydlig med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in